آموزش های متفرقه

هر آنچه که باید درباره ویدیو معرفی بلاک چین بدانید!

ویدیو معرفی بلاک چین همیشه یه سلاح مخفی برای شرکت های موفق بلاک چین بودن. توی این مقاله هر چیزی که لازمه درباره این نوع از ویدیوها بدونین رو بهتون میگیم.

 

ویدیو معرفی بلاک چین چیه؟

اول اجازه بدین درباره اینکه ویدیوهای معرفی یا توضیحی چی هستش و چرا هر کسب‌وکار کوچکی برای بازاریابی خودش به اون نیاز داره، صحبت کنیم.

ویدیوهای موشن گرافیک توی 10 سال گذشته خیلی مورد استفاده قرار گرفتن. این نوع از ویدیوها توی چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کردن و به یه ابزار بازاریابی خیلی موثر برای شرکت های نوپا و حتی فناوری های پیچیده تبدیل شدن.

اما چرا این نوع از ویدیوهای تبلیغاتی اینقدر محبوب هستن؟

ویدیوهای بازاریابی متحرک مقرون به صرفه هستن و بازده بالایی توی بازگشت سرمایه دارن.

این ویدیوها یه ابزار بازاریابی عالی برای جذب مخاطبا و بیننده ها توی رسانه های اجتماعی و وب سایت ها میتونن باشن. در واقع وقتی که مردم از ویدیوهای وب سایت یه شرکت بلاک چین بازدید می کنن، به راحتی میتونن درباره مزایا و ویژگی های کلیدی محصولات و خدمات اون شرکت اطلاعات بگیرن.

[ux_image id=”20167″]

 

چرا شرکت های بلاک چین به ویدیو معرفی بلاک چین نیاز دارن؟

دلایل زیادی وجود داره که چرا باید یه شرکت بلاک چین، ویدیو معرفی بلاک چین رو به برنامه بازاریابی کسب و کار خودش اضافه کنه. وقتی مزایای ویدیو معرفی بلاک چین رو به خوبی درک کنین و یه ویدیوی سفارشی شده عالی برای خودتون بسازین، بیشترین بهره رو میتونین از بودجه ای که صرف ساخت ویدیو کردین، ببرین و قطعا ویدیو نتیجه استثنایی برای بازاریابی شرکت داره. بیاین نگاه دقیق تری به این موضوع بندازیم.

 

 

با کمک ویدیو معرفی بلاک چین، کسب و کارتون رو میتونین توی چند ثانیه توضیح بدین.

بلاک چین یه فناوری جدید هستش و اگه تحقیق کنین، متوجه میشین که محبوب‌ترین و بیشترین چیزی که درباره این فناوری جدید سرچ میشه، «چگونه بلاک چین کار می‌کنه» یا «بلاک چین به زبان ساده چیه» هستش. اینجاست که ویدیوی معرفی بلاک چین میتونه وارد داستان بشه و به افراد توی فهم این موضوع کمک کنه.

فکر کنین بتونین هزاران کلمه و برداشت درباره تجارت بلاک چین یا ICO رو فقط توی چند ثانیه به مخاطباتون منتقل کنین. نیازی نیستش کار زیادی انجام بدین. با کمک ویدیو معرفی بلاک چین، به سادگی و بدون سردرگمی اون چیزی رو که شرکت شما انجام میده رو به عالترین شکل ممکن میتونین بیان کنین.

یه ویدیو معرفی بلاک چین، ایده‌های پیچیده رو به مفاهیمی قابل درک تبدیل میکنه که مشتریان و سرمایه‌گذاران شما می‌تونن به روشی جذاب و ساده اونا رو درک کنن.

باید بدونین که بلاک چین یه فناوری جدید برای اکثر مردم هستش. به همین دلیله که توضیح دادن اون برای دیگران با کمک متن یا عکس می تونه چالش برانگیز و سخت باشه. یه ویدیو معرفی بلاک چین می تونه به مردم کمک کنه توی 60 ثانیه این فناوری پیچیده رو درک کنن.

 

 

ویدیو معرفی بلاک چین، توی سرچ گوگل توی رتبه بالایی قرار میگیره.

همونطور که خیلی از ما می دونیم، گوگل یوتیوب رو خریده و در واقع الان یوتیوب برای گوگل هستش و با این کار یوتیوب به رتبه اول میزبانی ویدیو توی جهان تبدیل شده. همچنین توی لیست 10 سایت برتر توی سراسر جهان هم قرار گرفته. وقتی چیزی رو توی گوگل سرچ می کنین، حداقل 1 ویدیوی یوتیوب رو توی صفحه نتایج موتور جستجو گوگل میبینین. گوگل همچنین ویدیوهای یوتیوب رو بالای نتایج جستجو خودش قرار میده تا بازدیدکننده های این پلتفرم رو بتونه افزایش بده.

برین و خودتون «ویدیوهای بلاک چین» رو توی گوگل سرچ کنین، متوجه میشین که دارم چی میگم و منظورم چیه!

[ux_image id=”20179″]

[ux_image id=”20180″]

 

ویدیو معرفی بلاک چین باعث میشه که بازدید کننده سایت زمان بیشتری رو توی سایت بمونه.

آمارها نشون میدن که بیشتر کاربران تنها حدود 50 ثانیه توی یه سایت جدید میمونن. محتوای یه سایت احتمالاً بدون هیچ گونه ابزار بازاریابی بصری مثل ویدیو معرفی، شکست خواهد خورد.

ویدیو معرفی بلاک چین به عنوان موثرترین راه برای کمک به یه سایت شرکت بلاک چین برای جلب توجه بازدیدکننده ها، به اثبات رسیده. متن ها معمولا توسط بازدیدکننده های سایت اصلا خونده نمیشن و میشه گفت نادیده گرفته میشن، اما ثابت شده که ویدیوها این طور نیستن و میتونن تعامل مخاطب رو با اون کسب و کار افزایش بدن. یه ویدیو معرفی بلاک چین می‌تونه زمان بازدید از وب‌سایت رو تا پنج برابر افزایش بده و کمک کنه تا مخاطبای سایت نظر بدن، محتوای سایت رو با دوستاشون به اشتراک‌ بزارن و خیلی کارهای دیگه رو انجام بدن.

 

ویدیو معرفی بلاک چین یه تصویر موندگار توی ذهن مخاطب ایجاد میکنه.

اگه که با ارزهای رمزنگاری شده آشنا شده باشین، دیدن که بیت کوین توی توضیح مدلش کار خیلی خوبی رو انجام داده. بیت کوین یه تصویر برند منحصر به فرد ایجاد کرده که بیشتر مردم باهاش آشنا هستن و اون تصویر توی ذهنشون موندگار شده.

خوب حدس بزنین چه جوری؟

این شرکت بلاک چین از ویدیوهای معرفی بلاک چین زیادی برای ساختن تصویر برند خودش توی ذهن مخاطبا استفاده کرده که خیلی هم توی این کار موفق بوده. این شرکت برای این کار از داستان سرایی هم به خوبی استفاده کرده.

همه ما می دونیم که داستان سرایی توی تثبیت احساسات موثر هستن و افراد توی شرکت بیت کوین هم این کار رو به خوبی انجام دادن. اونا داستان های قدرتمندی خلق کردن که باعث جذب مخاطب شده و از اون داستان ها به عنوان عامل شادی و آینده ای روشن یاد شده.

این قدرت واقعی یه داستان خوب هستش که می تونین با ویدیوها اونا رو به تصویر بکشین. برای این کار نیازی نیستش که یه داستان سرای خبره و ماهر باشین. فقط داستانی رو برای دوستان یا خانواده خودتون تعریف می کنین و پاسخی که از اونا دریافت می کنین رو در نظر بگیرین و با کمک همونا داستان خودتون رو بسازین.

پس چرا یه شرکت بلاک چین به ویدیوهای تبلیغاتی نیاز داره؟ چرا ویدیوهای تبلیغاتی برای این شرکت ها مهم هستن؟

چون یه ویدیوی خوب، تصویر خوبی از شرکت توی ذهن مخاطب ایجاد میکنه و با یه روایت خوب نوشته شده، جلوه های صوتی و جلوه های ویدیویی و با چنین محتوای خلاقانه و تخیلی، میتونه قلب بیننده رو تصاحب کنه و البته، چون که همه اینها با کمک تصویرهای جذاب به بیننده نشون داده میشه، توجه بیننده به خوبی به اون شرکت یا برند معطوف میشه و قطعا بعد از مدتی با دیدن بازده ویدیو، از سازنده ویدیوی معرفی بلاک چینتون متشکر خواهین بود.

 

 

ویدیو معرفی بلاک چین باعث آگاهی از برند میشه

آگاهی از برند یکی از جنبه های مهم هر شرکت بلاک چین هستش چون پذیرش هر چیزی جدید و استفاده کردن از اون خیلی سخته، پس ویدیوها به شرکت های “جدید” کمک می کنن تا به یه “دوست قدیمی” تبدیل بشن.

یه ویدیو تبلیغاتی می تونه اسم تجاری شما رو به خوبی به مردم معرفی کنه و تصاویر هیجان انگیز و منحصر به فرد به شرکت شما اجازه میده تا به هدف مناسبی توی کسب و کارتون دست پیدا کنین و اگه ویدیو معرفی برندتون رو مخاطبای هدفتون ببینن قطعا جذب اون میشین.

ویدیو معرفی بلاک چین رو مثل یه ویروس تصور کنین که میتونه به کمک مشتری های شما به دوستان و بستگان اونا معرفی بشه و چون که دوستان، خانواده و همکاران مشتری های شما به اونا اعتماد دارن، به برند شما هم به واسطه اون افراد اعتماد میکنن.

 

ویدیو معرفی بلاک چین موثرترین رسانه هستن

ویدیو معرفی بلاک چین به سرعت توجه بیننده هاش رو به خودش جلب می کنه و می تونه جزئیات زیادی رو تنها توی چند ثانیه توضیح بده.

ما می دونیم که امروزه، زمان برای بیشتر مردم خیلی ارزشمنده و مردم حاضر نیستن وقت خودشون رو با خوندن مقاله‌های طولانی و سخت تلف کنن.

تنها درصد کمی از مردم حاضرن وقت خودشون رو صرف مطالعه توی وب سایت ها بکنن. اما وقتی تصاویری روشن و رنگارنگ را با یه ویدیو توی بالای صفحه قرار بدین، توجه هر بازدیدکننده ای  رو  جلب می کنین و این کار باعث میشه که مشتاق بشن تا محتوای ویدیویی شما رو ببینن.

[ux_image id=”20193″]

ویدیوهای تبلیغاتی رو میشه توی دستگاه های تلفن همراه هم پخش کرد و به شما این امکان رو میده تا درباره کسب و کار بلاک چین خودتون با مخاطباتون صحبت کنین. پخش ویدیوها با کمک تلفن همراه مزیت خیلی زیادی داره.

همونطور که خودتونم میدونین، کاربران موبایل دوست دارن، محتوای مختلف رو توی صفحه نمایش موبایلشون ببینن. آنها عاشق دیدن ویدیو وقتی که توی ماشین یا توی مهمونی و خرید یا هرجای دیگه هستن و این هم میتونه یه دلیل مهم دیگه برای داشتن یه ویدیوی تبلیغاتی باشه.

مطمئناً یه ویدیو معرفی بلاک چین توجه هرکسی رو به خودش جلب میکنه.

 

ویدیو معرفی بلاک چین، تحلیل و بررسی های تخصصی یه برند رو بهتر نشون میده.

راه اندازی فناوری جدید بلاک چین یه تجربه دلهره آور برای یه شرکت تازه تاسیس هستش. بررسی و تحلیل تخصصی، سوخت موفقیت یه کسب و کار هستش. می تونین تحلیل و بررسیتون رو برای مخاطب هدفتون با کمک یه ویدیوی بلاک چین به بهترین شکل به تصویر بکشین. آمارها نشون دادن که ویدیو معرفی بلاک چین میتونه تحلیل و بررسی های تخصصی یه کسب و کار رو تا حدود ۳۰ درصد بهتر نشون بده.

 

 

ویدیو معرفی بلاک چین باعث درک بهتر مخاطب از موضوع میشه.

شما می تونین با کمک ویدیو معرفی بلاک چین معنای بلاک چین رو به سادگی و بدون سردرگمی برای مخاطباتون توضیح بدین. یه ویدیو تبلیغاتی، ایده‌های پیچیده رو به مفاهیمی قابل درک تبدیل میکنه که مخاطبا بتونن به خوبی اونو متوجه بشن.

