ابزارهای افترافکت

دوره‌های آموزش موشن گرافیک رایگان؛ فرصتی برای از دست ندادن یک فرصت!

آشنایی با یک دوره آموزشی کاملا رایگان برای موشن گرافیک!

فهرست مقاله

آموزش موشن گرافیک رایگان؛

فرصتِ آشتی با رویای موشن‌دیزاینر شدن!

در این مقاله قراره یه دوره آموزشی موثر برای آموزش موشن گرافیک رایگان بهتون معرفی کنیم که اولا یه فرصته به تمام معناست، چون کاملا رایگانه! و دوما این‌که قراره شمارو در مسیر ساخت موشن گرافیک‌های خلاقانه حسابی جسورتر کنه و یه بُرِش واقعی از رویایی که دارین رو به‌واسطه‌ش تجربه کنین!

رویای موشن‌دیزاینر شدن؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!

همه ما توی زندگی‌ رویاهایی داشتیم که به‌شرط خوش‌شانسی و همّت خودمون، خیلی وقتا تونستیم به “تجربه” تبدیلش کنیم! ازطرفی خیلی از رویاهای دیگه هرگز از محال‌شدن دست برنمی‌دارن؛ نکته غم‌انگیز ماجرا اینه که این رویاها شاید برای ممکن‌شدن به شانس و همت و تلاش خودمون بستگی داشتن باشن اما،  برای رسیدن بهشون باید جسارت داشته باشی!

القصه که امروز در سوگ رویاهای از دست رفته قرار نیست چیزی بگیم! قرار هم نیست که کلی سخنرانی‌های انگیزشی از بازار داغِ موشن گرافیک به خوردتون بدیم و ادعا کنیم با بهترین ابزار و البته شرکت توی دوره‌های آموزش موشن گرافیک رایگان، قراره غولِ این حوزه بشین و حسابی بترکونید؛ نه!

این صحبت‌ها بیشتر به نظر دل‌خوشیِ پوشالی میان تا قوتِ قلبِ واقعی!

اگر خیلی جدی به حوزه موشن گرافیک علاقه دارید، این مطلب برای قرص‌کردن دل شما در ادامه مسیر موثره و اگر کاملا برعکس، همیشه دوست داشتین خودتون رو محک بزنید اما جرئت یا فرصتش نبوده، شما هم ادامه مقاله امروز رو از دست ندید!

آشنایی با یک دوره آموزشی کاملا رایگان برای موشن گرافیک!
چطور موشن گرافیک را رایگان و عمیق یاد بگیریم؟!

گامِ اول: موشن گرافیک چیست و چرا باید جدی‌اش بگیریم؟!

دنیای این‌روزا، شبیهِ دنیای سال‌های پیش نیست که صرفا به بهانه گیم و شاید هم تایپ پایان‌نامه سری به کامپیوتر بزنیم و خوشحال باشیم که با آخرین مدل ویندوز نصب‌شده روی سیستم همه چیز مرتبه!

دنیای این‌روزا، دنیای شگفت‌انگیزِ گسترش فعالیت‌های مرتبط با کامپیوتر یا لپ‌تاپه. دنیایی با تنوع و جذابیت خارق‌العاده که حیرت‌زده می‌شین و نمیدونین چه مسیری رو به‌صورت حرفه‌ای دنبال کنید! حالا اصلا چرا باید از بین این‌همه حقِ انتخاب، آموزش موشن گرافیک انتخابِ شما باشه؟!

راستش کم‌تر حیطه و تخصصی هست که به هر شاخه‌ای ورود داشته باشه و خودمونی بگیم، همه چی رو در بر بگیره اما درعین‌حال، از یه شاخه به یه شاخه دیگه نپره و کلی هم دست شما رو توی نتیجه نهایی پروژه‌هاتون باز بذاره( برای خلاقیت‌تون ارزش زیادی قائل باشه!)

همین الان کلمه موشن گرافیک رو توی وب‌سایت دریبل یا پینترست سرچ کنین؛ نمونه‌هاش رو می‌بینید؟! موشن گرافیک تلفیق هنرمندانه‌ای از علم تدوین، هنر طراحی و دیزاین، تسلط به نرم‌افزارهای گرافیکی مشهور مثل افتر افکت و درنهایت، هنرِ تبلیغ و ارائه خدمات بازاریابی با چاشنی ویدیو و تصاویر متحرک هم هست؛ به‌علاوه یه سناریو جذاب و قوی که قراره باعث دیده‌شدنِ محصول توسط مخاطبِ هدف بشه. دقیقا مصداقِ “آن‌چه خوبان همه دارند، تو یک‌جا داری!”

جامعیتی که ساخت موشن گرافیک داره رو هیچ شاخه دیگه‌ای نداره؛ و البته محبوبیتش رو. حالا بنظرتون این جامعیت و محبوبیت، ما رو به چیزایی که انتظار داریم می‌رسونه؟!

گام دوم: درآمد موشن‌دیزاینرها از صفر تومان تا بی‌‍نهایت دلار!

موشن گرافیک کاربردهای خیلی زیادی می‌تونه داشته باشه؛ پس اجازه بدید درآمدش رو صرفا به ساخت تیزرهای تبلیغاتی محدود نکنیم! شما با هر پروژه‌ای که موفق به انجامش می‌شین، اوج خلاقیت و تجربه‌تون رو نشون می‌دین که این ارزش، ریالی و دلاری محاسبه نمی‌شه. اما خب، مسئله مالی مخصوصا برای شروع یادگیری یک مهارت مسئله مهمیه!

اینو بدونین که برای تبدیل شدن به یه موشن‌دیزاینر حرفه‌ای، خلاقیت همه چیز نیست و باید برای رسیدن به درآمد میلیونی یا دلاری در بستر مناسبی آموزش ببینید! درضمن، حتی از مقطعی به بعد می‌تونید پروژه‌هاتون رو تبدیل به دوره آموزشی کنید و به درآمد غیرفعال برسید که طی چند سال کولاک می‌کنه! این‌جا هم مفصل راجع بهش حرف زدیم:

رازهای درآمد موشن گرافیست حرفه ای

آشنایی با یک دوره آموزشی کاملا رایگان برای موشن گرافیک!
چطور موشن گرافیک را رایگان و عمیق یاد بگیریم؟!

گام سوم؛ ابزارهای موشن گرافیک چندان پیچیده نیست!

برای موشن دیزاینرشدن ابزار گرون‌قیمت یا خاصی نیاز نیست؛ البته که نمی‌تونیم منکر بشیم هرچقدر سیستم‌تون به‌روزتر باشه، توی استفاده از نرم‌افزارهای مرتبط با موشن گرافیک هم سرعت بیشتری دارین؛ اما خب، مگه ارزش لذت از مسیر، کم‌تر از سرعت و رسیدن به نتیجه نهاییه؟:)

یکی از نرم‌افزارهای مهم که باید برای ساخت موشن گرافیک یادش بگیرید، افتر افکت (Adobe After Effects) هست که اتفاقا آموزش رایگانش توی این لینک گذاشته شده و خیلیا باوجود همین آموزش تونستن طراحی‌های خیلی خوبی ارائه بدن.

فتوشاپ و ایلاستریتور و پریمیر هم از اون خوبای روزگارن که توی روند ساخت موشن گرافیک می‌تونن خیلی موثر باشن؛ البته بازم مهم خلاقیت خودتتونه و استفاده از دانش محدودی که  قراره در بستر تجربه، روز به روز عمیق‌تر بشه…

اما آیا پرداخت مبلغ سنگین برای شرکت در دوره‌های آموزشی ارزشش رو داره؟!

گام چهارم: دوره‌های آموزشی موشن گورو؛ وقتش نرسیده با جسارت‌تان آشتی کنید؟!

آموزش موشن گرافیک رایگان یه فرصت خوب برای اینه که به خودتون فرصت بدین! چرا؟ چون معمولا علایق ما خیلی وقتا توی مسیر و درحین تجربه شکوفا می‌شن و اون اولای کار، شک و تردید امونِ‌مون رو می‌بُره! این دوره از دوره‌های آموزشی موشن گورو از صفر تا صد موشن گرافیک رو با ترجمه عالی از ویدیوهای آموزشیِ تاییدشده در اختیارتون می‌ذاره.

این‌جوری هم می‌تونین کلی تکنیک برای ساخت موشن گرافیک یاد بگیرین و هم اگر که در ادامه مسیر متوجه شدین علاقه‌تون اون‌قدرها هم جدی نیست، دستِ کم جیب‌تون خالی نشده! اما خب..اگر که واقعا علاقه دارین و بعداز گذران دوره آموزشی رایگان حس کردین مسیرتون درسته، پیشنهاد می‌کنیم میدون رو خالی نکنید و شرکت در دوره آموزش موشن گرافیک رو هم توی برنامه‌هاتون قرار بدین.

آشنایی با یک دوره آموزشی کاملا رایگان برای موشن گرافیک!
چطور موشن گرافیک را رایگان و عمیق یاد بگیریم؟!

گام پنجم: تمرین‌های عملی یعنی موشن گورو رفیق نیمه‌راه نیست!

پوست‌کلفت بودن در ساخت موشن گرافیک چیزیه که هیچ دوره آموزشی براتون تدارک ندیده؛ با این‌حال تمرین‌های عملی خیلی وقتا چاره‌ساز بودن و حداقل با انجام دادن‌شون به خودتون اثبات می‌کنید که بعداز یادگیری مباحث دقیقا چه کاره‌اید!

 آموزش موشن گرافیک رایگان در حدود 120 دقیقه برای همه سطوح طراحی شده و قراره درکنار آموزش مبانی و ساده‌ترین اصول ساخت موشن گرافیک، خیلی جدی و تخصصی به مباحث زیر هم بپردازه:
ایجاد لوپ انیمیشن‌ها، مورفینگ انیمیشن، بهبود روند کاری موشن، لوگو انیمیشن، اکسپرشن‌ها، کاراکتر انیمیشن، ریگینگ و آخری که از همه جذاب تره، انیمیشن فریم به فریم!

برای هر قسمت از آموزش‌ها هم تمرین عملی درنظر گرفتیم تا بدونین این دوره، قراره اعتماد به نفسِ شما رو با هر تجربه و هر پروژه از نو بسازه!
بعد از اتمام این دوره، شما برای ساخت به‌روز‌ترین موشن گرافیک‌ها، هم مسلط هستید و هم مشتاق! تسلط و اشتیاقی که تازه اول راهِ لذت و کسب درآمد از ساخت موشن گرافیک‌های خلاقانه است.

تا به این لحظه 366 نفر در دوره آموزش موشن گرافیک رایگان شرکت کردن؛ خوشحال می‌شیم اگر شما هم تجربه استفاده از این دوره آموزشی رو دارین، نظرات‌تون رو برامون بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *

آموزش پیشنهادی موشن گورو

این مقالات هم پیشنهاد میشه!!!

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    جشنواره نوروزی موشن گورو

    تمام محصولات آموزشی با  60 درصد تخفیف 

    ساعت
    دقیقه
    ثانیه ها