ابزارهای افترافکت

راهکارهایی برای رسیدن به بهترین درآمد غیرفعال!

راه رسیدن به بهترین درآمد غیرفعال

فهرست مقاله

فرار از تله موش؛

ثروت‌سازی با بهترین درآمد غیرفعال!

 

قطعا می‌دونین که این‌روزا همه چی با سرعت نور در حال تغییره…ابزار ارتباطات آدما با همدیگه، دسترسی به دریای بیکران اطلاعات به‌لطف گوگل و سفارش کالای دلخواه از هر جایی که مدنظرمونه…یه روز فکر می‌کردین به این‌جا برسیم؟! مسلما نه! اینا همه نشون از غرق شدن توی دنیای حیرت‌انگیز تکنولوژی داره؛ انگار همه چی دست به دست هم میدن تا ما هم چه بخوایم، چه نخوایم هم‌مسیرِ این دنیا بشیم.

 

اینارو گفتم که بگم، دوران اشتغال صرفا بیرون از محیط خونه و حقوق گرفتن مطابق با ساعتای اداری خیلی وقته تموم شده! البته رسم دنیا، الکی الکی به ثروت رسیدن نیست؛ حداقل برای ما آدم‌های معمولی نیست! توی دنیای امروز باید ایده داشته باشی تا بتونی به درآمد برسی؛ خصوصا درآمد غیرفعال که توی مقاله قبلی مفصل راجبش حرف زدیم!

 

امروز بحثمون رو با تله موشی شروع می‌کنیم که شاید شما هم ناخواسته گرفتارش باشین! گرفتارِ گیر کردن توی ذهنیت‌های قدیمی برای کسب درآمد و رضایت به درآمد معمولیِ خودتون! اما بعدش با راه رسیدن به بهترین درآمد غیرفعال هم آشناتون می‌کنیم. خلاصه که مقاله امروز رو از دست ندین!

متاسفانه این تله‌ موش، آدمیزاد رو هم اسیر می‌کنه!

توی کتاب پدر پولدار، پدر فقیر اثر رابرت کیوساکی به یه تعبیر جالبی بر می‌خوریم؛ تعبیرِ افتادن توی تله موش! آقای کیوساکی اعتقاد داره اگر انسان یه ماهِ تموم کار نکنه، باید شغلش جوری طراحی شده باشه که اون یه ماه هیچ مشکلی برای دخل و خرجش پیش نیاد و باوجود کار نکردن، همون مبلغ رو به دست بیاره!

 

البته قطعا این کارنکردن به معنای خوردن و خوابیدن نیست! ایشون تاکید دارن که فقط و فقط با کسب انواع درآمد غیرفعال می‌شه به این سبک زندگی کرد؛ سبکی که به صورت مستمر و حتی باوجود کارنکردنِ کوتاه‌مدت برای شما درآمدزایی داشته باشه!

 

بهترین راه کسب درآمد غیرفعال
در این مقاله با بهترین راهکارهای کسب درآمد غیرفعال آشنا می‌شویم!

اسیر تله موش شدین؟ این راهکارها برای شماست!

رسیدن به بهترین درآمد غیرفعال کار چندان راحتی نیست، اما ارزش جنگیدن داره. اگر شما هم دچار روزمرگی شدین و دل‌تون می‌خواد تغییری توی روند کسب درآمد از موشن گرافیک یا حوزه کسب‌وکار خودتون ایجاد بشه، این سه تا راهکار رو به هیچ‌وجه از دست ندین:

راه های رسیدن به انواع درآمد غیرفعال
در این مقاله با بهترین راهکارهای کسب درآمد غیرفعال آشنا می‌شویم!

روی پروژه‌های خودفرما کار کنین و به بهترین درآمد غیرفعال برسین!

اولین راهکار اینه که خودتون برای رشد کسب‌وکار خودتون پروژه‌هایی ایجاد کنید که اصطلاحا “پروژه‌های خودفرما” هستن. توی این روند نباید منتظر سفارش موشن گرافیک از جانب کارفرما باشین. قرار هم نیست به استخدام موشن گرافیک دل ببندین و این وسط در قبال پروژه مبلغی رو از کسی دریافت کنید! سخت هست، اما این کار قرار نیست بدون پاداش بمونه!

 

پروژه‌های خودفرما دوتا مزیت فوق‌العاده دارن! اولیش اینه که شما خودتون، طرف حساب خودتون هستید و باید به خودتون متعهد باشید؛ اما از طرف دیگه محدودیت زمانی خاصی ندارین؛ یعنی می‌تونید روی کیفیت پروژه با نهایت آرامش و بدون نگرانی از محدودیت‌های زمانی کار کنید!

 

مزیت دوم اینه که درسته پروژه‌های خودفرما پاداش یا درآمد فعال ندارن اما، بهترین موقعیت برای ارتقای مهارت‌های شما محسوب می‌شن. نقطه‌قوت‌ها و نقطه‌ضعف‌ها براتون شفاف می‌شه، از طرف دیگه این کار یه جورایی سرمایه‌گذاری روی خودتونه و یکی از هزارتا کاریه که باید برای رسیدن به بهترین درآمد غیرفعال انجامش بدین.

 

هر پروژه رو تبدیل به آموزش کنین! دوره‌های آموزشی برگِ برنده شماست!

توی یکی از ویدیوهامون مفصل توضیح دادیم که چجوری می‌شه یه پروژه رو تبدیل به محصول آموزشی کرد و با همین روش به انواع درآمد غیرفعال رسید! شما اگر که هر محصول و پروژه‌ای رو تبدیل به دوره آموزشی کنین و دراختیار مخاطبان علاقه‌مندِ حوزه موشن گرافیک، طراحی وب‌سایت یا هر حوزه  مرتبط با توانایی‌هاتون قرار بدین، می‌تونید تا سال‌ها ازش کسب درآمد کنین.

 

دوره‌های آموزشی برای دیده‌شدن و رسوندن شما به بهترین درآمد غیرفعال معمولا تاریخ انقضا ندارن! این یعنی اگرچه شما تایم مشخصی رو برای طراحی دوره در نظر می‌گیرین و حتی هزینه‌هایی رو در این مسیر متقبل می‌شین، در نهایت همین دوره‌ها برگ برنده شما می‌شن و حتی اگر چندین ماه کار نکنید، درآمد غیرفعال اجازه نمی‌ده زمین بخورین!

 

راه های رسیدن به انواع درآمد غیرفعال
در این مقاله با بهترین راهکارهای کسب درآمد غیرفعال آشنا می‌شویم!

 

بازاریابیِ قوی برای معرفی دوره آموزشی؛ دلِ مخاطب رو هرجوری هست به دست بیارین!

این‌که شما وقت و هزینه زیادی رو برای طراحی و ساخت دوره‌ای مثل آموزش موشن گرافیک بذارین تحسین‌برانگیزه! اما اگه نتونید محتوای اون دوره رو به درستی و جوری که لایقش هست به مخاطبانش معرفی کنید، اوضاع به‌خوبی پیش نمی‌ره. لازمه که ازطریق شبکه‌های اجتماعی با مخاطب در تعامل باشین؛ گاهی به اشتراک گذاشتن یه کلیپ کوتاه و جذاب از پشت صحنه طراحی پروژه‌ها یا قرار دادن بخشی از دوره های آموزشی به صورت رایگان می‌تونه نظر خیلی‌هارو جلب کنه و البته اعتمادشون رو!

فراموش نکنید شبکه‌های اینستاگرام، تلگرام و حتی وب‌سایت می‌تونه بستر تعامل فوق‌العاده‌ای برای جذب مخاطبان هدف و رسیدن به بهترین درآمد غیرفعال باشه!

شما چه ایده‌ای برای رسیدن به بهترین درآمد غیرفعال دارین؟

لطفا توی کامنت‌ها برامون بنویسید تا توی مقاله‌های بعدی، ایده شما رو زیر ذره‌بینِ موشن گورو بیاریم!

 

راستی اگر دوست دارین درمورد درآمد فعال و غیرفعال بیشتر بدونید، حیفه که این دوتا مقاله کاربردی رو از دست بدین:

1-درآمد موشن گرافیست چقدره؟ + راهکار افزایش درآمد

2-رازهای درآمد موشن گرافیست حرفه ای

1 دیدگاه برای “راهکارهایی برای رسیدن به بهترین درآمد غیرفعال!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه *

آموزش پیشنهادی موشن گورو

این مقالات هم پیشنهاد میشه!!!

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است