ابزارهای افترافکت

ایده‌های عالی برای کسب درآمد از موشن گرافیک

ایده های کسب درآمد از موشن گرافیک

فهرست مقاله

روش‌های کسب درآمد از موشن‌ گرافیک؛

هنری که می‌تواند ثروت‌ساز باشد!

 

حقیقتا بیشترِ ما برای شروعِ یه کار، سعی می‌کنیم فکرِ درآمدهای آن‌چنانی رو از سرمون بیرون کنیم؛ مخصوصا اگه اون کار تمِ هنری و خلاقانه‌ داشته باشه، خودمون رو راضی می‌کنیم به لذتی که از خلقِ کار و رسیدن به نتیجه نهایی می‌بریم! البته که این راضی کردنِ خودمون صرفا به خاطر اینه که الکی رویابافی نکنیم و فکر کردن به درآمدهای آن‌چنانی، باعث نشه هنر و ارزشِ کار ضعیف شمرده بشه!

 

شما هم تا حالا تجربه شو داشتین؟! تجربه شیرینِ پول‌سازی از هنری که خالقش هستین رو میگم!

درسته که این فرایند کمی زمان‌بره و نمیشه همون اولای کار توقع درآمد بالا رو از موشن‌ گرافیک داشت؛ اما بهتره بدونین در سال 2021 و طوفان تکنولوژی که در همه جای دنیا جولان میده، کسب درآمد از موشن‌ گرافیک یه رویا نیست! اگر هم باشه رویای محال نیست و می‌تونید کلی بهش پرو و بال بدین و ایده‌ های موشن‌ گرافیک خلاقانه رو به پول‌سازترین پروژه امسال‌تون تبدیل کنید!

کسب درآمد از موشن گرافیک
بهترین ایده های درآمدزایی موشن گرافیک را کشف کنیم!

هنر نزد موشن دیزاینرها هست و بس؛ اما درآمد چطور؟!

 

این‌که شما دغدغه بزرگی دارین و در مسیر هنر بدون توجه به موارد دیگه ایده‌های ناب رو خلق می‌کنین، یه اتفاق خیلی عالیه! اما خب، تاحلا فکر کردین که چی می‌تونه این اتفاق عالی رو فوق‌العاده کنه؟ چی می‌تونه باعث بشه ذوق و اشتیاق‌تون برای خلق کارهای بزرگ‌تر بیشتر بشه؟ یا خستگی کارهای قبلی رو از تنتون در کنه و هر روز تشنه‌تر بشین نسبت به دنیای بی‌نهایتِ موشن‌ گرافیک؟

 

راستش رو بخواین، ایده‌ های کسب درآمد از سفارش یا آموزش موشن‌ گرافیک به‌قدری متنوع و زیادن که حد نداره! همین‌طور که میتونید از سایت‌های خوبی مثل دریبل و پینترست برای ایده یابی کمک بگیرید و این‌جا هم مفصل راجبش صحبت کردیم، کافیه از همین ایده‌ها فرصت بسازین و اجازه بدین هر ایده موشن‌ گرافیک ماجرای خودشو روایت کنه! یعنی چی؟ یعنی دنبال مسیری نباشین که صرفا خلق کنید، دنبال معرفی و داستان‌پردازیِ ایده‌های خلق‌شده برای کسب درآمد از موشن‌ گرافیک باشین.

 

موشن‌ دیزاینر هنرمند یا موشن‌ دیزاینر ثروتمند؟!

 

اینکه شما کسب درآمد از موشن‌ گرافیک رو توی اولویت‌های بعدی قرار بدین قابل درکه! اما اگه همیشه فاز هنریِ قضیه بچربه به ایده‌های درآمدزاییِ موشن‌ گرافیک، متاسفانه بعداز یه مدت ارزش هنری کارها هم کم‌رنگ می‌شه. برای همینه که ما توی ویدیوها و دوره‌های آموزشی‌ روی روش‌های کسب درآمد از موشن‌ گرافیک، درکنارِ آموزش موشن گرافیک رایگان تمرکز داریم و قراره موشن‌ دیزاینرهایی تربیت کنیم که علاوه بر دیدِ فاخرِ هنری، نگاه بیزینسیِ رو هم در خودشون تقویت کنن!

کسب درآمد از موشن گرافیک
بهترین ایده های درآمدزایی موشن گرافیک را کشف کنیم!

لطفا به موشن‌ گرافیک نگاهِ بیزینسی داشته باشید!

 

اگه قرار باشه موشن‌ گرافیک یه هنرِ پول‌ساز باشه و کسب درآمدهای بی‌نظیری ازش داشته باشین، بهتره خدمات‌تون رو به محصول تبدیل کنید! این یعنی در کنارِ دیدِ هنرمندانه، ارزش تجاری کارتون رو هم درک کنید و به فرایند ارائه محصول و کسب درآمد از موشن‌ گرافیک نگاهِ کاملا بیزینسی داشته باشید.

البته توی ویدیوهای دیگه م درباره این مسئله صحبت کردیم؛ اینجا می‌تونید یه نمونه‌ش رو ببینید.

 

ارائه دوره‌ های آموزشی به‌عنوانِ محصول؛ ایده عالی برای کسب درآمد از موشن‌ گرافیک

 

موشن دیزاینرها می‌تونن مهارت‌های مختلف‌شون رو از راه‌های مختلف محک بزنن! این‌که همیشه خدماتی رو ارائه بدی یا پروژه‌هایی رو قبول کنی و بیشتر از درآمد، به ارزش هنری کار فکر کنی اتفاق بدی نیست. اما از یه جایی به بعد نیازه که محصول خودت رو ارائه بدی و مطمئن باش این اتفاق تاثیرگذاریِ کارت رو هم بیشتر می‌کنه.

 

حسِ خوبیه که درکنارِ انجام کارِ مورد علاقه‌ت مثل سفارش موشن گرافیک، باعث بشی حتی بقیه هم بتونن ایده‌های کسب درآمد از موشن‌ گرافیک رو به‌لطف محصولِ تو اجرا کنن و به درآمد دلخواه‌شون برسن. مطمئن باش این روند هم ارزش هنری کارت رو حفظ می‌کنه، هم ارزش تجاری رو!

کسب درآمد از موشن گرافیک
بهترین ایده های درآمدزایی موشن گرافیک را کشف کنیم!

حتی می‌تونی برای معرفی محصول و دوره آموزشیت کلی موشن‌ گرافیک‌ های خلاقانه بسازی و این مسیر رو مشتاق‌تر بری جلو…

البته این ایده صرفا مثالی بود که ذهن‌تون به تکاپو بیفته! شما اگه بخواین روی بحث قیمت موشن گرافیک و میزان ارزش تجاریش فکر کنید، انتخاب‌تون چیه؟!

لطفا برامون بنویسید تا برای کسب درآمد از موشن‌ گرافیک هم‌مسیرتون باشیم!

 

2 دیدگاه برای “ایده‌های عالی برای کسب درآمد از موشن گرافیک

  1. blank
    ملیحه روستا گفته:

    تا الان در حوزه خدمات موشن گرافیک اقدام کردم اما محصولی تولید نکردم سپاس بابت اینکه نگاه درست رو به ما آموزش می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *

آموزش پیشنهادی موشن گورو

این مقالات هم پیشنهاد میشه!!!

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است