نمونه موشن گرافیک

10 مورد از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک معرفی برند

یه ویدیوی موشن گرافیک معرفی برند میتونه تاثیر خیلی زیادی روی شناخته شدن اون برند بزاره. ما تو این مقاله 10 مورد از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک معرفی برند رو بهتون نشون میدیم تا ازشون ایده بگیرین و توی ساخت ویدیو موشن گرافیک معرفی برند خودتون یا مشتریاتون از اونا استفاده کنین.

طراحا معمولا توی ویدیوی موشن گرافیک معرفی برند، به مخاطبا یه نمای کلی از نام تجاری جدید رو نشون میدن و محصول یا خدمات اون شرکت رو معرفی میکنن. با کمک ویدیو موشن گرافیک معرفی برند میتونیم زمان کافی برای توضیح کامل دیدگاه شرکت جدید، معرفی محصول یا خدماتش و ویژگی های خاصش رو داشته باشیم و مخاطب رو تا آخر ویدیو همراه خودمون کنیم.

تو این مقاله، روش‌های مختلف معرفی برند و ایده های استفاده شده توی ویدیوها با جزییات گفته میشه. بعد از دیدن ویدیو ها و خوندن جزییات اونها، میتونید نکته هاشون و یاد بگیرین و توی ساخت ویدیو موشن گرافیک معرفی برند بعدیتون ازشون استفاده کنین.

 

1. موشن گرافیک معرفی برند The Watch Standard

 

 

برای ساخت یه ویدیو موشن گرافیک معرفی برند جدید، باید بدونیم که بازار هدف ما رو چه کسایی تشکیل میدن و متناسب با اون، ویدیو رو طراحی کنیم. Watch Standard، یه پلتفرم فروش مجدد ساعت های لوکس هستش که برند خودش رو با استفاده از انیمیشن شیک، تصاویر جذاب، و زبان حرفه ای تجاری به مخاطباش معرفی کرده.

نکته کلیدی که توی این ویدیو وجود داره اینه که طراح تونسته نام شرکت، لوگو و پیام‌های برند رو توی دو قسمت مجزا از ویدیو، یه بار قبل از نیمه ویدیو و بار دیگه آخر ویدیو، قرار بده. طراحا میدونن که خیلی از بیننده ها، ویدیو رو تا اخر نمیبینن پس سعی کردن در نیمه ویدیو هم نام، لوگو و پیام برند رو قبل از اینکه بیننده از دیدن بقیه ویدیو منصرف بشه، نشون بدن که این ایده خیلی خوبی هستش.

 

2. موشن گرافیک معرفی برند Mailchimp

 

 

ویدیوهای موشن گرافیک معرفی برند لازم نیست حتما یه برند جدید و تازه ای رو معرفی کنه. ویدیو بالا از Mailchimp یه مثال از معرفی یه برند قدیمی هستش.

هر بازاریاب حتما اسم Mailchimp رو شنیده اما خیلی ها ممکنه که ندونن که مجموعه کاملی از خدمات CRM رو این شرکت ارائه میکنه. این شرکت توی ویدیوش با توصیف یه شرکت مدیریت لیست های پستی و ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیلی، به صورت انتزاعی خودش رو معرفی کرده و میگه: «ما خیلی بیشتر و گسترده تر از پست، براتون کار انجام میدیم.»

Mailchimp از این مفهوم برای ارتباط برقرار کردن با مخاطباش و ایجاد علاقه در اونها استفاده کرده و برندش رو به عنوان یه برند قدرتمند توی ویدیوش نشون داده.

 

3. موشن گرافیک معرفی برند Tezos

 

 

Tezos یه پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز منبع باز هستش که میتونه تراکنش های همتا به همتا رو اجرا کنه و به عنوان پلتفرمی برای استقرار قراردادهای هوشمند عمل کنه. ویدیوی راه‌اندازی برند Tezos از مکعب‌ها یا «بلوک‌ها» استفاده می‌کنه تا اون چیزی رو که Tezos رو از هزاران بلاک چین موجود در سال 2022 متفاوت می‌کنه، رو به بیننده های ویدیو نشون بده.

استفاده کردن از شکل‌ها، اونم شکل هایی که با موضوع فناوری بلاک چین هماهنگی داره، برای نشون دادن ایده‌های برند، انتخاب خیلی خوبی برای این ویدیو هستش.

Tezos برای بازاریابی، استارت آپ ها و مهندسان نرم افزار رو هدف قرار می ده، که به دنبال استقرار پروژه هاشون روی یه پلتفرم انعطاف پذیر هستن. ویدیو بالا به اندازه کافی پیچیده و جذاب هست تا ویژگی های این برند رو نشون بده اما چون نکته های فنی این پلتفرم توی ویدیو گفته نشده، توجه مدیران اجرایی رو به خوبی جلب نمیکنه.

 

4. موشن گرافیک معرفی برند MedExpress

 

 

مراقبت های بهداشتی یه صنعت بسیار رقابتی هستش که توی ویدیوی معرفی برندش به پیام های ساده و اطمینان بخش نیاز داره تا بیماران بهش اعتماد و باهاش احساس راحتی کنن. MedExpress توی ویدیوی معرفی برندش با تمرکز روی دست پزشکان و بیماران، برند خودش رو به خوبی معرفی میکنه.

با استفاده از یه انیمیشن ساده، MedExpress تونسته تعهد خودش رو به مراکز مراقبت فوری و با ترکیبی از راه حل های حضوری و بهداشتی اعلام کنه. علاوه بر این، استفاده کردن از دست‌ها توی ویدیو موشن گرافیکی این برند، کمک کرده تا این برند به خوبی توی ذهن بیننده های ویدیو موندگار بشه.

 

5.موشن گرافیک معرفی برند LunarCrush

 

 

LunarCrush یه پلتفرم اطلاعات غیرمتمرکز هستش که اخبار رمزنگاری رو فیلتر کرده و آن رو مجددا بسته بندی می کنه. توی این ویدیو یه وسیله نقلیه پرنده رو توی یه شهر شلوغ میبینیم، که دنبال یه راه جدید برای رسیدن به ماه هستش و این کاملاً میتونه معرف این برند باشه.

استفاده کردن از داستان میتونه ویدیو موشن گرافیکی معرفی برند یه شرکت رو جذاب تر و گیراتر کنه. LunarCrush با استفاده کردن از گوینده ای که ما رو به یاد یه داستان علمی تخیلی میندازه، یه ویدیو خیلی خوب با تصاویر جذابی به وجود اورده که هر مخاطبی رو جذب خودش میکنه.

 

6. موشن گرافیک معرفی برند Corcran

 

 

شرکت املاک، Corcoran، یه ویدیوی پر جنب و جوش، رنگارنگ و جذاب رو برای برندش درنظر گرفته که ثروتمندترین بخش ایالت نیویورک رو به بیننده ها نشون میده. مخاطبان این ویدیو اون افراد میلیونری هستن که دنبال نقل مکان یا خرید خونه دوم بیرون از شهر نیویورک هستن.

Corcran توی این ویدیو پیامش رو کوتاه ولی خیلی جذاب به مخاطباش میرسونه و خوبی های یه زندگی پر زرق و برق بیرون از شهر رو به مخاطباش نشون میده. استفاده از ویدیو بهترین راه برای رسوندن یه پیام به مخاطبا هستش. Corcran با نشون دادن فضاهای باز و فعالیت های هیجان انگیز توی فضای باز ارتفاعات، مخاطباشو به خوبی جذب خودش میکنه.

 

7. موشن گرافیک معرفی برند Walliance

 

 

فناوری های مختلف، فرصت هایی مختلفی رو در اختیار افراد میزاره که توی آینده به خوبی میتونن از اونا استفاده کنن. Walliance  به افراد این شانس رو میده که توی بخش هایی از پروژه های املاک توی سراسر دنیا سرمایه گذاری کنن.

این ویدیو یه ویدیو موشن گرافیکی شاد هستش و شبیه یه آگهی تلویزیونی کلاسیک 60 ثانیه ایه که ایده های برند رو به خوبی توی ویدیو برای مخاطب ها توضیح میده.

ساختن یه ویدیو مخصوصا برای یه شرکت فناوری که تعداد زیادی از افراد رو جذب خودش کنه، کار آسونی نیستش. Walliance توی ویدیوی معرفی برند جدیدش، به جای توضیح دادن درباره نحوه عملکرد برنامه اش، روی فرصت سرمایه گذاری افراد تمرکز میکنه.

 

8. موشن گرافیک معرفی برند TruVide

 

 

TruVide یه شرکت خدمات غذایی هستش که به طور خاص برای جوامع مراقبت از سالمندان و مراکز مراقبت حاد، کار میکنه. با اینکه تعداد شرکت های خدمات غذایی خیلی زیاده ولی خیلی از اونا یه تعداد افراد خاص رو هدف قرار نمیدن.

این ویدیوی معرفی برند به خوبی نشون میده که این شرکت چه جایگاهی توی بازار داره. TruVide با کمک انیمیشن بازار هدف خودش رو توی ویدیو به خوبی نشون میده و با این کار این شرکت خودش رو از رقباش متمایز میکنه.

 

9.موشن گرافیک معرفی برند Morgan Stanley

 

 

Morgan Stanley یه شرکت خدمات مالی آمریکایی هستش، که توی سال ۱۹۳۵ از مشارکت هنری استارجیس مورگان و هارولد استنلی، با پشتیبانی مؤسسه مالی جی‌پی مورگان تأسیس شده.

با بزرگ شدن افراد و ورود اونا به مرحله جوونی، به خدمات مالی نیاز پیدا میکنن که Morgan Stanley این رو فرصتی برای عرضه یه محصول جدید برای این دسته از افراد میدونه و برای سرمایه گذاران آگاه میتونه جذاب باشه.

این ویدیو ابزار جدیدی رو توی سرمایه گذاری نشون میده و کاربرا رو آگاه میکنه تا از صنایعی که توش ممکنه ضرر کنن، دوری کنن. برند Morgan Stanley توی ویدیوش تصاویری رو نشون میده و میگه که میخواد همراه زمان پیش بره و با این کار مخاطبای جوون بیشتری رو جذب خودش میکنه.

 

10. موشن گرافیک معرفی برند 2nd.MD

 

 

ارائه خدمات پزشکی از راه دور و با کمک یه پلتفرم، یه روش جدید و خیلی کارآمدی هست چون امروزه همه چیز اینترنتی شده و همه کارا از راه دور انجام میشه.

با این حال، بیشتر شرکت ها توی این حوزه یه مشکل اساسی دارن…

مفهوم سلامت و دادن خدمات پزشکی از راه دور اونقدر جدیده که بیشتر مردم نمیدونن چه جوری کار میکنه یا چه جوری ازش باید استفاده کنن. 2nd.MD توی ویدیوی معرفی برندش موردهای زیر رو با تصویر های انیمیشنی جذاب توضیح میده:

مشکل: انتشار اطلاعات نادرست پزشکی.

راه حل: راهی برای ارتباط با یه متخصص، رزرو یه مشاوره، برقراری ارتباط، و خلاصه ای دقیق از اون، همه با برنامه 2nd.MD.

این ویدیو استفاده از یه داستان کوتاه و تصویرهای انیمیشنی جذاب، به خوبی بیننده هارو با مزایای سلامت از راه دور آشنا می کنه و این برند را هم به خوبی بهشون معرفی میکنه.

 

سخن پایانی

داشتن یه ویدیو موشن گرافیکی خوب برای معرفی برند یه موضوع مهم توی بازاریابی هستش. هر ویدیو موشن گرافیکی جدیدی نیاز به یه تیم طراحی ماهر داره. یه ویدیوی معرفی برند جدید، نقطه شروع معرفی اون شرکت به مخاطباشه پس باید اونقدر جذاب باشه که هم توی ذهن مخاطبا بمونه و هم افراد رو برای گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد اون برند ترغیت کنه.

اگر توی ساخت ویدیو موشن گرافیک برای معرفی برند خودتون یا مشتریتون مشکل دارین و قصد یادگیری موشن گرافیک رو دارین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.

اگر هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.

آزاده کریمی

سلام! من آزاده کریمی، معمار و علاقه‌مند به یادگیری و کشف چالش‌های جدید هستم. به همین دلیل از نوشتن مقالات، لذت می‌برم.🌟

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. ممنون، نمونه های خوبی بودن🌹، فقط اگر امکانش هست ، نرم افزاری که باهاشون ساخته شدن هم ذکر کنید، مثلا نمونه ۸ فکر کنم نرم افزار موهو ساخته شده ، درسته؟

  2. موشن ها بسیار جذاب و طبقه بندی شده و آموزنده بودن. مرسی از وقتی گذاشتید

  3. توی همین موشن های خوب گلچین شده کلی ایده میشه گرفت برای کار هامون ♥️

  4. ویدیوی تبلیغی MAILCHIMP تنها با کمک سه رنگ، به صورت مختصر و مفید و شیوه فریم به فریم مزیت رقابتی خود را معرفی کرده است. سپاس از انتخاب نمونه های جالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا