نمونه موشن گرافیک

10 نمونه از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی

ما توی این مقاله 10 نمونه از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی جهان رو بهتون نشون میدیم چون یکی از بهترین راه‌ها برای بازاریابی و تبلیغات توی زمینه تجارت الکترونیکی و اینترنتی، میتونه استفاده از ویدیوی موشن گرافیکی تبلیغاتی باشه. بخاطر ماهیت دیجیتالی این نوع از کسب و کارها و ویدیوهای موشن گرافیکی تبلیغاتی، استفاده از این راه برای بازاریابی این مشاغل یه راه عالی هستش.

ما بهترین نمونه های ویدیو موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی رو با جزییات کامل براتون توضیح میدیم تا نکاتشو یاد بگیرین و توی ساخت ویدیو موشن گرافیکی بعدی برای کسب و کار خودتون یا مشتریتون ازش استفاده کنین.

 

1.موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی The Watch Standard

 

 

طراحی توی هر زمینه ای (پوستر تبلیغاتی، تصویر مجله یا ویدیو)، اولین عنصریه که توجه بیننده رو به خود جلب می کنه، پس هیچ وقت نباید موقع برنامه ریزی برای ساخت موشن گرافیک کسب و کارعای اینترنتی این ویژگی مهم رو نادیده بگیریم. نگاه به یه تصویر ممکنه فقط یه ثانیه طول بکشه، پس زمان کمی داریم تا بیننده رو جذب کنیم و اونو متقاعد کنیم که این ویدیو ارزش دیدن داره.

این ویدیو موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی از Watch Standard  رو بخاطر این جز این ده نمونه اوردیم که اهمیت طراحی رو به شما نشون بدیم. این ویدیو به خوبی توجه بیننده ها رو به خودش جلب می کنه و پیام و هدف ویدیو رو به خوبی به اونا منتقل میکنه.

اگه دنبال ایده های خوبی برای طراحی کردن ویدیوی موشن گرافیکی کسب و کارهای اینترنتی هستین، ویدیوی Watch Standard ارزش دیدن داره، اونو از دست ندین. میتونین از یه ترفند کوچیک برای تمرکز روی عناصر بصری و طراحی این ویدیو استفاده کنین و اون هم اینه که ویدیو رو بدون صدا ببینین. اول متوجه چه چیزیایی میشین؟ به طور کلی چه چیزیایی تو این ویدیو برای شما جذاب هستن؟

 

2. موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی Plateau

 

 

ویدیوهای تبلیغاتی کوتاه، عالی هستن. این نوع از ویدیوها هم شانس بیشتری برای اینکه بیننده کل ویدیو رو بیینده دارن و هم میتونن به راحتی پیامی ساده رو به مخاطب منتقل کنن.

وقتی میگیم ویدیو تبلیغاتی «کوتاه»، منظورمون اینه که کل زمان این ویدیو 30 ثانیه یا کمتر هستش. استفاده از این روش برای ویدیو موشن گرافیک کسب‌ و کارهای اینترنتی به این معنیه که شما به‌عنوان یه برند اول باید روی ویژگیهای خودتون تمرکز کنین.

شما باید در مورد مفهومی فکر کنین که به شما کمک کنه بهترین پیشنهاد رو به مخاطبانتون بدین و جوری این پیشنهاد رو بدین که سوالات زیادی برای مخاطباتون به وجود نیاد و برای اون قابل درک باشه. بدیهیه که مزایای زیادی وجود داره که میتونین در مورد اونا صحبت کنین، اما وقتی 30 ثانیه فرصت دارین، فقط برای یه نکته کلیدی وقت دارین.

این ویدیوی تبلیغاتی Upwork Plateau نمونه خوبی از این شیوه هستش. من مطمئنم که شرکت Upwork چیزهای بیشتری برای معرفی به مخاطباش داشته، اما کاری که اونا توی این ویدیو انجام دادن، برجسته کردن بهترین مزیت این شرکت بوده. که این مزیت هم، فرصتی برای پیدا کردن یه فریلنسر بوده که این کسب و کار برای بهتر شدن به اون نیاز داشته.

به عنوان یه ویدیو موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی، این ویدیو یه نمونه عالی برای یادگیری هستش، چون به شما کمک می‌کنه بفهمین که وقتی میخواین یه پیام بازاریابی رو بدین، خیلی مهمه که اونو کوتاه و مختصر بگین.

3.موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی Upseller

 

 

میدونستین که 68 درصد از افراد محتوای ویدیویی رو به صوتی یا متن ترجیح میدن؟ نکته مهم در مورد این آمار اینه که باید روی ساختن محتوای ویدیویی برای تبلیغات بیشتر تمرکز کنیم. محتواهای ویدیویی قابل هضم تر هستن، زمان کمتری میبرن و کارآمدتر هستن یعنی مشتری های بیشتری رو جذب میکنن.

من این ویدیوی موشن گرافیکی رو انتخاب کردم تا نشون بدم (مخصوصا برای مشاغلی که راه‌حل‌های پیچیده‌تری برای حل مشکلات مردم دارن) که ویدیوهای موشن گرافیکی نقش حیاتی توی تبلیغات دارن.

Upseller یکی از اون پلتفرم های تجارت الکترونیکی یا همون کسب و کار اینترنتیه که راه حل های پیچیده ای ارائه میده. اما با دیدن این ویدیوی موشن گرافیکی، می‌بینیم که طراحا چه جوری راه‌حل‌های سیستمی که درکش سخته رو به روشی توضیح دادن که آسون و قابل فهم شده.

 

4. موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی NEAR

 

 

چی میتونه بهتر از کمک کردن به مخاطبای هدف برای درک مزایای کسب و کار شما باشه؟ من به جای شما جواب میدم: هیچی! و فرقی نمی کنه که این یه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی باشه یا یه ویدیوی موشن گرافیک کسب و کار اینترنتی، یا هر نوع محتوای بازاریابی ویدیویی دیگه ای. همه این ابزارها برای کمک به کسب و کارهای مختلف ساخته شدن تا از مزیتهای زیاد اونا برای پیشرفت کسب و کارهای استفاده بشه.

با دیدن ویدیوی Near، متوجه میشیم که چه جوری این شرکت با کمک این ویدیو ویژگی های کسب و کارشو جوری برای مخاطبای هدفش توضیح داده که درکش برای اونا آسونتر و قابل فهم شده. به طور کلی میشه گفت کسب و کار شما هر چیزی که باشه فرقی نداره، به خوبی میشه با کمک ویدیوهای موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی اونو توضیح داد.

 

5.موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی Square Online Store

 

 

اگه یه کسب و کار اینترنتی دارین یا یه تجارت الکترونیک رو اداره می کنین، میدونین که توی روز زمان زیادی رو باید برای انجام وظایف مختلف بذارین. مدیریت همه اینها به تنهایی غیرممکنه. اما اگه راه حلی برای کمک وجود داشت چی؟ کارهایی مثل فروش، طراحی، بازاریابی، حمل و نقل و موارد دیگه رو میتونیم با کمک فروشگاه اینترنتی Square انجام بدیم.

ویدیوی بالا رو ببینین تا بفهمین که طراحا چه جوری و با چه روشی سادگی و در عین حال مفید بودن پلتفرم تجارت الکترونیک Square رو معرفی کردن و به مخاطب این اطمینان رو میدن که این پلتفرم میتونه به اونا کمک کنه. اونها این ویدیوی فوق العاده متقاعد کننده رو با یه شخصیت که خودش رو به عنوان یه صاحب کسب و کار، یه طراح، متخصص بازاریابی، دستیار حمل و نقل و غیره بازی می کنه، ساختن.

این یه تاکتیک نسبتاً رایج هستش (استفاده از یه شخصیت به عنوان تجسم خواسته های خود بیننده ویدیو) به این ترتیب بیننده ها می تونن خودشون رو فردی تصور کنن که به راحتی توانایی دارن همه وظایفشون رو به تنهایی مدیریت کنن.

 

6.موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی .Amazon Business: Everything you love about Amazon. For work

 

 

مردم امروزه برای تصمیم نهایی برای خرید هر چیزی به اطلاعات زیادی نیاز دارن. ممکنه محتوای زیادی برای کسب و کار خودتون تولید کرده باشین و احساس کنین که این اطلاعات کافی ان، اما باور کنین، کافی نیستن!

آمازون یکی از اون شرکت‌هایی هستش که می‌دونه تولید کردن محتوا هیچ وقت کافی نیست. (نه فقط برای توضیح و معرفی محصول یا خدمات، بلکه برای یادآوری خدمات به بیننده)

این بار تیم آمازون ویدیو جدیدی ارائه کرده که طراحی کاملاً متفاوتی داره و با کمک این ویدیو فرصت های خرید مشابهی رو به شما یادآوری می کنه. اگه قبلاً یه ویدیوی موشن گرافیکی در مورد کسب و کار خودتون داشتین، وقت اینه که به ساخت یه چیزی جدید فکر کنین که به شما کمک کنه همون داستان رو متفاوت توضیح بدین.

 

7.موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی Shopify–Anywhere

 

 

من توی این ده نمونه بیشتر ویدیوهای تبلیغاتی شرکت های بزرگ تجارت الکترونیک و موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی رو انتخاب کردم، چون همه شرکت های تجاری بزرگ با مشکلاتی روبرو شدن که این مشکلات اونارو قوی تر کرده و بهشون کمک کرده. از شرکت های بزرگ و مشهور معمولا بیشتر و بهتر میشه ایده گرفت پس باید خیلی دقیق این کسب و کارها رو بررسی کنیم.

Shopify این کار رو بارها با خیلی از ویدیوهای بازاریابی عالی انجام داده. “Anywhere” یکی دیگه از ویدیوهای عالی از نمونه کارهای این شرکت هستش که میتونین از طراحی و سبک جدید اون الهام بگیرین. این ویدیو یه طراحی عالی داره که برای معرفی مزیتهای جدید میتونه خیلی خوب باشه و طراحا توی این ویدیو با کمک شخصیت هایی که مثلا تجربه زیادی از خرید توی این پلتفرم دارن، به خوبی مشکلات این پلتفرم رو توضیح داده و برای مخاطبا حلشون کرده.

 

8. موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی What is Airbnb

 

 

یه ویدیوی موشن گرافیکی یه ابزار بازاریابی فوق‌العاده اس که به صاحبان مشاغل اینترنتی کمک می‌کنه افراد رو جذب پلتفرم‌های آنلاین خودشون کنن.

Airbnb یکی از اون شرکت هایی هستش که مدت هاس از این ابزار استفاده میکنه و تا حالا محتوای تبلیغاتی خیلی خوبی ساخته. «Airbnb چیه؟» فقط یه مثال هستش، اما اگه بقیه ویدیوهای بازاریابی رو که این شرکت ساخته، مرور کنین، میفهمین که موفقیت هیچ وقت تصادفی نیستش. (کار سخت و مداوم همیشه و توی هر زمینه تجاری مخصوصا بازاریابی میتونه باعث موفقیت اون شرکت یا برند بشه.)

 

9. موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی Cash Back So Crazy

 

 

تا حالا به ساختن یه ویدیوی تبلیغاتی که بتونه به عنوان تبلیغات تلویزیونی هم استفاده بشه، فکر کردین؟ اگه جوابتون مثبته، این ویدیوی Rakuten رو به عنوان یه نمونه ببینین. من مطمئنم که از این ویدیو خوشتون میاد.

این یه ویدیوی فوق‌العاده جذابه که توی همه فضاها، از وب‌سایت‌ها گرفته تا کانال‌های رسانه‌های اجتماعی تا تلویزیون و به‌عنوان یه تبلیغ برای کسب و کار اینترنتی و همچنین یه ویدیوی تبلیغاتی استفاده شده. اگه دنبال ساختن یه ویدیویی هستین که برای همه جا قابل استفاده باشه، نمونه ای بهتر از این پیدا نمیکنین.

 

10.موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی ?What is Salesforce

 

 

ویدیو موشن گرافیکی Salesforce، یکی دیگه از ویدیوهای موشن گرافیکی کسب و کارهای اینترنتی هستش که هم به عنوان تبلیغات تلویزیونی و هم به عنوان یه ویدیوی تبلیغاتی توی پلتفرم های مختلف، میتونه استفاده بشه.

این یه ویدیوی زیبا و سرگرم‌کننده اس که از لایو اکشن در کنار انیمیشن‌های متنی استفاده کرده تا وارد موقعیت‌های مختلف زندگی شما بشه، جایی که تیم فروش این شرکت می‌تونه برای مخاطبش مفید باشه.

همانطور که می بینین، ترکیب سبک های مختلف معمولا یه ایده عالی هستش و می تونه به شما برای ساختن محتوای چند کاناله (یه ویدیوی تبلیغاتی برای پلتفرم های مختلف و حتی تلویزیون) کمک کنه.

 

سخن پایانی

اگه یه تجارت الکترونیک یا یه کسب و کار اینترنتی دارین، یه ویدیوی تبلیغاتی اونم از مدل موشن گرافیک کسب و کارهای اینترنتی میتونه برای استراتژی بازاریابی شما معجزه کنه.

اگه توی ساختن ویدیو موشن گرافیکی کسب و کار اینترنتی خودتون یا مشتریتون مشکل دارین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.

اگه هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.

آزاده کریمی

سلام! من آزاده کریمی، معمار و علاقه‌مند به یادگیری و کشف چالش‌های جدید هستم. به همین دلیل از نوشتن مقالات، لذت می‌برم.🌟

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. دیدن نمونه کار در زمینه های مختلف باعث رشد میشه واقعا ممنون که در زمینه های مختلف بهترین موشن گرافیک هارو جمع میکنید تا ما ازشون استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا