نمونه موشن گرافیک

24 نمونه از بهترین ویدیوهای تجاری موشن گرافیک دوبعدی

توی این مقاله 24 نمونه از بهترین ویدیوهای تجاری موشن گرافیک دوبعدی رو انتخاب کردیم که استودیوهای انیمیشن عالی توی سراسر جهان اونارو ساختن.

مخاطبان شما توی سراسر جهان 24 ساعته آنلاین هستن و میتونین از این ویژگی برای معرفی برند، محصول یا خدمات خودتون استفاده میکنن. خوب، این یه خبر عالیه. خبر خوب دیگه اینه که ابزارهای زیادی وجود دارن که می تونین ازشون استفاده کنین. امروز، یکی از ابزارهایی رو که باید توی برنامه بازاریابی آنلاین خودتون قرار بدین رو بهتون معرفی میکنیم.

«ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی»

چرا ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی؟ چون همیشه این نوع از ویدیوها سرگرم کننده، جذاب و مقرون به صرفه هستن. ویدیوی موشن گرافیک دوبعدی به طور همزمان هم مخاطب رو سرگرم میکنه و هم به اون به صورت هدفمند آموزش میده.

فقط دانش برند، محصولات یا خدمات نیستن که یه شرکت رو با مشتریانش مرتبط میکنه؛ شخصیت و نگرش برند هم بعد از دیدن ویدیوی تبلیغاتی به افراد منتقل میشه. اگه می خواین بدونین که یه ویدیوی موفق چه جوریه، توی این مقاله ما 25 نمونه عالی رو بهتون نشون میدیم، پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشین.

 

نمونه‌ ویدیوهای موشن گرافیک دوبعدی

1. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Hive

برای کسب‌وکارهای جدیدی که راه‌حل‌های متفاوت و مختلف برای مشکلات مردم دارن، موفقیت اونا میتونه نحوه توضیح راه‌حل‌ها برای مخاطباشون باشه. ویدیوی Hive نمونه‌ای عالی از کسب‌وکاری هستش که با موفقیت از انیمیشن‌های دو بعدی برای توضیح خدماتش استفاده کرده و با استفاده از این ویدیو موشن گرافیک دو بعدی، مخاطبا رو به کسب و کارش علاقه مند کرده.

درس دیگه ای که باید از این ویدیو یاد گرفت، نحوه معرفی این برند به مخاطبای اون  هستش. طراحای این ویدیو از شخصیت‌های اصلی و پالت رنگی برند Hive برای ساختن یه ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی جذاب و چشم‌نواز استفاده کردن. با رنگ‌ها و انیمیشن‌های روشن و زیبا، این ویدیو هر بیننده‌ای رو مجذوب خودش می‌کنه.

طراحای این ویدیو موشن گرافیک دوبعدی با در نظر گرفتن ویژگی های این برند، این ویدیوی تبلیغاتی سرگرم کننده، آموزشی رو برای مخاطبای جدید این برند ساختن که به خوبی هم تونستن مخاطبارو جذب ویدیو کنن.

 

 

2. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی MailChimp // Introducing Facebook Ads

وقتی صحبت از ساختن یه ویدیوی برای یه شرکت تازه تاسیس میشه، هیچ ابزار بازاریابی ویدیویی بهتر از یه ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی وجود نداره.

مطمئناً همه درباره MailChimp و Facebook می‌دونن. پس هدف از این ویدیوی تبلیغاتی موشن گرافیک دوبعدی ارتباط چندانی با معرفی اون شرکت ها به مشتریان جدید نداره. در عوض، اونا روی ویژگی ها و عملکردهای جدید آخرین محصول خودشون تمرکز کردن. نتیجه یه ویدیوی موشن گرافیک با طراحی شگفت انگیز شده. باید تیم بازاریابی MailChimp رو تحسین کرد، چون اونا کار تبلیغاتی عالی انجام دادن و ویدیو تجاری این برند رو به طرز شگفت انگیزی طراحی کردن.

 

 

3. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Airbnb – Love

Airbnb یه برندیه که موفقیت چشمگیری توی سراسر جهان داشته. مسافران و گردشگران موقع سفر به خارج از کشور، از این برنامه و خدمات اون برای رزرو اقامتگاه خودشون استفاده می کنن. این شرکت توی این ویدیو تبلیغاتیش می خواسته یه پیام مثبت رو برای ارتباط بهتر با مشتریان جدید و قدیمی خودش منتشر کنه. توی این ویدیو سه داستان الهام بخش درباره قهرمانان واقعی وجود داره. این برند توی این ویدیو، مشتریان رو به اسم “میزبان” صدا میزنه، چون توی زندگی واقعی، درواقع اونها صاحبان محل اقامت هستن.

تیم تولید ویدیوی موشن گرافیک دوبعدی این برند از چهره‌های دوبعدی برای توصیف اشیاء با انیمیشن‌های هیپ و موسیقی متن مناسب استفاده کرده. صداگذاری این ویدیو هم به عالی ترین شکل ممکن انجام شده.

 

 

4. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Slack – Work, Simplified

Slack یه سرویس جامع برای پیام‌رسانی، ابزارها، فایل‌ها و همکاری توی یه مکان هستش. توی این ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی بسیار جذاب، شخصیت توی ویدیو، وظایف طاقت فرسایی که توسط یه مرد انجام میشه رو نشون میده و همین طور نشون میده که چه جوری با کمک Slack، همه چیز ساده و آسون میشه.

استودیوی انیمیشن سازی این ویدیو تصمیم جالبی درباره انتخاب فریم گرفته. توی این انیمیشن، شخصیت ها هم خیلی عالی و جذاب هستن. ناگفته نمونه، این ویدیوی تجاری از صداگذاری برای توضیح نحوه عملکرد این پلتفرم استفاده نکرده ولی با دیدن این ویدیو، مخاطب میتونه تمام اطلاعات رو به خوبی درباره این پلتفرم و نحوه عملکردش درک کنه.

 

 

5. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Deloitte – Future of mobility

DELOITTE: Future of Mobility یه برنامه برای مدیران حمل و نقل، ارائه دهندگان پرداخت و برنامه ریزان شهری هستش که زندگی کاربران رو به صورت روزانه بسیار راحت تر می کنه. خود برنامه پیشنهاداتی برای نحوه رفت و آمد کاربر با بهترین عملکرد رو ارائه میده.

این ویدیو یکی از نمونه های ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی مورد علاقه من هستش. این ویدیو به صورت دو بعدی و 2.5 بعدی ایجاد شده اما اون چیزی که توی ویدیو دیده میشه سبک سه بعدی هستش. انتقال دو بعدی و سه بعدی خیلی روون انجام شده. این ویدیوی سبک زندگی آینده نگران کننده ای رو که همه به اون امیدوار هستن رو منتقل می کنه. علاوه بر تغییرات خیره کننده، صداگذاری این ویدیو هم درجه یک و عالیه.

طراحا توی این ویدیو موشن گرافیک دوبعدی این دو صداگذاری رو برای این ویدیو انجام دادن: 1) صدای مرد برای شخصیت انیمیشن توی ویدیو، 2) صدای زن برای روایت ویدیو (گوینده ویدیو).

 

 

6. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Time2Match

Time2Match یه سرویس موفقیت آمیز برای بازیکنان ورزشی غیر حرفه ای هستش. این سرویس به افراد کمک می کنه تا مسابقات رو برای بازیکنان غیر حرفه ای هماهنگ کنن. توی این پلتفرم کاربران این آزادی رو دارن که زمان‌بندی بازی، آمار، رتبه‌ها و سایر ویژگی‌ها رو مدیریت کنن. این سیستم جدید این پلتفرم توی ویدیوی موشن گرافیک دوبعدی توضیح داده شده. حتی توی آینده هم این ویدیو قطعا زیبا به نظر میرسه و توی اون زمان هم میتونه الهام بخش برای طراحا باشه.

 

 

7. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی McDonald’s – Drive-Thru Car Free Day

کی مک دونالدز (mcdonald’s) رو نمی شناسه؟ یکی از بزرگ‌ترین زنجیره‌های غذایی توی جهان! این برند، جشن روز جهانی بدون خودرو رو که توی 22 سپتامبر برگزار میشه رو توی این ویدیو تبلیغ کرده. مک‌دونالدز برزیل از مشتریان خود دعوت کرده که بدون خودرو از Drive-Thru خودشون استفاده کنن. پس، هر وسیله حمل و نقلی که انتخاب کنین: فیل غول پیکر، لاک پشت غول پیکر، دایناسور، دوچرخه، یا هر چیز دیگه ای، می تونین با اون بیاین و غذاتونو تحویل بگیرین.

این واقعیت که حتی سازمان‌های چندملیتی بزرگ هم از موشن گرافیک دو بعدی برای نیازهای بازاریابی ویدیویی خودشون استفاده می‌کننن، اثرگذاری عالی این نوع از این ویدیوها رو نشون میده. البته، تیم خلاق Le Cube با این اثر الهام بخش کار شگفت انگیزی انجام داده که بقیه استودیوهای انیمیشن می تونن به عنوان نمونه عالی و الهام بخش از اون استفاده کنن.

 

 

8. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Microsoft Advantage

“داده ها آینده هستن و اینجا هستن.”(“Data is the future, and it’s here.”) این شعار جذابی هستش که شرکت انیمیشن سازی توی این ویدیوش اونو به خوبی نشون داده. این ویدیو به ما گوشه ای از اقدامات آژانس IDG برای کمپین خودش با مایکروسافت رو ارائه میده.

مایکروسافت (microsoft) یه برند بزرگ با تأثیرات تاریخی فراوان هستش. پس، انتظار میره که این ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی هم باید تأثیر قابل توجهی روی بیننده ها و مخاطباش بگذاره. این ویدیو با استفاده از شخصیت های فوق العاده و محیطی جذاب، مزایای واقعی مایکروسافت رو به مخاطباش منتقل می کنه.

 

 

9.ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Google Cloud – Navigating AI

آیا شنیدین که “یه عکس ارزش هزار کلمه رو داره؟” (“A picture is worth a thousand words?”)  این یه اصطلاح محبوب انگلیسی هستش که هنوز هم کاربرد داره و میشه گفت این تقریباً دقیق‌ترین پیامی هستش که می‌تونیم از این ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی بگیریم.

بدون صداگذاری، تیم سازنده این ویدیو برای آموزش دادن و سرگرم کردن مخاطبا فقط از سبک موشن گرافیک دوبعدی استفاده کردن. با یه ویدیو زیر یه دقیقه، بیننده ها میتونن ایده‌های کلیدی رو درباره نحوه عملکرد پلتفرم Google Cloud یاد بگیرن. هدف اینه که عبارات و کلمات رو با طرح ها و تصاویر خیره کننده ساده کنیم که توی این ویدیو این کار به بهترین شکل ممکن انجام شده.

 

 

10. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Miinto Explainer Video

Miinto یه پلتفرم خرید آنلاین هستش که به مغازه های بوتیک‌ اجازه میده به روشی بسیار ساده‌تر مشتریان آنلاین خودشون رو پیدا کنن. Miinto صدها تا هزاران بوتیک رو توی یه مکان جمع‌آوری می‌کنه تا خرید و فروش رو برای مشاغل و مشتریان آسون‌تر کنه.

این ویدیو یه مثال کلاسیک از نحوه عملکرد ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی یه شرکت هستش و نحوه عملکرد اون رو فقط توی یه دقیقه نشون میده. ما به تمام بوتیک‌هایی که در حال برنامه‌ریزی برای فروش آنلاین هستن توصیه می‌کنیم تا یه ویدیو موشن گرافیک دوبعدی شیک و عالی مثل این رو برای خودشون بسازن.

 

 

11.ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Price & Cost

Price & Cost یه ابزار آنلاینی هستش که به کاربران خودش کمک می کنه تا تخمین کاملی از تمام مشاغل مبتنی بر پروژه داشته باشن. کاربران می تونن با کمک این ابزار آنلاین بودجه، هزینه ها و امکانات خود و همچنین سناریوهای مختلف توی تجارت خودشون رو کنترل کنن. این ویدیو ویژگی ها و مزایای این ابزار رو به خوبی توضیح میده.

سبک تولید موشن گرافیک Illo باورنکردنیه. طراحا همیشه تصاویر متحرک تازه و رنگارنگ می‌سازن. فرقی نمی‌کنه رابط کاربری باشه یا یه ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی! این ویدیو رو ببینین که چه قدر جذابه؛ شخصیت ها، گرافیک زیبا و همچنین موسیقی جالب توجه هر مخاطبی رو به خودش جذب می کنه. طراحای این ویدیو توی به تصویر کشیدن نمودارهای دایره ای و جزئیات توی قسمت های مختلف ویدیو کار بسیار خوبی انجام دادن. این ویدیو چیزی نیستش که یه تیم طراح آماتور اونو ساخته باشه.

 

 

12. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Tempo – Blockchain company

Tempo پلتفرمی هستش که به افراد کمک میکنه تا تبادل بین ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات رو بسیار ساده تر و سریعتر انجام بدن. این شرکت از ویدیوی موشن گرافیک دوبعدی برای معرفی برند و پلتفرمش به دنیا استفاده کرده.

ویدیو موشن گرافیک دوبعدی به خوبی تونسته این شرکت رو معرفی کنه. ویدیوی کوتاهی که پر از شخصیت ها و اشیاء متحرک فوق العاده هستش. طراحا توی این ویدیو به خوبی نشون دادن که یه ویدیوی تبلیغاتی چه جوری می‌تونه سطح علاقه افراد رو به یه برند افزایش بده و در عین حال اونا رو سرگرم کنه.

 

 

13. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Etsy Plus

توی این ویدیو طراحا با استفاده از موشن گرافیک دوبعدی جدیدترین سرویس شرکت Etsy که Etsy Plus  هستش رو معرفی می کنن. این سرویس تجربه فروش کاربران خودش رو افزایش میده و فروش اونهارو به میزان قابل توجهی بهتر میکنه.
توی این ویدیو، ویژگی های این سرویس با طراحی های خیره کننده توضیح داده شده. انتقال هر تصویر به تصویر دیگه توی این ویدیو به آرومی با بافت ها و پترن های زیادی انجام شده. اشیا و شخصیت های انیمیشن توی این ویدیو به خوبی طراحی شدن. صداگذاری عالی این ویدیو مخاطب رو جذب ویدیو میکنه. نکته مهم اینه که این ویدیو دارای مجموعه ای عالی از موسیقی متن هستش.

 

 

14. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Uber

عنوان این ویدیوی انیمیشن دو بعدی ‘Uber Digital Rider ‘Snooze هستش. این ویدیو داستان مردی رو روایت می کنه که سحر از خواب بیدار میشه. گربه ای توی این داستان هستش که با اون مرد ارتباط برقرار می کنه و دیدن این ویدیو رو برای مخاطبا سرگرم کننده تر می کنه. این ویدیوی موشن گرافیک دوبعدی روون و جذاب هستش. سازنده ویدیو محتوای اون رو ساده و قابل فهم به مخاطبا نشون دادن.

هیچ عنصر پیچیده ای توی این ویدیو وجود نداره پس حواس مخاطبان موقع دیدن ویدیو پرت نمیشه. این یه ویدیو ساده اس که خیلی خوب هم موثر و عالیه و به خوبی مخاطبارو جذب خودش میکنه. حضور گربه هم توی این ویدیو یه ایده فوق العاده عالی بوده.

 

 

15. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی LittleFund

LittleFund یه پلتفرمه که به والدین کمک می کنه تا برای ساختن آینده بهتر برای فرزندانشون پس انداز کنن. همچنین به اونها کمک می کنه تا برای اهداف آینده خودشونم پس انداز کنن و بودجه شون رو کنترل کنن. این پلتفرم به خانواده ها این امکان رو میده تا به اهداف و رویاهایشون دست پیدا کنن.

طراحای این ویدیو موشن گرافیک دوبعدی از ویژگیهای  وب سایت LittleFund برای تولید محتوای ویدیویی عالی و متناسب با نام تجاری شرکت استفاده کردن. سبک ویدیو سبکی، ساده و جذاب هستش. جلوه های صوتی جذاب مخاطب رو به خوبی جذب ویدیو میکنه. فیلمنامه این ویدیو به خوبی و به روش داستان سرایی نوشته شده تا به خوبی توجه بیننده ها رو به خودش جلب کنه.

 

 

16. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Doctors in Italy

پزشکان توی ایتالیا راه حلی رو برای گردشگران و مسافرانی که به ایتالیا سفر می کنن و به کمک پزشکی نیاز دارن، ارائه دادن. این پلتفرم به کاربران کمک می کنه تا توی ایتالیا یه پزشک انگلیسی زبان پیدا کنن. این ویدیو پزشکان ایتالیایی رو برای ثبت نام هدف قرار میده.

هدف از این ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی دعوت از پزشکان انگلیسی زبان توی ایتالیا برای پیوستن به پلتفرم «Doctors in Italy» هستش. تیم طراحی کننده ویدیوی موشن گرافیک این شرکت تصاویر بسیار خوبی رو برای انتقال پیام به وجود آوردن و طراحی کردن.

همچنین، موشن گرافیک دوبعدی همیشه برای سرگرم کردن و آموزش دادن به بینندگان توی یه بازه زمانی کوتاه خیلی خوب عمل میکنه. بهترین کار اینه که اول پیام ویدیو رو به بیننده ها انتقال داده بشه و بعدش  برند معرفی بشه. توی این ویدیو هم اول برند معرفی نمیشه و نام تجاری به عنوان راه حل مشکل نشون داده میشه.

 

 

17. ویدیو مشون گرافیک دوبعدی TraQtion

TraQtion یه راه حل مدیریت مبتنی بر ابر برای شرکت های تولیدی هستش. کاربران می تونن تامین کنندگان، محصولات و سایت ها رو از طریق پلتفرم TraQtion ببینن و مدیریت کنن. کاربران همچنین میتونن با تامین کنندگان ارتباط برقرار کنن و اطلاعات به روز شده رو از اونها بگیرن.

من هیچ طراح موشن گرافیکی رو نمیشناسم که این ویدیو رو ندیده باشه. این ویدیو یه مثال شگفت انگیز از نحوه توضیح ویژگی ها و نحوه عملکرد پلتفرم با استفاده از انیمیشن دو بعدی هستش. توی این ویدیو به آرومی، بیننده ها تمام اطلاعات مورد نیاز برای درک برند و خدمات اون رو به خوبی دریافت میکنن. این یه نمونه عالی از ویدیو موشن گرافیک دو بعدی با شخصیت های انیمیشنی عالی هستش.

 

 

18. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Audius – Blockchain

Audius یه شبکه غیرمتمرکز گسترده برای نوازندگان، هنرمندان و علاقه مندان به موسیقی هستش. این پلتفرم غیرمتمرکز به کاربران خلاق این امکان رو میده که موسیقی و نوازندگی های خودشون رو توی شبکه Audius قرار بدن و از این پلتفرم کسب درآمد کنن.

