10 نمونه از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک تبلیغاتی

ویدیوهای موشن گرافیک تبلیغاتی برای بازاریابی و کسب و کار خیلی مهم هستن. ما توی این مقاله 10 مورد از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک تبلیغاتی رو به شما معرفی میکنیم، تا ازشون الهام بگیرین و تو پروژه بعدی خودتون از ایده هاشون استفاده کنین.
استفاده کردن از انیمیشن برای ساختن ویدیوهای موشن گرافیک تبلیغاتی یه امتیاز خیلی خوب توی بازاریابی به حساب میاد. ما قراره تو این مقاله 10 ویدیوی موشن گرافیک جذاب از شناخته شده ترین برندهای جهان رو بررسی کنیم.
هر ویدیو ویژگی های خاصی داره و به کمک یه روش خاصی، برند مورد نظرو از رقباش متمایز کرده، که ما اینارو براتون توضیح میدیم تا یادشون بگیرین و توی ساخت ویدیو موشن گرافیک بعدیتون ازش استفاده کنین یا برای ویدیو موشن گرافیک کسب و کارتون ازشون ایده بگیرین.
1. ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی The Watch Standard
یکی از ویژگی های خوب ویدیوهای موشن گرافیکی انیمیشنی موجود تو بازار، توانایی اونا توی توضیح دادن درباره نحوه عملکرد یه محصول یا خدمات هستش. The Watch Standard یه ویژگی خیلی خاص داره اون به مشتریانش کمک میکنه تا ساعت های خودشونو با قیمت مناسب بفروشن.
ویدیوی موشن گرافیک بالا کل فرآیند فروش ساعت رو مثل ارتباط آنلاین با نمایندگان، توافق بر سر قیمت، ارسال ساعت و بیمه کردن محموله رو نشون میده.
این ویدیو به خوبی روند فروش رو از رابط کاربری وبسایت تا فرستادن ساعت رو به مخاطبا نشون میده و در آخر، فروشنده پیامک واریز شدن پول تو حسابشو از تلفن همراهش میبینه. بیننده های این ویدیو توی چند ثانیه همه مراحل فروش یه ساعت از این برند رو با تصویرهایی که حال و هوای لوکس و جذابی داره، میبینن.
2.ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی Porsche
ویدیو موشن گرافیکی شرکت پورشه به ما نشون میده که چه جوری یه انیمیشن میتونه بدون هیچ محدودیتی محصولش رو به مخاطباش معرفی کنه. برندهایی مثل پورشه به خاطر مشتری های خاصش توی کل دنیا شناخته شده و محبوب هستش که این میتونه خودش یه چالش برای این شرکت باشه.
خیلی از برندها مثل پورشه برای مردم شناخته شده و محبوب هستن، چالش تیم بازاریابی این برند این هست که ثروتمندان رو متقاعد کنه که به جای خوردرو های لوکس دیگه مثل بنز و بی ام وی، پورشه بخرن.
برای اینکه این شرکت به هدف خودش برسه، تو ویدیو موشن گرافیکش از تصویرهایی استفاده میکنه که قانون های فیزیک رو زیر سوال میبره و طراحی خاصی که خودرو داره، هر ببینده ای رو جذب خودش میکنه. استفاده از انیمیشن توی ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی به تولید کننده ها کمک میکنه تا محصول رو به شکلی که میخوان به مشتری نشون بدن و احساسی که میخوان به مشتری منتقل کنن.
3.ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی Tag Heuer
شرکت ها میتونن به کمک انیمیشن توی ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتیشون، از عنصرهای تزیینی و فانتزی استفاده کنن. مثلا، ساعتساز لوکس سوئیسی، Tag Heuer، با یه کمک داستان عجیب و غریب، فرایند تولید ساعت هاشو به مخاطباش نشون میده.
ویدیوی موشن گرافیک تبلیغاتی بالا تمرکزشو روی نشون دادن نحوه ساخت ساعت های دقیق این برند میذاره که این برند به خاطر این ویژگی خاصش خیلی هم معروف هستش.Tag Heuer هم مثل پورشه برای نشون دادن ویژگی های خاص محصولش از انیمشن استفاده کرده که به خوبی و با جذابیت بالا این کارو انجام داده.
توی هر تصویر این ویدیو، یه مرحله خاص از ساخت ساعت رو نشون میده که خیلی هم جالب و سرگرم کننده هستش و اگر این برند به جای انیمیشن از فیلم برداری توی واقعیت استفاده میکرد نمیتونست همه ویژگی های محصول رو به خوبی نشون بده.
4.ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی Noom Weight
انتخاب کردن یه شکل مناسب برای شخصیت های موجود توی ویدیو موشن گرافیک تاثیر زیادی روی جذب مخاطبا میتونه داشته باشه.Noom شخصیت ویدیوی موشن گرافیکش که خدمات برندش رو نشون میده، خیلی جذاب طراحی کرده.
طراحی کردن شخصیتی که پالت رنگی و شکل لوگوی Noom هستش، هر بیننده ای رو جذب ویدیو میکنه و این برند رو تو ذهن بیننده ها موندگار میکنه.
وجود داشتن یه شخصیت خاص توی ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی افراد رو به هیجان میاره و مشتاق میکنه که تا آخر ویدیو رو ببینن. بیشتر مردم با ایده ویدیو که میگه به جای تمرین و ورزش از راه تغذیه وزنشونو کم کنن موافقن. Noom با این ویدیوش به خوبی با مخاطباش ارتباط برقرار کرده و اسم برندش رو با کمک شخصیت جذاب ویدیویش توی ذهن اونا موندگار کرده.
5.ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی Agmatix
Agmatix توی ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتیش به ما نشون میده که چه جوری اضافه کردن انیمیشن به یه ویدیو واقعی میتونه یه محصول رو به خوبی به مخاطبا معرفی کنه. این شرکت با انتخاب کردن پسزمینه بسیار ساده از خوراکی های روی میز و بازی کردن با عبارت «قرار دادن غذا روی میز» با کشاورزان به خوبی ارتباط برقرار کرده.
انتخاب هوشمندانه تصویرهای اولیه و ترکیب کردن اونها با تصاویر کشاورزی با فناوری های پیشرفته و نشون دادن رابط کاربری برنامه، یه ویدیو موشن گرافیک عالی رو به وجود اورده، که میتونه به کشاورزا نشون بده که چه جوری Agmatix میتونه به کسب و کار روزانه اونا کمک کنه و یه همچین ویدیوی با کیفیتی میتونه به خوبی به مشتری ها نحوه عملکرد محصول و تاثیر مستقیم اون رو روی تولید نشون بده.
6.ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی Kaplan
Kaplan یک مثال عالی از یه ویدیوی موشن گرافیکی تبلیغاتی 30 ثانیه ای هستش که میتونه تو این زمان کم به خوبی خودش رو به مخاطباش معرفی کنه. تو این زمان کم، این شرکت مخاطباشو متقاعد میکنه که یادگیری چیزهای جدید هیچ پایانی نداره و این پیامو به کمک یه شخصیت انیمیشنی که اول ویدیو هدفی نداره و آخر ویدیو مشتاق یادگیری هستش، به مخاطباش میرسونه.
30 ثانیه زمان کافی برای توضیح کامل کمک Kaplan به مشتریاش برای یادگیری یا گفتن یکی از خدمات متعدد این شرکت نیستش، اما این ویدیو به خوبی مخاطباشو جذب خودش میکنه و با کمک تصویرهای خاص، حس کنجکاوی رو تو مخاطبا به وجود میاره و با یه سفر انیمیشنی 30 ثانیه ای، پیام برند که یادگیری پایانی نداره رو به بیننده ها نشون میده.
7.ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی Mosh
شرکت های فروش داروهای آنلاین که مستقیم داروهارو به مصرف کننده ها میفروشن، توی 5 سال گذشته خیلی رواج پیدا کرده. ده ها شرکت فروش داروهای آنلاین در حال حاضر تو این زمینه فعالیت میکنن. Mosh هم یکی از این شرکت هاست که متخصص توی درمان ریزش موهای مردانه اس.
خیلی از شرکت ها برای ویدیو موشن گرافیکشون از انیمیشن استفاده میکنن تا راحت تر بتونن ویژگی های محصولشون و به مخاطباشون نشون بدن و Mosh هم برای ارتباط با بازار هدفش، که مردان جوان طاس هستن، رویکرد ساده ای روبه کمک انیمیشن انتخاب کرده.
ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی این شرکت از یه شخصیت جذاب که لباسهای شیک پوشیده، خالکوبی کرده و جلوی آینه حمام، داره ریزش و کم شدن موهاشو میبینه، استفاده کرده.
این ویدیو هم از انیمیشن برای به وجود اوردن یه شخصیت جذاب استفاده کرده و هم توی ویدیوش نشون میده که سفارش دادن محصول این شرکت چقدر آسون هستش. طراحا توی این ویدیو فقط با 20 ثانیه با بازار هدف این برند ارتباط برقرار کردن.
8.ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی Purple” tag_name=”h2
Purple، سازنده تشک های پیشرفته، یه ویدیو موشن گرافیکی تبلیغاتی خنده دار و بامزه ای رو به مخاطباش نشون میده. Purple به ما نشون میده که یه ویدیو ساده هنوز هم میتونه خیلی مؤثر باشه.
ویدیو موشن گرافیکی این شرکت با کمک یه پس زمینه بنفش و تشکی که از پهلو دیده میشه و حیون هایی که شکل غیر عادی دارن، محصول این شرکت رو به مخاطباش معرفی میکنه.
Purple توی ویدیوش میگه که تشک هاش میتونه شتری رو که به پشت خوابیده رو تو خودش جا بده پس میتونه برای هر فردی مناسب باشه. نشون دادن این ویژگی محصول توی ویدیوهای واقعی خیلی سخته اما طراحا با کمک انیمیشن خیلی راحت و آسون تونستن این کارو انجام بدن.
9.ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی Splat Kids
Splat Kids یه مثال عالی از یه ویدیو موشن گرافیکی برای کودکان هستش.
این ویدیو رو میشه یه کارتون کوتاه برای معرفی یه خمیر دندون بچه گونه دونست. البته Splat Kids اولین شرکت برای معرفی محصولش با این روش نیستش ولی توی ویدیو موشن گرافیکش بچه ها رو تشویق میکنه که از این محصول استفاده کنن و مسواک بزنن و میگه که این کار حتی میتونه برای اونا هیجان انگیز باشه.
استفاده از انیمیشن توی ویدیو موشن گرافیکی میتونه شخصیت های جذابی رو خلق کنه و با کمک داستان سرایی مخاطبای خاص خودش رو جذب ویدیوش کنه. در واقع این شرکت برای رسوندن پیامش به بچه ها به جای استفاده از ایده همیشگی یه دندون کارتونی که مدام در حال دفاع از خودش در برابر باکتری ها هستش از یه ایده جدید استفاده کرده که خیلی جذاب تر هستش!
10.ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی Kean
Kean، یه شرکت مواد غذایی و نوشیدنی توی مدیترانه هستش که آب میوه های خاص خود رو به تموم دنیا میفرسته. چون مشتری های این شرکت از همه دنیا هستن، باید ویدیو موشن گرافیکیشون به شکلی باشه که برای همه مردم دنیا قابل فهم باشه.
ویدیوی موشن گرافیکی تبلیغاتی Kean نشون میده که چه جوری یه انیمیشن برای همه مردم دنیا میتونه، قابل درک باشه. آب پرتقال یه محصول همه پسنده و این شرکت از انیمیشن برای موندگار کردن برندش توی ذهن مردم استفاده کرده و مخاطباش رو متقاعد میکنه که به جای استفاده از برندهای دیگه نوشیدنی های Kean رو بخرن.
سخن پایانی
ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی به کسب و کارها فرصت میده که برای برقراری ارتباط با مخاطبانشون از روش های خلاقانه ای استفاده کنن. امیدواریم بعد از دیدن این نمونه ها و خوندن جزییات اونها، نکته های گفته شده توشون رو یاد بگیرید و توی ساخت ویدیو بعدیتون ازشون استفاده کنین. اگه این مقاله رو دوست داشتین، اونو با دوستاتون به اشتراک بزارین و اگه سوالی داشتین زیر همین مقاله از ما بپرسین.
اگه میخواین ویدیو موشن گرافیک برای خودتون و مشتریتون بسازین و مشکل دارین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.
اگه هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.
نمونه 8 عالییییییی بودددد :)))
چه کارا حرفه ای هستن :))
ممنون از گلچین عالیتون
عالی مثل همیشه!!…(●’◡’●)
خیلی کاربردی و مفید بود…
عالی بودبا تشکر از مقاله زیباتون باز هم از این مدل کارها بگذارید
موشن گرافیک شماره پنج فوق العاده بود و دلنشین و دوست داشتنی
ویدیو ها عالی و منبع ایده خیلی ممنون