ویدئوی معرفی دوره نیوتن
درباره دوره معجزه نیوتن در افترافکت و موشن گرافیک
با پلاگین نیوتن شما فرا میگیرین که چه طوری قوانین و رفتار های فیزیکی آبجکت ها با جنس های مختلف در برخورد ها نسبت به همدیگه ، پرتاب کردن اجسام ، ساخت موتور انتقال نیرو برای وسایل نقلیه مانند : موتور ، ماشین ، قطار همین طور تاثیر مقدار دلخواه قانون جاذبه و حتی ساختن جذب و دفع حداقل دو آبجکت نسبت به همدیگه در پروژه های موشن گرافیک خودتون داخل افترافکت اعمال کنین و دیگه فکر انجام دادنش به صورت دستی و کی فریم گذاری رو فراموش می کنین .
سرفصل های دوره
1.1_ معرفی همه ی سربرگ های داخلی و سربرگ های اصلی پلاگین نیوتن
دراین [جلسه شما ابتدا با اکثر سربرگ های پلاگین نیوتن و توضیحات اولیه این پلاگین آشنا میشین و همین طور سربرگ های اصلی و بالای پلاگین رو هم فرا میگیرید
2.1_ توضیحات سربرگ propertis و قابلیت های آن
در این قسمت از این فصل شما با تمام گزینه های موجود در پنل properties آشنا میشین و مفلهیمی مانند وزن و جرم و استحکاک و … رو در این جا فرا میگیرید
3.1_ توضیحات سربرگ advances و قابلیت های آن
در سومین جلسه از این سربرگ شما با خاصیت های خاصی که برای لایه میشه فعال و استفاده کرد مثل گروه بندی و مقناطیس و جاذبه ی هر لایه ، مشخص و استفاده کرد
1.2 _ توضیحات و مشخصات joint distance
در اولین جلسه از این فصل شما با joint distance که برای اتصال معمول بین دو لایه که به نسبت مقادیر داده شده بخوایم به هم مانند فنر به هم نزدیک و دور بشن و یا مانند یک میله سفت و محکم بدون هیچ تغییر فاصله ای بمونه ، آشنا میشین
2.2 _ توضیحات و مشخصات joint pivot
در دومین جلسه از این فصل شما با یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین joint ها یعنی joint pivot که برای ایجاد موتور نیرو محرک ، همچنین محدود کردن دامنه ی حرکت دو لایه ی متصل به هم آشنا میشین که سهم به سزایی برای استفاده در پروژه هایی که نیاز به joint گذاری دارن رو براتون ایفا میکنه و مورد استفاده قرار میگیره
3.2 _ توضیحات و مشخصات joint piston
در سومین جلسه از این فصل به سراغ joint piston که بیشتر برای ساختن حرکات رفت و برگشتی مانند پیستون ماشین کاربرد داره میریم تا اگر در پروژه ای نیاز به ساختن چنین حرکتی بود بتونین با این گزینه به خواسته ی خودتون برسین
4.2 _ توضیحات و مشخصات joint spring
در چهارمین جلسه از این فصل با joint spring اشنا میشین که سازندگان این پلاگین برای این که اگر شما احیانا در پروژه ای نیاز به ساختن حرکت متداوم فنری دارین ، بتونین ازاین joint استفاده کنین
5.2 _ توضیحات و مشخصات joint wheel
در پنجمین جلسه از فصل دوم شما با joint wheel و تنظیمات مقادیر اون اشنا میشین که ترکیبی از دو تا joint distance و joint pivot هستش .یعنی هم در افتادن ها مثل کمک فنر عمل میکنه و هم موتور انتقال نیرو داره .
6.2 _ توضیحات و مشخصات joint blob
در اخرین جلسه از این فصل شما با joint blob که بیشتر برای ساختن حرکت ژله و ریختن مواردی مثل اون استفاده میشه ، کاربرد داره. همچنین تو این فصل شما به طور کامل تکنیک استفاده از این joint رو فرا میگیرین تا در اجرای اون به صورت کامل مهارت لازم رو داشته باشین
3_ key fram گذاری در پلاگین نیوتون
در این فصل شما یاد میگرین که این پارامتر هایی که تنظیم میکردین که نتایج یکنواخت داشتن رو این بار با مقادیر دلخواه دادن در درون خود پلاگین ، در زمان های مد نظر ، نتایج این بار کاملا مشخص و هدفمند رو به دست بیارین
رضا غریب –
مرسی از این دوره من تو نیوتون خیلی ضعف دارم حتما این دوره رو تهیه میکنم
الهام موقر –
موشن گرافیک هر مبحثش برای خودش یه دنیاست باید بری متخصص اون مبحث بشی برنامه نویس افتر افکت کی بوده انقدر باهوش بوده
علی زمانی (مالک تایید شده) –
از معدود و بهترین دوره های نیوتن موجود
علی حیاتی (مالک تایید شده) –
سلام من دوره را خریدم احتیاج به پشتیبانی دارم لطفا راهنمایی کنید
amir froutan –
سلام .باهاتون تماس گرفته میشه