نمونه موشن گرافیک

10 نمونه از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی

تو این مقاله میخوایم 10 نمونه از بهترین موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی رو بررسی کنیم. هر ویدیو نکات خاص و آموزنده ای داره که میتونید یادشون بگیرین و تو ساخت ویدیو موشن گرافیک بعدیتون ازشون استفاده کنین.

شرکت های مشهور برای بازاریابی با چالش های بزرگی رو به رو هستن. تو این مقاله با نشون دادن ویدیو موشن گرافیک و گفتن جزییات هر نمونه سعی میکنیم نکته های خوبی بهتون یاد بدیم تا با خوندنشون ویدیو بعدیتونون رو حرفه ای تر بسازین یا برای ویدیو موشن گرافیک کسب و کارتون ایده بگیرین.

1. موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی Arrow Electronics

Arrow یکی از مهم ترین تولیدکننده های قطعه های الکترونیکی توی جهان هستش ولی این شرکت برای مردم عادی شناخته شده نیستش. به خاطر اینکه این شرکت توی بخش رقابتی B2B جهانی به عنوان یه شرکت برتر بتونه بمونه، لازمه که همه اش در حال نوآوری و ساخت قطعه های جدید باشه. ویدیوی موشن گرافیک بالا نشون میده که چه جوری Arrow جایگاه خودش رو تونسته تو این بازار رقابتی حفظ کنه.

این ویدیوی موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی با نشون دادن دستاوردهای علمی این شرکت شروع میشه و بعدش از ما می پرسد “در آینده چه اتفاقی قراره بیوفته؟” و تصویرهایی نشون میده که مشخص میشه Arrow الان داره روی یه فناوری جدیدی که میتونه ارتباطات رو متحول کنه، کار می کنه و آخر ویدیو شعار درخشان شرکت که «5 سال آینده» هستش نشون داده میشه، که آینده نگری و نوآوری شرکت رو به مخاطبانش یادآوری میکنه.

 

2. موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی Airbnb

Airbnb یه مثال عالی از یه ویدیو خلاقانه برای نشون دادن کار اصلی این شرکت به وسیله پیام های مرتبط با لوگو برند هستش. یکی از امتیازهای Airbnb، کمک گرفتن از یه شخص واقعی به جای یه شرکت بزرگ هستش. این ویدیو میگه که مسافرا میتونن با این پلتفرم هر جایی از جهان که بخوان با خیال راحت برن.

این شرکت با کمک ویدیوی موشن گرافیکش نشون میده که چه جوری پیام شرکتش با لوگوی Bello و برند شرکت مرتبط میشه. لوگو این برند نشون دهنده مردم، مکان ها، عشق و یه “A” برای Airbnb هست.

اگر بتونیم پیام های شرکت رو تو نام شرکت یا لوگو اون قرار بدیم و توی ویدیو موشن گرافیکمونم اینو نشون بدیم، باعث میشه که بیننده ها بیشتر جذب این ویدیو بشن. مثل ویدیوی موشن گرافیک همین شرکت! الان هربار که لوگو Airbnb رو ببینیم، به یاد پیام این شرکت که مردم، مکان و عشق هست میوفتیم.

 

3. موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی Coca-Cola

ویدیوی موشن گرافیک یه شرکت معمولا برای اینکه یه محصول یا خدمات رو تبلیغ کنه، پیام شرکت هم بینندگانش نشون میده. برند کوکاکولا از ویدیوی موشن گرافیک بالا برای دادن این پیام به مخاطباش، که نوشیدنی هاش بیشتر از یه نوشیدنی خوش مزه و گازداره، استفاده میکنه.

توی تمام این ویدیو، هم میتونیم افرادی رو ببینیم که محصولات این شرکت رو دوست دارن و هم شغل های بسیاری که در سرتاسر دنیا به خاطر این شرکت به وجود اومدن. کوکاکولا با این ویدیو به ما میگه که این برند برای دهه‌ها سال در این زمینه پیشرو بوده و در دو دقیقه، چندین دلیل میاره که چرا مخاطباش باید جدا از کیفیت خوب محصولش، از این برند حمایت کنن.

 

4. موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی HubSpot

HubSpot یه فیلم 3 دقیقه ای به سبک دهه 1980 رو برای ویدیوی موشن گرافیکی شرکتی خودش انتخاب کرده. ویدیو موشن گرافیکی این شرکت با روش داستان گویی توی ویدیوش، خودش رو از مابقی رقباش متمایز میکنه.

مخاطبا از طریق دیدن بخش‌های مختلف شرکت و نحوه رفتار HubSpot با کارکنانش و شنیدن در مورد پیشینه بنیان‌گذاران با این شرکت آشنا میشن. داستان سرایی باعث میشه که مخاطبا جذب ویدیو بشن و دونستن درباره نحوه کار و پیشینه و … شرکت باعث اعتماد بیشتر مردم به اون میشه.

اگر شرکت شما یه داستان منحصر به فرد داره یا حتی متفاوت از رقباش هستش، میتونید از این روش در ویدیو موشن گرافیکیتون برای ارتباط با مخاطبا و جذب بیشتر اونا استفاده کنین.

 

5. موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی Apple

توی ویدیو موشن گرافیکی بالا میتونین بازاریابی عالی اپل رو ببینین. این شرکت فناوری، برای معرفی محصولش و دادن پیام شرکتش به مخاطباش کار جذابی انجام داده.

خیلی از شرکت ها پیامشون همون تبلیغ محصولشونه ولی اپل با پیامش به مخاطبانش یه پیشنهاد ارزشمند میده. توی ویدیو این شرکت عکس‌هایی از افرادی می‌بینیم که از محصولات اپل در همه لحظات زندگیشون استفاده میکنن و یه صدای آرامش بخش که این ویدیو رو کامل میکنه. اگر توی ویدیو موشن گرافیکتون مردم رو به محصولات یا خدمات خودتون مرتبط کنین، ویدیو موشن گرافیکیتون خیلی قوی تر و جذاب تر میشه.

 

6. موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی Lego

[ux_video url="https://motionguru.ir/blog/wp-content/uploads/2022/06/Lego.mp4"]

ویدیوی موشن گرافیک شرکت Lego نمونه ای از یه ویدیو موشن گرافیکی جسورانه با یه پیام رسانی ساده ست. لگو به جای استفاده از کلمه های معمولی و رایج، سیاست‌های واقعی کارکنان و تعهدات خاص شرکتش رو توی ویدیو موشن گرافیکش به مخاطبانش نشون میده.

این ویدیو با کمک نوشته سعی کرده پیامش رو به مخاطبانش برسونه. این یه روش عالی برای ویدیوهای موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی هستش چون پیام رسانی خیلی کامل و خوب انجام میشه.

آخر ویدیو، لگو پیامش رو با شعار عالی «آینده رو بازسازی کنین» به مخاطباش میده.

 

7. موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی General Electric

طراح هایی که این ویدیوهای موشن گرافیک رو میسازن، معمولا کارای زیادی رو برای ساختشون انجام میدن.

من اینجا براتون توضیح می دم.

خیلی از طراح ها برای ساخت این ویدیو ها روی طراحی تصویرهای زیبا، استفاده از موسیقی و صدای جذاب تمرکز میکنن که اینا از ضروریات هر ویدیو موشن گرافیکی هستش ولی توجه بیش از حد به این موارد میتونه باعث بشه طراح ویژگی هایی که شرکت رو میتونه منحصر به فرد نشون بده رو نادیده بگیره.

جنرال الکتریک به جای یه ویدیو موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی خاص، میاد دلیل اینکه چرا یکی از شناخته شده ترین شرکت های آمریکایی هستش رو میگه. تصویرها و موسیقی توی این ویدیو خیلی ساده انتخاب شده و تمرکز این ویدیو فقط روی رزومه عالی جنرال الکتریک به عنوان پیشرو تولید برق ایالات متحده هستش.

نکته مهم اینه که به جای استفاده از موسیقی و تصویرهای زیبا و خاص، روی گفتن نقاط قوت شرکت باید تمرکز بشه.

 

8.موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی Ahlstrom Munksjo

محصولات کاغذی میتونن موضوعی خسته کننده باشن، اما Ahlstrom Munksjo یه ویدیو موشن گرافیک شرکتی جذاب رو با کمک انیمیشن برای این شرکت ساخته.

ویدیو موشن گرافیک به کمک یه تیکه کاغذ ساده، این شرکت رو معرفی میکنه. استفاده Ahlstrom Munksjo از انیمیشن توی ویدیو موشن گرافیکش باعث شده که ویدیوش جذاب و هیجان انگیز بشه.

وقتی که شما جذب ویدیو شدید، این شرکت برنامه خودش رو برای آینده به شما میگه و چیزهایی که این شرکت رو از سایر رقباش متمایز میکنه رو برای مخاطباش توضیح میده.

 

9. موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی Geocent

Geocent یه مثال عالی دیگه از یه ویدیوی موشن گرافیکی شرکتی رو به ما نشون میده. ما این ویدیو رو انتخاب کردیم چون دوست داشتیم بهتون نشون بدیم که چه جوری طراحا توی ویدیوهای موشن گرافیکشون با کلمه ها بازی میکنن.

ویدیو موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی Geocent، ما رو با خدمات خودش مثل محاسبات ابری، جست وجو در فضا و عملیات‌های توسعه‌دهنده آشنا میکنه. بقیه ویدیو با پیام هایی مثل “راه رو برای پیشرفت هموار کنین”، “از ما کمک بگیرین” و “ما توی هر مرحله کنار شما هستیم” کامل میشه.

با کمک متن قوی، Geocent خودش رو به عنوان پیشرو توی خدمات آموزش فناوری به مخاطباش معرفی میکنه و ویدیو با شعار برند، «ما شما رو به ماموریت میفرستیم» تموم میشه.

 

10.موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی Lyft

شوخ طبع بودن یه راه خیلی خوب برای جذب مخاطبا توی ویدیوهای موشن گرافیک شرکتی هستش. Lyft با کمدی کردن ویدیو موشن گرافیک 3 دقیقه‌ای خودش، کار خلاقانه ای انجام داده.

همانطور که می دونیم این شرکت یه شرکت حمل ونقل هستش، گوینده توی این ویدیو و تصویرهای استفاده شده تو اون چشم انداز این شرکت رو به ما نشون میده.

کمدی کردن یه ویدیو موشن گرافیکی تبلیغاتی میتونه خطرناک باشه اما داشتن متن قوی و با کیفیت میتونه این ویدیوهارو بسیار جذاب و متفاوت بکنه.

 

سخن پایانی

ویدیوی موشن گرافیک شرکتی یه ابزار بازاریابی خیلی مهم، برای گفتن پیام شرکت و جذب مشتریان هستش. امیدواریم بتونین از نمونه های ویدیو های موشن گرافیک شرکت مشهور جهانی که بالا معرفی کردیم، ایده بگیرین و توی ساخت ویدیو موشن گرافیک بعدیتون ازش استفاده کنین.

اگه میخواین ویدیو موشن گرافیک برای خودتون و مشتریتون بسازین و مشکل دارین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.

اگه هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.

آزاده کریمی

سلام! من آزاده کریمی، معمار و علاقه‌مند به یادگیری و کشف چالش‌های جدید هستم. به همین دلیل از نوشتن مقالات، لذت می‌برم.🌟

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. Arrow چه تصاویر ساده و جالبی داشت که به هم تبدیل می شدند. نمادهای ساده تداعی کننده المان های دنیای دیجیتال و همزمان نماد فضا و کهکشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا