10 نمونه از بهترین ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر سال 2022

توی این مقاله، 10 نمونه از بهترین ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر سال 2022 رو بهتون معرفی میکنیم چون توی این سال ایده های جدیدی برای ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت ها استفاده شده و اما بعضی استراتژی های بازاریابی هم هستن که همیشه و هر وقتی که از اونا استفاده کنی باعث موفقیت ویدیو میشه که توی این سال هم از اون استراتژی ها هم استفاده شده. توی این مقاله این ده مورد رو با جزییات به شما معرفی میکنیم و دلیل موفقیتشونم بهتون میگیم.
ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت ها برای جذب افراد برای فروش بیشتر، همیشه خیلی مهم و حیاتی هستن. چون که این نوع از ویدیوها معمولا مورد استقبال قرار میگیرن، مهمه که بفهمیم چه جوری محتوای بازاریابیمون توی این زمینه رو تا حد امکان مؤثر و کارآمد کنیم. توی این مقاله 10 تا از بهترین ویدیوی تبلیغاتی وب سایت های برتر و اون چیزایی که باعث موفقیت اونها شده رو بررسی میکنیم.
بهترین ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر سال 2022
1. ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر: DotShop
هیچ راهی بهتر از یه ویدیوی تبلیغاتی برای جذب بهتر مخاطبای هدف و رسیدن به تعامل بالاتر با اونها، جز وب سایت یه شرکت وجود نداره.
طراحا توی ویدیوی تبلیغاتی وب سایت Dot Shop (نمونه بالا) به خوبی نشون دادن که چه جوری میشه به طور مؤثر و کارآمد، از ویدیو برای جذب بیشتر مخاطبان هدف و تعامل بهتر با اونها استفاده کنیم. لحن، حال و هوا و داستان مناسب توی این ویدیو ارتباط کاملی بین بیننده و وب سایت شرکت ایجاد می کنه. بعد از دیدن این ویدیوی 60 ثانیه ای، بیننده به این محصول اعتماد میکنه و شرکت Dot Shop رو برای این زمینه توی صدر جدول انتخابهاش قرار میده.
چه جوری این اتفاق با یه ویدیو تبلیغاتی افتاد؟ خیلی آسون! وقتی که برای زمان بازدیدکننده های وب سایتتون ارزش قائل بشین و به جای هزاران کلمه، که نیاز دارن بدونن، یه ویدیوی کوتاه برای اونها میسازین، این باعث میشه اونها جذب شما بشن و به شما اعتماد کنن و به احتمال زیاد به جای رقبایتان شما رو انتخاب کنن.
2. ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر: Contra Launch
امروزه به لطف اینترنت و شبکه های اجتماعی، تبلیغ ویدیوهای بازاریابی آسون تر شده. این هم میتونه یه دلیل دیگه ای برای موثر بودن، ساختن یه ویدیوی تبلیغاتی برای وب سایت باشه. که این کار حتی باعث افزایش بازدید از سایت و افزایش ترافیک سایت شما میشه.
شرکت Contra.com از این ویدیوی تبلیغاتی برای وب سایتش استفاده کرده و البته بیشتر به مزیت های استفاده از محصول خودش برای مخاطبان هدفش میپردازه. این ویدیو از لحاظ اینکه باعث جذب مخاطب برای گرفتن پیام ویدیو میشه یه ویدیو موفق هستش. توی این ویدیو از تکنیک تایپوگرافی جنبشی، که یکی از هوشمندانه ترین ترفندهای بصری برای جلب توجه مخاطب برای دادن پیام به اون هستش، استفاده شده. طراحای این ویدیو علاوه بر نکته هایی که گفتیم با کمک انیمیشن هم کار فوق العاده ای انجام دادن و تونستن با تصویر های جذاب که با موسیقی شاد هم هماهنگ شده، به خوبی مخاطب رو درگیر این ویدیو کنه جوری که تا آخر ویدیو نتونه چشم از اون برداره.
3. ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر: DOH How’s Your Head
تا حالا متوجه شدین که وقتی برای بار اول از یه وب سایت بازدید می کنین و یه ویدیوی تبلیغاتی یا معرفی شرکت برای اون وب سایت رو می بینین، به طور خودکار دنبال همون نوع محتوا توی وب سایت های دیگه هستین؟ دقیقا این اتفاق می افته چون ذهن ناخودآگاه ترجیح میده از منبع هایی که گیرنده های صوتی و تصویری یا همون بصری رو تحریک می کنن، اطلاعات بگیرن.
این کار به مخاطب کمک میکنه تا پیام شرکت یا اون برند رو راحت تر درک کنه و میشه گفت این نوع از ویدیوها بهطور خودکار باعث میشن که به جای اینکه شما متنهای طولانی و خستهکننده توی وب سایت های دیگه رو بخونین، بیشتر جذب وبسایتهایی بشین که محتوای ویدیویی دارن.
برای وبسایت ها استفاده از یه ویدیوی تبلیغاتی بهجای یه متن طولانی و خسته کننده، خیلی بهتر و کارآمدتر و موثرتره، مخصوصا برای وبسایتی مثل وبسایت مراقبتهای پزشکی-روانی!” امروز سر شما چطوره؟” این یه مفهوم کوتاه و از نظر بصری متقاعد کننده هستش، که ارتباط خوبی با افرادی که به کمک نیاز دارن برقرار میکنه و حمایت و درک از اونها رو توسط شما نشون میده.
4. ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر: A better home | Family
ویدیو تبلیغاتی شرکت pisos با عنوان “یه خونه بهتر | خانواده” احتمالاً یکی از کوتاه ترین ویدیوهای تبلیغاتی وب سایتی میتونه باشه که تا حالا دیدین. اگه مقاله های دیگه منو خونده باشین، میدونین که استفاده از ویدیوهای کوتاه و مختصر یکی از تکنیک های آزمایش شده و تضمین شده برای جلب توجه مخاطبای هدف شما میتونه باشه.
کل زمان این ویدیو فقط و فقط 9 ثانیه هستش، اما این زمان کم، هم برای جلب توجه و هم برای متقاعد کردن بیننده برای بازدید از وب سایت کافی بوده. اگه دنبال ایدههایی برای ساختن ویدیوهای تبلیغاتی کوتاه هستین، این یکی از بهترین نمونههایی هستش که میتونین از اون ایدههای مفیدی بگیرین.
5. ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر: Matmatch
یه ویدیوی تبلیغاتی برای وب سایت میتونه ابزاری عالی برای راهنمایی بازدیدکننده ها از سایت شما با کمک یه داستان باشه که بیننده هارو راهنمایی میکنه که مشکلات خودشون رو حل کنن یا از مزایایی که ارائه میدن بتونن استفاده کنن.
این ویدیو یه موضوع خسته کننده رو به یه داستان بصری جذاب تبدیل کرده و طراحا توی ویدیو توضیح میدن که چه جوری میشه از وب سایت Matmach برای پیدا کردن مواد مورد نیازمون استفاده کنیم. اونها با کمک شکل ها و بافت های مختلف، توضیحی قدرتمند و هوشمندانه برای محصولاتی که دارن، ایجاد کردن.
انتخاب سبک انیمیشن مناسب برای ویدیوی تبلیغاتی شما یه مزیت دیگه هم داره و اون هم اینه که با استفاده از این سبک شما این آزادی رو دارین که تصویرهای پیچیده ای رو نشون بدین که نشون دادن اونا با لایو اکشن سخت (یا حتی غیرممکن) هستش.
6. ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر: Rakuten Free Money
این ویدیوی تبلیغاتی همزمان از دو تا استراتژی برای ویدیوش استفاده کرده. اول، چون این ویدیو مخاطب های هدف زیادی داره. طراحای این ویدیو تصمیم گرفتن با استفاده از صحنه های مختلف از افراد مختلف فیلمبرداری کنن تا سعی کنن هدف این ویدیو و پیام اونو بهتر بتونن به بیننده ها برسونن.
دوم، ایجاد یه ارتباط عاطفی با بیننده هستش تا هر بار که چیزی رو با استفاده از Rakuten میخرن با صرفه جویی توی هزینه هاشون، احساس رضایت کنن.
فکر میکنم سبک لایو اکشن برای این ویدیو، خیلی انتخاب خوب و مناسبی بوده. چون به طراحا کمک کرده تا بهتر بتونن مخاطبا رو جذب کنن و اعتبار بیشتری برای این شرکت به دست بیارن.
7. ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر: About Scioto Properties
درک ارزش های مشتری خیلی موضوع مهمی هستش، مخصوصا اگه قصد داشته باشین یه ویدیو بازاریابی برای اونها بسازین.
با دیدن این ویدیو، میتونیم ببینیم که چه جوری طراحا از لحن گرم و صیمیمی هم برای تصاویر و هم برای صدا (طراحی صدا و گوینده) استفاده کردن. این انیمیشن خیلی خوب ساخته شده و مثل شاهکار واقعی میمونه.
8. ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر: Wood Turtles: A year in the life of a Species At Risk
نشون دادن یه اطلاعات ارزشمند یا آموزش، به بازدیدکننده های وب سایت با استفاده از ویدیوی تبلیغاتی یکی از تکنیک های مورد علاقه من هستش. وقتی چیزی رو به مخاطب های هدفتون یاد میدین، اعتماد اونا رو جلب میکنین و اونا رو مشتاق میکنین تا از محصول یا خدمات شرکت استفاده کنن.
همونطور که توی این ویدیو دیدین، طراحای این ویدیو مشکلات خاصی رو که کشاورزی میتونه برای لاک پشت ها به وجود بیاره رو، انتخاب کردن و توی ویدیو نشون دادن و با اینکه همه بیننده ها احتمالا کشاورز نیستن، اما اطلاعات موجود توی ویدیو برای همه جالب هستش. ساختن یه داستان متقاعد کننده درباره زندگی لاک پشت های چوبی با تصویرهای زیبا میتونه بیننده رو ترغیب کنه تا برای گرفتن اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت بره.
9. ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر: What’s my super claim worth
این ویدیو نمونه ای عالی از اینه که چه جوری میشه یه وب سایت رو با استفاده از یه استراتژی ساده و مختصر، بدون دادن اطلاعات غیر ضروری فقط با گفتن مهمترین مزایایی که مخاطب هدف باید درباره اونا بدونه، تبلیغ کرد و البته دادن یه فراخوان قوی توی آخر ویدیو که افراد و مشتاق کنه تا از سایت دیدن کنن.
10. ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت های برتر: Refinery 29
حتی برای صنعت مد هم امروزه ترجیح داده میشه که ویدیوهایی با محتوای انیمیشنی استفاده بشه، ولی چرا؟ چون انیمیشن به طراحا آزادی میده تا توی زمان کوتاهتر، خیلی از چیزها رو راحتتر توضیح و نشون بدن و حتی میتونن تصویرهای قوی تر و بهتر و موثرتری ایجاد کنن. ولی در مقابل لایو اکشن به کار و زمان بیشتری برای ساخت ویدیو تبلیغاتی نیاز هستش تا بیننده رو به نقطه دلخواه برسونه.
این ویدیو از روشی استفاده کرده که با کمک اون تونسته وب سایت این شرکت رو توی 30 ثانیه با استفاده از انیمیشن متنی، تصاویر جذاب و آهنگی شاد که حال و هوا این ویدیو رو تکمیل می کنه، تبلیغ کنه.
سخن پایانی
امیدوارم تونسته باشین درباره موثرترین تکنیک ها برای ویدیوهای تبلیغاتی وب سایت ایده های خوبی بگیرین. بعضی از چیزها توی ویدیوی تبلیغاتی مثل گستره توجه و سبک های بصری ممکنه تغییر کنه اما بعضی از چیزها مثل تکنیک های فروش ثابت میمونه. اگه سوالی توی این زمینه داشتین میتونین پایین همین مقاله سوالتونو از ما بپرسین.
اگه میخواین ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی برای خودتون و مشتریتون بسازین و مشکل دارین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.
اگه هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.
احسنت،عالی
بسار مقاله مفیدی بود 🌹🌹
بسار مقاله مفیدی بود 🌹
مثل همیشه عالی بود 🌹
تو نمونه 3، اون حالت نویزمانند چطور ایجاد میشه؟
عالی بود
مثل همیشه مطالب مفید و کمک کننده
مورد آخری چقد جذاب بود ..
اون مدل مینیمالی خیلیی قشنگ بود ممنونم همیشه بهترین کار ها رو برای ما به اشتراک میگذارید😍
بعضی هاش اینقدر جذاب هستند ادم دلش میخواد همین الان بره تو وبسایتشون
هر نمونه بهتر از نمونه قبلی :))