 

کسب و کار خودتون رو توی چند ثانیه توضیح بدین

  1. ویدیوهای تبلیغاتی با تمام کانال های بازاریابی میتونه کار کنه. ما مشتری هایی داشتیم که از ویدیوهای خودشون برای ارائه‌های زنده، نمایشگاه‌های تجاری، پیشنهادهای سرمایه‌گذاری، مقاله های وبلاگ، رسانه‌های اجتماعی، رسانه‌های سنتی و موارد دیگه استفاده کردن.
  2. میتونین توی ویدیوتون هر زمان که بخواین تغییراتی ایجاد کنین و این تغییرات به‌طور خودکار توی هر جایی که ویدیوی میزبانی‌شده، به‌روزرسانی بشه. اگه نیاز به تغییر لوگو یا شعار یا هر چیزی دارین، به سادگی ویدیوی تغییر پیدا کرده خودتون رو توی محل میزبانی اصلی خودتون (به طور مثال میتونه YouTube یا Vimeo باشه) جایگزین ویدیو قبلی کنین.
  3. میتونین با کمک یه ویدیو، توی یه دقیقه شرکت، برند و محصول خودتون رو برای سرمایه گذاران به راحتی توضیح بدین! سرمایه گذاران برای زمان خودشون بیش از هر چیز دیگه ای ارزش قائل هستن و با یه ویدیوی معرفی بلاک چین می تونین پیام خودتون رو خیلی سریع به اونا برسونین و تأثیر مثبت زیادی روی اونا بزارین.
  4. با ویدیو تبلیغاتی میتونین تصویری جدی و عالی از کسب و کارتون به سرمایه گذاران ارائه بدین. هر کسی میتونه یه ارائه پاورپوینت 25 صفحه ای ویا چند برگ کاغذ رو برای توضیح چیزی ارائه بده. اما به نمایش گذاشتن یه ویدیوی متحرک بلاک چین با کیفیت بالا و تولید خوب، به سرمایه گذاران نشون میده که شما درباره کسب و کارتون و ایده اون جدی هستین و همین طور نشون میده چه قدر شما توی کارتون حرفه ای هستین.
  5. ویدیو تبلیغاتی همچنین میتونه برای بازاریابی عمومی، تبلیغات ICO و هر کسب وکاری که فکرش رو میکنین استفاده بشه و خیلی هم کارآمد و مفید باشه.

 

نکاتی برای ساخت یه ویدیو معرفی بلاک چین

  1. موقع ساخت ویدیوی معرفی بلاک چین، با بخش بازاریابی شرکت خودتون کار کنین تا بتونین برای اعلامیه ICO خودتون کنار اون برنامه ریزی کنین. به این ترتیب، می تونین با ساخت یه ویدیو هر دوی اون کارهارو انجام بدین و توی هزینه هاتون تا 40 درصد صرفه جویی کنین!
  2.  همیشه یادتون باشه که وقتی میخواین با یه آژانس تولید ویدیو همکاری کنین، نمونه کارهای قبلی اونارو ببینین. شما احتمالا دوست دارین با کسی همکاری کنین که تجربه زیادی توی این کار داره پس توی انتخاب آژانس تولید ویدیوتون دقت کنین.
  3.  برای ساخت یه ویدیو باید حداقل 8 هفته زمان گذاشته بشه تا یه ویدیو عالی تولید بشه. یادتون نره که باید به آژانس های تولید ویدیو زمان کافی برای این کارو بدین. شما قطعا نمیخواین با یه ویدیوی نصفه نیمه یه پیشنهاد سرمایه‌گذاری بدین!
  4. این تصور اشتباه وجود داره که یه ویدیوی معرفی بلاک چین باید همیشه از نظر طراحی آینده نگر یا نشون دهنده فناوری های سنگین و پیچیده باشه. حقیقت اینه که سبک ویدیو باید چیزی باشه که مخاطب هدف شما رو جذب کنه. مثلا، توی ویدیوی Laclary مخاطبان هدف ویدیو، خریداران معمولی مواد غذایی هستن، پس استفاده از یه سبک معمولی بهترین کارایی رو برای این ویدیو داره. ولی ویدیو شرکت Buglab، هدفش نشون دادن فضای امنیت سایبری هستش، پس یه ویدیو به سبک آینده‌نگر قطعاً برای این شرکت مناسب هستش.
  5. به نظرتون باید ویدیو معرفی بلاک چین یه شرکت به زبان های مختلف ساخته بشه؟ آره یا نه؟ زبان انگلیسی تقریباً میشه گفت یه زبان جهانیه پس میتونین ویدیوتونو به زبان انگلیسی تولید کنین، اما اگه بازاریابی و تبلیغات شرکتتون رو قبلاً به چندین زبان انجام دادین، ساختن ویدیو به زبان های مختلف میتونه مکمل خوبی برای این کار باشه ولی یادتون باشه که برای این کار هزینه اضافی باید پراخت کنین.
  6. اگه تصمیم به ساخت یه ویدیو معرفی بلاک چین دارین، بهتره برای این کار با یه شرکت تولید ویدیو حرفه ای همکاری کنین و برای این کار هم باید بودجه ای در نظر بگیرین. میدونین که پلتفرم‌های جدیدی برای ساخت ویدیو به قالب های آماده وجود دارن، اما اونا یه ویدیو سفارشی براتون نمیتونن تولید کنن. این ویدیوها ازرون هستن ولی شما و کسب و کارتون رو غیر حرفه ای نشون میدن. زمان و پول ارزش زیادی داره پس هدرش ندین. ویدیوی شما باید از ابتدا به صورت سفارشی ساخته بشه تا متناسب با برند شما، نیازهای شما و مخاطبان هدف شما باشه!

 

سوالات متداول

زمان یه ویدیو معرفی بلاک چین باید چه قدر باشه؟

یه ویدیو معرفی بلاک چین باید کوتاه و دقیق باشه، فقط به اندازه ای طولانی باشه که توجه مخاطبا رو جلب کنه و پیام اصلی رو بتونه به اونا برسونه. ویدیوهای طولانی با اطلاعات زیاد بیننده ها رو خسته می کنه.

 

ویدیو معرفی بلاک چین رو چه جاهایی میشه به اشتراک گذاشت؟

ویدیوهای محصولات بلاک چین برای ارائه بازاریابی ویدیویی، ICO یا اطلاعیه های ICO و به عنوان ویدیوهای تبلیغاتی توی صفحه فرود یا صفحه اصلی میشه ازشون استفاده کرد. همچنین میتونین ویدیوی خودتون رو به کمک کانال های رسانه های اجتماعی (یوتیوب، لینکدین، فیس بوک، اینستاگرام، توییتر) به اشتراک بزارین.

 

ساخت یه ویدیو معرفی بلاک چین چقدر طول می کشه؟

معمولاً 6-8 هفته

 

برای شروع تولید ویدیو معرفی بلاک چین چه اطلاعاتی باید داشته باشیم؟

شرکت های تولید ویدیو مثل شرکت ما که موشن گورو هستیم، با اطلاعاتی که شما بهشون میدین شروع به ساخت ویدیو میکنن. این اطلاعات میتونن شامل موارد زیر بشن:

  • نام تجاری و دارایی های شرکت (لوگو، رنگ برند، فونت و غیره)
  • وب سایت یا/و اپلیکیشن موبایل شرکت
  • سبک ویدیو
  • اطلاعات دیگری که به درک بهتر شرکت کمک می کنه

 

هزینه ساخت یه ویدیوی معرفی بلاک چین چقدره؟

بسته به زمان ویدیو، سبک، پیچیدگی و سطح کیفیت ویدیو، نرخ معمولی برای یه ویدیو معرفی بلاک چین معمولاً متغییر هستش برای اطلاعات از قیمتا بهتره مستقیم با افراد متخصص توی شرکت موشن گورو یا هر شرکت دیگه ای صحبت بشه.

 

سخن پایانی

همون طور که توی این مقاله خوندین بهترین راه برای معرفی فناری های پیچیده استفاده از ویدیو هستش که این ویدیوها هم بسته به مواردی که میخوان به مخاطب توضیح بدن میتونن فرم های مختلفی داشته باشن. امیدواریم این مقاله برایتون مفید و آموزنده بوده باشه و تمام اطلاعاتی که میخواستین درباره ویدیو معرفی بلاک چین یاد بگیرین، با خوندن مقاله یاد گرفته باشین. فراموش نکنین که ویدیوهای تبلیغاتی برای معرفی شرکت های بلاک چین و کاری که اونا انجام میدن، واقعا ارزشمند و حیاتی هستش.

اگه تا آخر این مقاله رو خوندین پس مشخصه که در مورد ساخت یا سفارش یه ویدیوی موشن گرافیک برای خودتون یا مشتریتون جدی هستین. پس اگه میخواین ویدیو موشن گرافیک برای خودتون و مشتریتون بسازین و مشکل دارین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.

اگه هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.

آزاده کریمی

سلام! من آزاده کریمی، معمار و علاقه‌مند به یادگیری و کشف چالش‌های جدید هستم. به همین دلیل از نوشتن مقالات، لذت می‌برم.🌟

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا