9 نمونه ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار

توی این مقاله 9 نمونه ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار رو بهتون معرفی میکینم و بهتون میگیم که چه جوری ویدیوهای موشن گرافیک میتونن توی بازاریابی هر نوع کسب و کاری کمک کننده باشن.
ما در مورد ویدیوهای موشن گرافیک موفق زیاد صحبت کردیم. این بار توی این مقاله میخوایم به طور خاص در مورد اینکه چه جوری ویدیوهای موشن گرافیک به کسب و کارها و برندها کمک میکنن تا به هدفشون برسن، رو توضیح بدیم. برای دیدن این نمونه ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار حتما ادامه این مقاله رو همراه ما باشین.
1. ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار Varpet
هیچ کسی انجام دادن کارهای خونه رو دوست نداره و پیدا کردن یه فرد خوب و قابل اعتماد برای کمک کردن تو کارهای خونه هم یه کار خیلی سختیه. توی این ویدیوی موشن گرافیک Varpet، با استفاده از رنگهای روشن و داستانی جذاب، بیننده رو با کمک یه فراخوان قوی به سفری هیجان انگیز میبره.
نتیجه این ویدیو برای شرکت Varpet خیلی شگفت انگیز بوده: 15000 ثبت اپلیکیشن توی یک ماه، نرخ تبدیل 200 درصدی و سرمایهگذاری قابل توجه سرمایهگذاران.
2. ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار Solana
اگه اطلاعاتی درباره بلاک چین (سیستم ثبت اطلاعات و گزارش) داشته باشین، حتما اسم Solana رو شنیدین. این شرکت از این ویدیو موشن گرافیکی برای معرفی بندش به دنیا استفاده کرده.
این ویدیو موشن گرافیک، یه ویدیوی 75 ثانیه ایه هستش که این شرکت توی ویدیوش ویژگیهای محصول خودش رو با خلاقیت و هیجان زیادی توضیح میده. الان سایت این شرکت 40 هزار بازدیدکننده داره و این ویدیو دومین ویدیوی پربیننده توی پلتفرم های مختلف هستش و قطعا این ویدیو سهم خیلی بالایی توی موفقیت سریع این شرکت توی دنیای فناوری داشته.
3. ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار Drive Time
DriveTime یکی از بزرگترین نمایندگی های خودرو توی ایالات متحده هستش و این برند داره اسم تجاری شرکش رو تغییر میده. بنابراین اونها می خواستن یه کمپین جدید برای این کار راه اندازی کنن.
توی این ویدیو طراحا، با به وجود آوردن فضایی شبیه به یه بازی ویدیویی قدیمی، مخاطباشونو جذب این ویدیو کردن. نتیجه این ویدیو به نظرتون چی بود؟ این شرکت بعد از این که اولین ویدیو کمپین جدید خودش رو به توی شبکه های مجازی نشون داد، فقط توی یوتیوب بیش از 26 میلیون بار این ویدیو دیده شد.
4. ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار Tatari
Tatari محصول منحصر به فردی رو تولید کرده و از تکنیک های مدرن برای نشون دادن تحلیل های پیشرفته توی روش های سنتی تر تبلیغات تلویزیونی استفاده کرده.
طراحا برای این برند، دو ویدیو طراحی کردن تا ویژگیهای خاص این برند رو توی چند کانال و پلتفرم مختلف مثل وبلاگها، پلتفرم های ارتباطات مستقیم با مشتری و کانالهای رسانههای اجتماعی توضیح بدن. این کار باعث شد، مخاطبا به درک بهتری از این محصول و مزایاش برسن و این شرکت فروش بالاتری داشته باشه.
5. ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار The Watch Standard
خرید و فروش اجناس لوکس میتونه یه کار خیلی سختی باشه. اعتماد و اطمینان به افرادی که با اونها توی این زمینه قراره کار کنین، خیلی مهمه. The Watch Standard، یه صنعت فروش مجدد ساعت های لوکس هست و به عنوان یه خریدار ساعت های پریمیوم شناخته میشه. یکی از بزرگترین چالش های این شرکت ایجاد اعتماد و اعتمادسازی برای مخاطبا هستش.
طراحا با کمک گرفتن از ضمانتهای شرکت و اضافه کردن تصاویر خاص، صدا و لحنی آرامش بخش، ویدیویی با هدف اعتمادسازی برای مخاطبان به وجود اوردن.
6. ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار Cyclops
مشابه تاتاری، Cyclops هم شرکت دیگه ای هستش که از تجزیه و تحلیل پیشرونده برای مشاغل آفلاین استفاده می کنه. اونها از ماشین و هوش مصنوعی برای افزایش فروش و خدمات مشتری برای فروشگاه های سنتی آجر و ملات استفاده می کنن. متقاعد کردن مشاغل آفلاین که امکان تجزیه و تحلیل پیشرفته برای اونها وجود داره، میتونه کار سختی باشه، به همین دلیله که یه ویدیوی موشن گرافیک برای این موضوع میتونه خیلی کارآمد باشه.