Audius برای برخی افراد جدیده، به همین دلیله که این ویدیوی موشن گرافیک دوبعدی جزئیات رو به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب نشون داده. انتخاب شخصیت های متحرک ژانرهای موسیقی مدرن رو منتقل می کنه و از رنگ های شاد و جذاب برای دی جی ها، گیتاریست ها، خواننده ها و غیره استفاده کرده.

 

 

19. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Torrebio

Torrebio یه شبکه غیرمتمرکزه که به کاربراش کمک میکنه تا شهرت حرفه ای توی سراسر وب به دست بیارن و از اون استفاده کنن. کسایی که ویژگی های موجود توی لینکدین استفاده کرده باشن باید با سیستم Torrebio آشنا باشن.

با این حال، این ویدیوی انیمیشن دوبعدی راه‌حل‌هایی رو به مخاطبا معرفی می‌کنه که Torrebio می‌تونه  اونارو ارائه بده و پلتفرم‌های دیگه نمی‌تونن این کار رو انجام بدن. تیم طراحی کننده این ویدیو موشن گرافیک دوبعدی توی ساخت چنین محتوای جذابی خلاق و هوشمند بودن. انتخاب موسیقی، گرافیک، حرکات، محیط‌های موجود توی ویدیو، عناصر جلوه‌های ویژه و همچنین تفسیر فیلمنامه همه اینها به عالی ترین شکل انجام شده و همه چیز توی این ویدیو شگفت انگیز هستش.

 

 

20.ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Amazon Smart Home

آمازون همیشه توی راس همه چیز بوده و این شامل روشهایی برای بهبود زندگی هم میشه. خانه هوشمند آمازون سیستمیه که میتونه خانه کاربران رو هوشمند کنه. خانه هوشمند میتونه به لوازم خانگی و سیستم اونها با کمک اینترنت اشیا دسترسی داشته باشه. این احتمال وجود داره که فقط تعداد کمی از مردم از قبل درباره سیستم خانه هوشمند بدونن. به همین دلیله که آمازون میخواد از طریق این ویدیوی کوتاه به کاربران جدید آموزش بده.

گوینده ویدیو با استفاده از ویژگی های خانه هوشمند آمازون توی این ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی، این ویدیو رو خیره کننده و جذاب کرده. من مطمئنم این ویدیو هر مخاطبی رو مجذوب خودش میکنه و قطعا مخاطبا از هر ثانیه این ویدیوی شگفت انگیز لذت می برن.

 

 

21. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Hootsuite

Hootsuite یه پلتفرم مدیریت اجتماعی پیچیده هستش. این پلتفرم به کاربران اجازه میده تا سایت های شبکه اجتماعی مثل توییتر، اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک، یوتیوب رو توی یه مکان باهم ادغام کنن. گربه ها توی این ویدیو تبلیغاتی همه جا هستن و توی این ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی، شخصیت های متحرک جذاب وجود دارن.(همونطور که توی ویدیوی Uber ویدیو شماره 14 هم گفتیم).

البته بعضی از چیزها و تصویرهای خاص، به ویدیو طنز و شخصیت می بخشه. هیچ کس نمیتونه این ویدیوی شگفت انگیز رو نادیده بگیره. تماشای رنگ ها و طرح ها این ویدیو خیلی سرگرم کننده هستش.

 

 

22. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Beam Wallet

Beam Wallet پیشروترین برنامه کیف پول موبایل توی امارات هستش. الان تیم Beam Wallet می‌خواد این پلتفرم رو توی سراسر جهان منتشر کنه. با کمک این ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی، Beam Wallet امتیازات و ویژگی‌های برنامه رو برای کاربران جدید توضیح میده. تمام عناصر و ویژگی های گرفته شده از اسم تجاری Beam Wallet باعث میشه که این ویدیو به خوبی کارآمد و موثر باشه.

صداهای گوینده واضح و همچنین تصاویر ویدیو نفس گیر و جذاب هستش. کسایی که از قبل از بهبود کیف پول موبایل مطلع هستن، با کمک این ویدیوی دوبعدی به Beam Wallet خیلی علاقه مند میشن.

 

 

23.ویدیو موشن گرافیک دوبعدی PatientMD”

PatientMD پلتفرمیه که به بیماران کمک می کنه تا توی هر زمان و هر جا که می خوان با پزشک خودشون مشورت کنن. در صورتی که بیماران توی خارج از کشور باشن، اونها این آزادی رو دارن که از طریق تلفن، رایانه شخصی یا لپ تاپ خودشون توی یه زمان خاص با پزشک مورد نظر خودشون وقت ملاقات بگیرن. این ویدیو مشکلات کاربرا رو در نظر گرفته و راه حل هایی رو برای مسائل فعلی بهداشت جهانی ارائه داده.

پیام‌ها توی این ویدیو با کمک انیمیشن دوبعدی مستقیماً به مخاطبا داده میشه تا مخاطبا بتونن مفهوم کامل پلتفرم PatientMD رو بدون نیاز به خوندن متن خسته‌کننده درک کنن و بفهمن.

 

 

24. ویدیو موشن گرافیک دوبعدی Surge

Surge پلتفرمیه که برای ناشران ساخته شده. با استفاده از این برنامه، ناشران می تونن استراتژی های کمپین تبلیغاتی خودشون رو تنظیم کنن، سناریوها و خطرات مختلف، تحقیق و موارد دیگه رو از طریق یه پلتفرم نشون بدن. برای این سیستم، متن می تونه برای افراد پرمشغله آزاردهنده باشه. به همین دلیله که تیم Surge تصمیم گرفته یه ویدیو موشن گرافیک دو بعدی بسازه و همونطور که می بینین، استودیوی طراحی کننده این ویدیو کار بسیار خوبی برای توضیح ویژگی ها و نحوه عملکرد این سرویس انجام داده.

 

 

سخن پایانی

بهترین نتیجه برای یه ویدیوی موشن گرافیک دو بعدی افزایش ترافیک نیستش، بلکه شناخت اون برند هستش. ویدیو باید نگرش و شخصیت برند رو به مخاطبان هدفش منتقل کنه. تا هر وقتی که اون مخاطب ویدیو به چیزی نیاز داشته باشه، اون برند و خدمات رو به خاطر بیاره.

مهم نیستش که از بازاریابی B2B یا B2C استفاده کنین، اون ویدیو هستش که شما و مخاطبانتاتون رو به هم متصل می کنه. وقتی این اتصال ایجاد بشه، یه قدم جلوتر خواهین بود و از طرف دیگه منتظر فروش بهتر و بیشتر باید باشین.

ویدیوی موفق، ویدیویه که یه قلاب قدرتمند و پیامی تاثیرگذار داره و برند شما رو به مخاطباتون به بهترین شکل نشون میده و یادتون باشه که از متفاوت بودن با دیگران نترسین. خلاقانه فکر کنین و اجازه بدین که ویدیو برای شما جادو کنه.

اگه میخواین ویدیو موشن گرافیک برای خودتون و مشتریتون بسازین و مشکل دارین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.

اگه هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

    1. خیلی خوبه که موشن های تبلیغاتی شرکت های بزرگ رو میذارید‌. قطعا میتونه توی مسیر یادگیری خیلی کمک کننده باشه.

  1. چقدر جذاب و دیدنی بودن
    به خصوص صداگذاری ها
    ممنون از شما بابت جمع آوری این نمونه کارها
    بازم از این موارد تو مقالاتتون بذارید🌹🙏

  2. خیلی خوبه که موشن های تبلیغاتی شرکت های بزرگ رو میذارید‌. قطعا میتونه توی مسیر یادگیری خیلی کمک کننده باشه.

  3. دقیقا قلاب قدرتمند ویدیو باعث میشه مخاطب تا انتهای ویدیو ببینه و پیام اصلی دریافت کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا