پروژه آماده افترافکت: لوگوی املاک و مستغلات | 46132092

blank

دانلود محصول، صدبرابر ارزونتر

شما میتونید با عضویت طلایی علاوه بر این فایل به صدها فایل دیگه تا یکسال دسترسی داشته باشید.
میخوام عضو طلایی بشم!

۲۵,۰۰۰ تومان

مدرس: زهرا حنیفه

عضو ممتاز دوره کلوب گرافیک متحرک

زهرا حنیفه

فایل های این پروژه شامل :

  • فیلم آموزشی نحوه استفاده
  • فیلم آموزش رندر گرفتن
  • فونت های مورد نیاز
  • لینک افترکدک
  • سه خروجی متفاوت برای ورژن های مختلف افتر افکت

ویژگی های پروژه:

الگوی لوگوی مدرن املاک رو معرفی می کنیم، راه حلی شیک و حرفه ای برای برندسازی کسب و کار املاک یا پروژه های مرتبط با ملک شما. این قالب افتر افکت برای ایجاد انیمیشن های لوگوی چشم نواز طراحی شده که مخاطبان شما رو مجذوب خود می کنه و تاثیری ماندگار بر جای میذاره.
انیمیشن با کیفیت بالا: این الگو که با توجه به جزئیات ساخته شده ، انیمیشن های لوگوی صاف و از نظر بصری خیره کننده ای ارائه می ده که به برند املاک و مستغلات شما ظرافت می بخشه.
سفارشی سازی آسون: هر عنصر از انیمیشن لوگو رو سفارشی کنید تا بدون زحمت با هویت برند شما مطابقت داشته باشه. متن، رنگ ها و لوگو رو تنها با چند کلیک با استفاده از کنترل های بصری به روز کنید.
استفاده چند منظوره: چه یک آژانس املاک، توسعه دهنده املاک، معمار یا طراح داخلی باشید، این الگو برای نمایش نام تجاری شما در ویدئوها، ارائه ها، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر عالیست.
طراحی حرفه ای: طراحی تمیز و مدرن این قالب تضمین می کنه که لوگوی املاک و مستغلات شما با پیچیدگی و حرفه ای بودن برجسته بشه.
رزولوشن Full HD: این قالب با رزولوشن Full HD (1080×1920) ارائه می‌شه و تصاویری شفاف ارائه می‌کنه که مشتریان و بینندگان شما رو تحت تأثیر قرار می‌ده.
نحوه استفاده:
به سادگی لوگوی خود رو در افترافکت وارد کنید. متن رو با نام یا شعار کسب‌وکار خود جایگزین کنید. رنگ ها رو مطابق با پالت برند خود سفارشی کنید. انیمیشن رو رندر کنید و اون رو برای استفاده در پلتفرم های مختلف دیجیتال و آفلاین صادر کنید. با الگوی لوگوی مدرن املاک و مستغلات، حضور آنلاین برند املاک خود رو تقویت کنید و مخاطبان هدف خود رو مجذوب خود کنید. هویت برند خود رو ارتقا بدید و تأثیری پایدار در بازار رقابتی املاک و مستغلات بگذارید. همین امروز شروع کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروژه آماده افترافکت: لوگوی املاک و مستغلات | 46132092”

تلفن همراه *

پروژه‌های دیگه‌ای که ممکنه به دردت بخورن!

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است

    blank
    پروژه آماده افترافکت: لوگوی املاک و مستغلات | 46132092