این شرکت با یه ویدیوی موشن گرافیکی دو بعدی، صحنه های ویدیو رو میتونه به راحتی و به طور موثر و با هزینه کم نسبت به فرمت های دیگه مثل لایو اکشن یا سه بعدی که یا غیرممکن یا بسیار گران هستن، نشون بده. مفهومی که این شرکت با کمک این ویدیو سعی داشته به مخاطباش نشون بده خیلی سخت بوده ولی به آسونی با این تکنیک این کار انجام شده.
7. ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار CaraKit
وقتی که یه ویدیو موشن گرافیکی برای خدمات یا محصولی که با مسائل حساس سروکار دارد میخواد ساخته بشه، لحن گوینده مهمترین عنصر اون میتونه باشه. CaraKit خدماتی برای زنانی رو ارائه میده که با مشکلات عمده سلامتی مثل سرطان سروکار دارن. این شرکت یه خدمات دهنده خیلی فوق العاده ای هست، پس ویدیو بازاریابیش هم باید همین ویژگی رو داشته باشه.
طراحا برای این ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار از شیوه داستان سرایی استفاده کردن تا با موضوع خدمات شرکت هماهنگی ایجاد کنه و مخاطبای هدفش رو جذب این ویدیو کنه. طراحا قصد داشتن ویدیو جذاب و آموزنده ای طراحی کنن که هم خدمات شرکت رو به خوبی به مخاطبا معرفی کنه و هم ناراحت کننده و دلخراش نباشه، که به نظر میرسه به خوبی از پس این کار براومدن.
8.ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار Tourbuds
ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار Tourbuds مثال عالی دیگه ای هستش که نشون میده یه ویدیوی موشن گرافیکی دو بعدی چقدر میتونه روی مخاطب تاثیرگذار باشه. طراحا معمولا برای بازاریابی تورهای گشت شهری از عکس و ویدیوهای لایو اکشن استفاده میشه که این کار باعث میشه هزینه تولید ویدیو خیلی بالا بره، که توی این ویدیو موشن گرافیک از یه تکنیک دیگه برای بازاریابی این شرکت استفاده شده.
طراحا با استفاده از موشن گرافیک، میتونن یه ویدیوی سرگرمکننده و آموزنده بسازن که خیلی ارزان تر و جذاب تر از ویدیو های لایو اکشن زنده هستن و میتونن شخصیت های رنگارنگ و شاد هم داشته باشن و به خوبی و خیلی بیشتر از ویدیو های لایو اکشن مخاطباشونو جذب خودشون کنن.
9. ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار AdQuick
توی این نمونه ویدیو موشن گرافیک تاثیرگذار یه شرکت دیگه ای رو بهتون نشون میدیم که با یه ویدیوی موشن گرافیکی جالب برند خودش رو به مخاطبانش معرفی کرده. این ویدیو موشن گرافیکی زمانی برای این شرکت طراحی شده که اونا تازه شرکتشونو تاسیس کرده بودن ولی الان اونها ده ها کارمند دارن و با مدرن شدن، دنیای تبلیغات سنتی رو زیرورو کردن.
طراحان برای طراحی هر ویدیو بسته به شرکت، هدف و پیام، خدمات و یا محصولی که ارائه میکنه، باید کارهای مختلف و طراحی خاصی انجام بدن. مثلا شرکتی مثل اپل یا نایک، نیازی ندارن که توی ویدیو موشن گرافیکشون، شرکتشون معرفی بشه، این شرکت ها خودشون شناخته شده هستن. اما ویدیو موشن گرافیک یه استارتآپ، باید به مخاطباش بگه که چه کسی هستش، چه کاری انجام میده و چه جوری برای اونا مفید میتونه باشه که البته اینارو به روشی باید به مخاطباش بگه که به خوبی توی ذهن اونا موندگار بشه.
سخن پایانی
همانطور که توی نمونه های بالا هم دیدین، فقط مهم نیست که یه ویدیو موشن گرافیکی تبلیغاتی جذاب باشه و به شکلی باشه که دوست داشته باشین اونو با دوستانتون به اشتراک بزارین. توی دنیای تجارت و بازاریابی مهمه که ویدیو موشن گرافیکی تبلیغاتی یه شرکت واقعا برای اون شرکت تاثیرگذار و کارآمد باشه.
هدف هر کسب و کاری رشد کردن و پیشرفت هستش و توی مثال های بالا دیدین که ویدیوهای موشن گرافیکی دو بعدی چه قدر میتونه برای یه شرکت مفید و موثر باشه پس این نوع ویدیوها رو دست کم نگیرین.
ویدیوهای موشن گرافیکی برای هر کسب و کاری خیلی خیلی میتونه توی بازاریابی و پیشرفتش موثر باشه. پس اگه میخواین یه ویدیوی موشن گرافیکی خیلی کارآمد برای کسب و کارتون طراحی کنین اما نمیدونین از کجا شروع کنین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.
اگر هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.
خاص بودن پروژه های موشن گرافیک به علت قابلیت وایرال شدن و اثر گذاری بالای پروژه است.
نمونه های خیلی خوبی رو قراردادین ممنون از نکات عالیتون.
واقعا نمونه ها انگار گلچین بودن و در مورد هر کدوم خیلی خوب توضیح داده شده بود
ایده های خیلی خوبی در ویدیو ها وجود داشت