آموزش رایگان موشن گرافیک

چرا ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک نرخ تبدیل وبسایت رو بالا می برن؟

قراره که توی این مقاله با هم یاد بگیریم، چجوری ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک ها می تونن نرخ تبدیل یه سایت رو بالا ببرن. قبل از هر چیزی، نیازه بدونین که ویدیوهای تبلیغاتی مختلف می تونن تاثیر خیلی زیادی روی توضیح، معرفی و تبلیغات یه برند یا شرکت داشته باشن. بازه ی زمانی که این ویدیو ها به خودشون اختصاص میدن چیزی حدود 60 ثانیه تا نهایتا سه دقیقه تعریف میشه.

اما درباره ی نرخ تبدیل سایت، نیازه بدونین که نرخ تبدیل نسبت تعداد کاربرایی که از سایت خرید میکنن به کل بازدیدکننده های سایت هستش. یعنی مثلا اگه شما توی ماه 1000 تا بازدید کننده داشته باشین که از بین این هزار تا، 200 نفرشون از شما خرید کردن، نرخ تبدیل وبسایت شما نسبت 200 به هزار محاسبه میشه که عدد نهایی 0.2 هستش.

کلا ممکنه که یه وبسایت، محصولات خیلی خوبی داشته باشه و با طراحی خیلی خوبی که داره، ترافیک بالایی رو هم جذب کنه اما درباره مشتریهایی که خرید می کنن چی؟ همین مورد صدق می کنه؟ اینجاست که ویدیوهای تبلیغاتی به کمک شرکت ها و برندها میان. اونا کمک می کنن که برندها و استارت آپ ها بتونن خیلی راحت مشتری های بالفعل شون رو زیاد کنن و نرخ تبدیل خیلی بالایی داشته باشن.

به هر حال برای کسب و کاری که می خواد توی تجارت خودش، موفق ظاهر بشه، نرخ تبدیل یه فاکتور خیلی مهم تعریف میشه. حالا ما توی ادامه مقاله به این موضوع می پردازیم که ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک چجوری می تونن نرخ تبدیل یه وبسایت رو بالا ببرن و اصلا چجوریه که این ویدیوها، به عنوان یه ابزار متمایز و تاثیرگذارتر از بقیه ابزارهای بازاریابی معرفی میشن.

 

1- ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک، نشون میدن که یه برند انحصاری و حرفه ای هستش.

چیزی که درباره ی راه اندازی یه وبسایت خیلی واضحه، اینه که این روزا هر کسی می تونه یه وبسایت داشته باشه. یعنی حتی کسایی که توی طراحی وب حرفه ای هم نیستن، بازم می تونن از قالب های آماده استفاده کنن و یه وبسایت خفن داشته باشن. پس صرفا داشتن وبسایت اونم توی بازار پر رقابت امروزی، یه امتیاز نیست. اما چیه که می تونه وبسایت هارو از هم مجزا کنه و از این تمایز یه امتیاز و لول بالاتر تعریف کنه؟

جواب این سوال شما می تونه خیلی کلی داده بشه؛ مثلا اینکه نوع تبلیغ مجموعه و برند هست که می تونه سطح و لول مجموعه رو بالا ببره. با توجه به این موضوع و اینکه ویدیوها یکی از تبلیغ های خیلی تاثیرگذار تعریف میشن. استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک برای وبسایت و معرفی برند، همون وجه تمایزه معرفی میشه.

در واقع گذاشتن یه ویدیو برای صفحه فرود سایت شما می تونه به طرز شگفت انگیزی، حرفه ای بودن مجموعه شما رو نشون بده. یا مثلا وقتی مخاطبای شما، ویدیوهای تبلیغاتی شمارو می بینن تا یه حدی مطمئن هستن که با یه مجموعه کاربلد و متخصص طرفن. درواقع، ویدیوهای تبلیغاتی باعث میشن که برندها برای مخاطباشون، قابل اعتمادتر و مورد قبول تر بشن.

 

2- ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک، مهم ترین فاکتورهای تاثیرات بصری و کلامی هستن.

همون اول محتوا اشاره کردیم که بازاریابی ویدیویی، چیزیه که می تونه شرکت شما رو چندین پله از بقیه رقیباتون متمایز کنه. در واقع محصول و خدماتی که شما دارین به مخاطباتون ارائه میدین، چیزیه که ممکنه خیلی از رقیبای شما توی بازار در حال فروشش باشن. اما چه چیزی این وسط هست که باعث میشه شما مخاطبای خاص خودتون رو توی یه محصول داشته باشین و رقیباتون هم مخاطب های خودشون رو داشته باشن؟

اون چیز، ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک و چیزهاییه که توشون مطرح میشین. در واقع ویدیوهای تبلیغاتی جوری هستن که می تونن تاثیر کلامی و بصری خیلی خوبی رو روی مخاطب شما بزارن.

 

3- ویدیوهای تبلیغاتی وموشن گرافیک باعث افزایش فروش میشن.

اگه بخوایم نگاهی به گذشته و سابقه ی ویدیوهای تبلیغاتی بندازیم، متوجه میشیم که این ابزارها تاثیر خیلی زیادی روی فروش برندهای مختلف گذاشتن. در واقع شما با ویدیوهای تبلیغاتی، دست مخاطب رو باز میذارین که برای تحقیق درباره ی شما کنجکاو بشه و خودش دنبالتون بیاد و این اتفاق در مقابل ابزاری هست که یه مدت مخاطب رو مجبور می کرد تا درگیر برند بشه. خیلی راحت اگه بخوایم بگیم، ویدیوهای تبلیغاتی مسیر فروش رو برای شما و مسیر خرید رو برای مشتری هموار می کنن.

 

4- ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک ابزاری مستقل و تبلیغاتی موثر هستن.

مثلا تصور کنین که قراره تیم شما برای تبلیغات کارتون به شهرهای مختلف بره؛ چقدر برای این کار هزینه نیازه؟ خیلی!

خوب شما به جای این کار می تونین تمرکزتون رو روی ساخت یه ویدیوی خفن بذارین و بعد اونو توی کل فضای اینترنت وایرال کنین. در واقع ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک شما مثل یه سرمایه هستن که شما می تونین توی سایت های شبکه های اجتماعی، ایمیل ها، سایت های انتشار مطبوعاتی، سایت های میزبانی ویدیو مثل یوتیوب و موارد دیگه، اونو خرجش کنین و برای برندتون اعتبار و فروش بیارین.

شما می تونین ویدیوهاتون رو تغییر بدین و برای هر بار تغییر اون نیاز به هزینه های خیلی زیادی ندارین. یادتون نره که اگه بتونین از فرصت ساختن ویدوی تبلیغاتی تون، درست و به جا استفاده کنین، تاثیر مثبت خیلی زیادی توی افزایش نرخ تبدیل سایت تون میزارین.

[ux_image id=”18582″]

5- ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک ها باعث میشن که برند شما توی ابعاد بزرگ تری دیده بشن.

آیا می دونستین که یوتیوب دومین موتور جستجوی دنیاست و هر ویدویی که تو این پلتفرم به درستی و مطابق با استاندارداش منتشر بشه، می تونه خیلی راحت جهانی بشه؟

ببینین اگه شما ویدیوی تبلیغاتی خودتون رو با کلمات کلیدی هدفمند مناسب و با استفاده از یه نرم افزار مدیریت سئو عالی مثل Linkio توی یوتیوب آپلود کنین، این شانس رو دارین که توی صفحه اول جستجوی گوگل ظاهر بشین. البته که همه ی ما میدونیم این کار، کار آسونی نیست ولی اگه بتونین با یه مجموعه قابل اعتماد و حرفه ای کار کنین، اونا می دونن که چجوری با کمک کلمات درست و برچسب های کاربردی و عنوان خوب برای ویدیو، ویدیوی شما رو توی یوتیوب بالا بیارن.

[ux_image id=”18583″]

6- ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک، بیش از 50 درصد اطلاعات برند شمارو شامل میشن.

خوبی ویدیوهای تبلیغاتی اینه که به مخاطب کمک می کنه تا با تمام اطلاعات برند شما به راحتی آشنا بشه. این خیلی طبیعیه که مردم علاقه بیشتری به ویدیوها نسبت به متن های عادی از خودشون نشون میدن. مثلا موشن گرافیک ها یکی از جذاب ترین ویدیوهای تبلغاتی هستن که شما می تونین داشته باشین. چون با حرکت و صدا و روایتی که دارن، خیلی راحت می تونن مخاطب رو درگیر کنن.

وقتی مخاطب شما با کمک این ویدیوها درگیر میشه، مطمئنا به این موضوع فکر می کنه که محصول رو خریداری کنه یا نه، یا اصلا برای یه مدتی سایت و فعالیت های شمارو در نظر داشته باشه.

 

7- ویدیوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک، احساسات مخاطب رو تحت تاثیر قرار میدن.

همه ما می دونیم که ویدیوهای تبلیغاتی باید یه داستان و روایتی داشته باشن و اصلا به حساب همین روایت ها رو داستان هست که می تونیم ویدیوها رو ابزار قدرتمندتری برای تبلیغات تعریف کنیم. چرا؟ چون اونا به واسطه ی همین روایت ها، احساسات مخاطبشون رو با خودشون درگیر می کنن و این اتفاق خیلی وقتا، جوری میشه که خود مخاطب متوجه نمیشه که چجوری داره تحت تاثیر قرار میگیره.

در واقع ویدیو فقط تا شناسوندن برند شما به مخاطب تون پیش نمیره، بلکه به اون نزدیک میشه و همین موضوع باعث میشه که مخاطب شما اعتماد کافی برای همکاری با شما رو دریافت کنه. همونجوری هم که خودتون میدونین، هر عمل مثبت مخاطب باعث افزایش نرخ تبدیل میشه.

 

نتیجه

دلایلی که ما براتون شرح دادیم، دلایل خیلی معقولی هستن که نشون میدن ویدیوهای تبلیغاتی تا چه اندازه می تونن روی نرخ تبدیل سایت شما تاثیر بزارن. پس اگه شما تا الان این کار رو برای برندتون انجام ندادین، پیشنهاد می کنیم که اقدام کنین.

پی نوشت مهم

اگه یادتون باشه بهتون گفتیم که موشن گرافیک ها یکی از برترین انواع ویدیوهای تبلیغاتی هستن. خبر خوب ما برای شما اینه که شما می تونین با کمترین هزینه خودتون یاد بگیرین که برای بردنتون موشن گرافیک درست کنین. برای این کار کافیه که به وبسایت ما مراجعه کنین. تیم موشن گورو این افتخار رو داره که از صفر تا صد کار، متعهدانه و صادقانه کنار شما وایسه و شمارو راهنمایی کنه.

مجموعه ی ما دوره های خیلی کاملی رو آماده کرده که می تونه بهتون کمک کنه. آموزش موشن گرافیک رایگان به زبان فارسی، دوره آموزش افتر افکت رایگان، آموزش فوق حرفه ای موشن گرافیک موشن گورو، دوره های خیلی خفنی هستن که شما می تونین با کمک اون ها پیشرفت خیلی زیادی تو این مسیر داشته باشین و سوالات خودتون و از پشتیبانای ما بپرسین.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. واقعا همین طور هست ویدیو تبلیغاتی موشن گرافیک، نشون میده یه برند چقدر برای خودش ارزش قائل میشه

  2. اطلاعات خوبی راجب موشن گرافیک بهم دادید باعث میشه بازدهی بهتری تو کار داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا