به یک سفر جذاب و جادویی در دنیای انیمیشن خوش آمدید! در این دوره فوقالعاده، ما به شما تکنیکهای حرفهای برای ساخت یک انیمیشن بینظیر در افتر افکت را ارائه میدهیم. اگر همیشه خواستهاید دست به ساخت انیمیشن بزنید و دنیای خود را با حرکت و جذابیت پر کنید، این دوره برای شماست!
		
	
چرا باید آموزش 12 اصل انیمیشن در افترافکت رو ببینم !!
در دورهی “12 اصل انیمیشن در افتر افکت” ما بهتون تجربهای عمیق و کامل از هنر انیمیشن در افتر افکت رو یادمیدیم .
در این دوره، به 12 اصل انیمیشن، که اساس ایجاد حرکتهای طبیعی و جذاب در انیمیشن هست، کار میکنیم .
- با یادگیری این اصول شما آماده ورود به بازار جهانی میشید.
 
 
- با بقیه افرادی که دارن موشن گرافیک کار میکنن تمایز پیدا میکنید.
 
 
- این دوره درآمدتون رو بیشتر میکنه به دلیل این که کارتون رو تخصصی تر و حرفه ای تر میکنه.
 
 
- به دلیل پروژه محور بودن این دوره رزومه خیلی قوی دارید که میتونید برای ارائه کارتون نشون بدید.
سه تا از پروژه های رایگان این دوره در انتظار شماست !
 
						
					این دوره برای چه کسانی مناسبه ؟!!
- افرادی که با افترافکت و اصول ابتدایی این نرم افزار آشنایی دارند .
 
 
- افرادی که از افترافکت کسب درآمد میکنند و می خواهند درآمدشان از افترافکت بیشتر بشود .
 
 
- افرادی که می خواهن با یادگیری این اصول سطح خودشون رو به سطح جهانی نزدیک بکنن .
این دوره برای چه کسانی مناسب نیست ؟!!
- کسایی که نمی خوان رزومه قوی تری داشته باشن .
 
 
- افرادی به موشن گرافیک علاقه ندارن و پروژه های سطحی میزنن .
 
 
- کسانی که به فکر پیش رفت خودشون نیستند .
 
 
- کسانی که به خودشون آسون میگیرن و به جزئیات توجه نمی کنن .
تضمین های ما به شما
این دوره پشتیبانی مادام العمر داره و همیشه میتونید از پشتیبانی ما استفاده کنید.
چون ما خودمون از مهارت و سطح دانشی که بعد از دیدن این دوره به دست میارید خبر داریم قرار نیست ارتباطمون رو با هم قطع کنیم و می تونید عضو تیم ما بشید و با هم همکاری کنیم.
این دوره تضمین سفارش پروژه داره و بعد از تایید نمونه ها و تمام کردن دوره به شما پروژه داده میشه.
		
	
 
						
					نمونه هایی که قراره با هم بزنیم !!
اصل اول : squash & stretch
squash & stretch
توی این اصل ما به طور دقیق روی اصل اول کار میکنیم و با استفاده از اجسام ، مربع و مثلث این اصل رو به شما نشون میدیم که چطور توی موشنهاتون ازش استفاده کنید .
 
						
					اصل دوم : anticipation
anticipation | پروژه اول
اصل دوم پیش حرکت هستش ، با هم کار میکنیم که وقتی یک جسم قراره تکون بخوره چطور باید پیش حرکت داشته باشه و همچنیم حجم و سنگینی جسم ما چه قدر باید باشه تا با اجسام دیگه فرق بکنه .
 
						
					anticipation | پروژه دوم
توی دومین پروژه به برخورد اجسام به هم دیگه و تاثیری که روی هم دارن می پردازیم . زمانی که یک جسم سنگین به زمین می خوره جسم سبک چه تاثیری از اون میگیره .
 
						
					اصل سوم : StagingStaging
Staging | پروژه اول
این پروژه به ما میگه چطور چشم های بیننده رو به اتفاقی که داره می افته جلب کنیم و حواسمون باشه که کلی اتفاق در یک لحظه نیوفته و تمرکزمون دقیق جایی باشه که مد نظرمون هست .
 
						
					Staging | پروژه دوم
ثانیه به ثانیه توی لحظه اتفاق های جذابی داره می افته که باید بدونیم چطور دقیق و حرفه ای اونا رو پشت سر هم درست کنیم و حتی یک لحظه هم ببیننده از دستش نده و با تمام جزئیات ببینه .
 
						
					اصل چهارم : straight ahead and pose to pose
straight ahead and pose to pose | قسمت اول
توی این قسمت ما یاد میگیریم انیمیت با پوزهای کلیدی بسازیم ، اونا چطور هستند و برای این کار از Adobe Animate کمک میگیریم .
 
						
					straight ahead and pose to pose | قسمت دوم
تا حالا شاید درست کردن افکت مایع رو دیده باشی این که چطور مایعات رو با کمک فریم بای فریم درست میکنن توی این قسمت هم از Adobe Animate استفاده میکنیم تا با مفهوم کاملش آشنا بشیم .
 
						
					اصل پنجم : follow through and overlapping
follow through and overlapping | قسمت اول
جاموندن سوژه های ثانویه از سوژه اصلی یکی از اصول مهم موشن گرافیک هستش که به شما کمک میکنه چندین برارحرفه ای تر موشن گرافیکتون رو درست کنید .
 
						
					follow through and overlapping | قسمت دوم
این پرژوه جدا از حالت اورلپینگی که داره ریزه کاری های خیلی زیادی داره که ما بهش می پردازیم و کامل درستش میکنیم .
 
						
					اصل ششم : Easy in & Easy out
Easy in & Easy out | قسمت اول
بیشتر مواقع نرم کردن کیفرم ها باعث زیبایی میشه و هر کی فرم برای موقعیت خاصی هست که با تجربه کردن میتونیم اون ها رو بفهمیم .
 
						
					Easy in & Easy out | قسمت دوم
نرم کردن کی فرم ها و حرفه ای شدن در اونها و این که بدونید چطور و با چه سبکی باید سکانس خودتون رو عوض کنید .
 
						
					اصل هفتم : Arcs
Arcs | قسمت اول
می دونستید بیشتر هرکات در دنیای واقعی یک منحنی رو دنبال میکنن پس بریم ببینم این حرکت در این پروژه به چه سبکی هستش .
 
						
					Arcs | قسمت دوم
این پروژه تو رو چندین قدم جلو میبره تا بتونی نرم ترین موشن گرافیکی که تا حالا زدی رو بزنی .
 
						
					اصل هشتم : Secondary action
Secondary action | قسمت اول
اولین قدم برای این که بدونی اقدام ثانویه چیه تا اینه که یک سری جزئیات رو رعایت کنی .
 
						
					Secondary action | قسمت دوم
با این تمرین شما حرکت ثانویه و منحنی جذابی میتونید درست کنید . ربطی نداره که انیمیشن چه قدر ساده باشه .
 
						
					اصل نهم : Timing
Timing | قسمت اول
هویت یک انیمیشن بستگی به تعداد فریم هایی داره که گذاشته میشه .یعنی هر چه قدر تعداد فریم بیشتر باشه سرعت اون فعالیت کم تر میشه و هر جه قدر تعداد فریم کم تر باشه سرعت انیمیت بیشتر میشه .
 
						
					Timing | قسمت دوم
از نظر فیزیکی هر آبجکت حجم و وزن متفاوت داره که برای انجام اون کار نیاز به تایم متفاوتی داره . پس اگر نیاز به چابکی بود باید از فریم کم تری استفاده بشه .
 
						
					اصل دهم : Exaggeration
Exaggeration | قسمت اول
این اصل یعنی هر فعالیتی میتونه یه لول بالاتر بره و تاثیر گذاریش بیشتر بشه . باید از این اصل استفاده کرد تا نسبت به دنیای واقعی متفاوت باشه تا جذاب تر بشه .
 
						
					Exaggeration | قسمت دوم
معنای اغرارآمیز کج و کوله کردن نیست باید اون رو باور پذیرترو تاثیر گذار تر بکنیم .
 
						
					اصل یازدهم: Solid Drawing
Solid Drawing | قسمت اول
یعنی باید حجمم و مقدار یک انیمیشن در حالت سه بعدی هم همون حجم رو داشته باشه.
 
						
					Solid Drawing | قسمت دوم
توی این اصل باید آناتومی و پزهای مختلف رو بلد باشن . البته ما در فضای 2 بعدی هستیم و قراره آبجکت ها کار کنیم .
 
						
					اصل دوازدهم : Apeal
Apeal | قسمت اول
طراحی رو ساده نگه داریم جزئیات زیاد جدا از این که گیج کننده هست انیمت هم سخت تر میشه .
 
						
					Apeal | قسمت دوم
برای جذاب کردن کارکتر ها میتونیم از طراحی های پویا استفاده کنیم . با تناسب ها بازی کنید ویژگی اون کارکتر رو پیدا کنید و باهاشون بازی کنیم .
 
						
					سوالات متداول
بله ، ما تمام 12 اصل رو به صورت پروژه محور و کاملا تکنیکی یاد میدیم تا شما کامل با اون اصل آشنا بشید و تمرکز این دوره به طور دقیق روی اصول انیمیشن هستش.
بله این دوره پشتیبانی 4 ماهه اختصاصی داره.
این دوره مناسب افرادی هستش که از افترافکت کسب درآمد میکنند و می خواهند درآمدشون چندین برابر بیشتر بشه.

 نمیدونم از کجا شروع کنم!
نمیدونم از کجا شروع کنم!

 
             
				 
				 
				 
				 
				 
				 
						
					 
						
					 
						
					 
						
					 
						
					 
						
					 
				 
                                                
محسن فتحی –
این دوره برای بچه های که میخوان به دنیای حرفه ای موشن وارد بشن به شدت پیشنهاد میشه.
و اونهای که که از این دوره استفاده میکنن در انتها متوجه میشن که این فقط توضیح دادن 12 اصل نیست و داده های بیشتری به هنرجو میده.
احمدرضا پیرانی (هنرجوی دوره) –
12 اصل انیمیشن پایه و اساس جهت ساخت و زیبا تر کردن موشن هست
عباس مقصودیان –
سلام وقتتون بخیر
کلا چند پروژه در این دوره تمرین میشه؟؟
رضا غریب –
دوره عالی هست