10 نمونه موشن گرافیک 90 ثانیه ای عالی
تو این مقاله 10 تا از موثرترین موشن گرافیک 90 ثانیه ای رو به طور کامل تحلیل میکنیم. هر موشن گرافیک روش متفاوتی برای بالابردن درصد اشتراک گذاری و نرخ تبدیل (تبدیل بیننده به مشتری)داره. توی نگاه دیجیتالی فعلی، 90 ثانیه میتونه خیلی طولانی بنظر بیاد. گاهی وقتا موقعیتهایی وجود داره که برای جذب مشتری به یه ویدیوی کوتاه و مختصر نیاز دارین، ولی با این وجود تولید محتوای طولانیتر جنبه های مثبت بیشتری داره. 90 ثانیه بهتون این امکان رو میده که یه پیشنهاد باارزش رو مطرح کنین، یه داستان بگین و ویژگی های مهم محصول یا خدماتتون رو گلچین کنین.
توی این مقاله، 10 نمونه موشن گرافیک 90 ثانیه ای عالی رو بررسی میکنیم. چیزهای زیادی هست که میتونین با ارزیابی محتوای موشن گرافیکی که امتحان خودش رو پس داده، یاد بگیرین. بعد از خوندن این مقاله، درک خیلی بهتری از موشن گرافیک 90 ثانیه ای موفق و نحوه پیاده سازی قالب اونا توی استراتژی بازاریابی محتوای خودتون بدست میارین.
1.موشن گرافیک 90 ثانیه ای Carakit
موشن گرافیک یه ابزار بازاریابی باورنکردنیه که میتونه هر نسخه ای رو به یه زمینه فروش جذاب و تاثیرگذار تبدیل کنه. ویدیوی 90 ثانیه ای بالا از انیمیشن دو بعدی استفاده می کنه. سازنده با استفاده از یه رویکرد حرفه ای برای رسوندن مفهوم و سبک ویدیو، احساس عاطفی با بیننده برقرار میکنه و خدمات خودشو با روشی جذاب تبلیغ می کنه.
موشن گرافیک 90 ثانیه ای Carakit نشون میده که چطوری موشن گرافیک های دوبعدی میتونن مشکل رو از طریق داستان بیان کنن. سپس موشن گرافیک ساده راه حلی رو ارائه میده که اعتماد به نفس رو درباره کسب و کار افزایش میده.
2. موشن گرافیک 90 ثانیه ای، ماجراجویی مادام العمر
موشن گرافیک 90 ثانیهای از Matchbox از نظر زمانی متوسطه، که این زمان برای معرفی یه برند عالیه. Matchbox ،این موشن گرافیک زیبا رو برای نشون دادن ارزش های شرکتش و تعهدش به پشتیبانی و گارانتی ساخته. بعداز دیدن این موشن گرافیک، مطمئن میشین که ۹۰ ثانیه کاملا برای توضیح مزیت های محصول، نشون دادن قصد و ماموریت یه برند و بیان یه داستان معنادار کافی هستش.
3.موشن گرافیک 90 ثانیه ای، چرا لثه های شما خونریزی میکنه؟
درحال حاضر، موشن گرافیک ها فراگیرشدن. پس هیچ صنعتی نمیتونه بدون اونا با مصرف کننده ارتباط برقرار کنه و در تعامل باشه.
آزمایشگاه گاردین یکی از بزرگترین شرکتهای رسانهایه که این موشن گرافیک ۹۰ ثانیهای فوق العاده و با نرخ تبدیل بالا رو برای Corsodyl ساخته.
اونا یه ویدیوی تماشایی ساختن که درباره نوع خاصی از بیماری لثه بحث میکنه و در عین حال محصول مدنظرشون رو به طور نامحسوسی تبلیغ میکنن.اونا با تمرکز کردن روی اطلاعات به جای فروش، بیننده رو تحت تأثیر قرار میدن. این ویدئو بیماری رو به شیوه ای قانع کننده توضیح میده و به یه راه حل اشاره میکنه. این استراتژی به عنوان فروش پنهان شناخته میشه.
درسی که می تونیم از این ویدیو بگیریم اینه که هرچی کمتر محصولمون رو توی ویدیو به مخاطب تحمیل کنیم، تأثیر بهتر و بیشتری داره.
4. موشن گرافیک 90 ثانیه ای، گوگل – سلامت دیجیتال
مزیت انتخاب یه موشن گرافیک 90 ثانیه ای اینه که برای نشون دادن جزئیات بیشتر و برجسته کردن مزایای محصول وقت کافی دارین. 90 ثانیه ویدیو حدود 180 تا 240 کلمه برای سناریو به شما میده، یعنی شما میتونین توضیح دقیق تر و قابل هضمتری برای بیننده داشته باشین. گوگل به تولید محتوای با کیفیت مشهوره.
این غول فناوری روشی مینیمالیستی(ساده گرا) رو انتخاب میکنه و توجه رو روی گوینده متمرکز میکنه. یه مثال عالی ویدیوی “سلامت دیجیتال” بالا هستش. این ویدئو توضیحات ساده ای رو توی بازه زمانی 90 ثانیه ای ارائه میده و به یه روند طبیعی میرسه که مخاطب رو تا آخرین ثانیه درگیر نگه میداره.
5.موشن گرافیک 90 ثانیه ای، مبارزه با تبعیض
[ux_video url=”https://motionguru.ir/blog/wp-content/uploads/2022/06/پنچم.mp4″]
یه موشن گرافیک ابزار مفیدیه که به بیننده کمک میکنه تا ایده های پیچیده رو راحتتر درک کنه. علاوه بر این، به برندهای جدید اجازه میده تا با مشتری های بالقوه تعامل داشته باشن.
زمان موشن گرافیک شما مهم نیست، هدف اصلی ایجاد یه پیام واضح و مشخصه. توی موشن گرافیک 90 ثانیه ای بالا، Airbnb از تصویرهای زیبا و توضیح واضحی استفاده میکنه که بیننده رو با درک بهتری از برند و پروژه اون توی مبارزه با تبعیضی که توی زمان رزرو و میزبانی هتل وجود داره روبرو میکنه.
6. موشن گرافیک 90 ثانیه ای، بنیاد ویلیام پن
خیلی از شرکت ها به شما میگن یه موشن گرافیک 90 ثانیه ای خیلی طولانیه، اما واقعیت اینه که این یه حرف بی اساسه . زمان موشن گرافیک، توسط موضوع شما و داستانی که قراره تعریف کنین تعیین میشه. تا وقتی که محتوای شما جالب باشه و ارزش ارائه داشته باشه، می تونین موشن گرافیک خودتونو هرچی که لازمه طولانی کنین.
ویدئوی “بنیاد ویلیام پن” با موفقیت یه توضیح بصری خیره کننده و هیجان انگیز رو ارائه میده. توی تمام 90 ثانیه بیننده رو علاقمند و شیفته دیدن نگه میداره. علاوه بر این، این ویدئو یه طراحی گرم و رنگارنگی داره که باعث میشه بیننده تا آخرین ثانیه به دیدنش ادامه بده.
7.موشن گرافیک 90 ثانیه ای، اجازه حرکت – سه راه آسون برای بهبودی از درد مزمن
درگیر نگه داشتن بیننده برای بیشتر از 15 ثانیه یه چالش بزرگه. طراحان موشن گرافیک باید به فکر راههای خلاقانه باشن تا بتونن مخاطبای خودشون رو به محتوا علاقه مند کنن. (اجازه حرکت – سه مرحله آسون برای بهبودی از درد مزمن) دارای طراحی زیبایی هست که میتونه به بیننده ایده هایی درباره اینکه چطوری میتونیم تکنیک های موشن گرافیک رو با سبک های مختلف ترکیب کنیم، ارائه میده.
این موشن گرافیک 90 ثانیه ای هر 5 یا 10 ثانیه تغییر میکنه و این تاثیر رو به جا میزاره، که شما به تازگی چندین قسمت مختلف از یه ویدیو رو دیدین باهمه این سختی ها و با یه انیمیشن لذت بخش، محتوا خیلی کوتاه تر از 90 ثانیه به نظر میرسه.
درسی که میتونیم از این ویدیو بگیریم اهمیت جلوه های بصری هستش. زمان گذاشتن برای ایجاد انیمیشن های خیره کننده و تمرکز روی خلاقیت، نتیجه خوبی رو به همراه داره.
8. موشن گرافیک 90 ثانیه ای، تغییر
داستان سرایی یکی از بهترین قالبهایی هست که موشن گرافیک رو سرگرمکنندهتر میکنه. همچنین یه راه عالی برای ایجاد یه رابطه شخصی با مخاطبای شما هست. 90 ثانیه به اندازهای هست که یه پیشفرض قوی ایجاد کنین و بیننده رو تشویق به سرمایهگذاری کنین.
ویدیوی «تغییر» در بالا نمونهای عالی برای استفاده از داستان سرایی توی یه موشن گرافیک هستش. در حالی که نحوه تغییر Wunderlist توسط مایکروسافت بحث برانگیزه، اما ما دوست داریم که چگونگی تغییرات رو توی موشن گرافیک به اشتراک بزاریم.
شباهت ها با یه موقعیت واقعی به سازنده زاویه منحصربفردی برای انتقال تصمیمش میده. “تغییر” ثابت میکنه که هیچ چیز با تفکر خلاق غیرممکن نیستش. یه موشن گرافیک ساده می تونه به یه داستان جذاب تبدیل بشه.
9. موشن گرافیک 90 ثانیه ای، طرز فکر جدید
طراحی اولین چیزیه که بیننده زمان تماشای موشن گرافیک شما با اون مواجه میشه. شما فقط یه فرصت دارین که اولین تاثیرگذاری رو داشته باشین. هرچی تاثیرگذاری قوی تر باشه، احتمال جذب بیننده بیشتره.
“سر سخنگو” که توی این ویدئو نمایش داده میشه، تصویر منحصر به فردی از خودش ارائه میده، که بیننده رو به سمت خودش میکشه و اونا رو مجذوب خودش میکنه و در عین حال توضیحی ساده از مشکلات سلامت روان ارائه میده.
10. موشن گرافیک 90 ثانیه ای، فیگما چیست؟
یکی از دلایلی که مردم موشن گرافیک ها رو انتخاب میکنن اینه که یه ایده ارائه میدن که خیلی طبیعی هستش. استفاده از رنگ ها و شکل های مختلف به تمرکز بیننده و تمرکز روی بیان ویدیو کمک میکنه.
“Figma” بیننده رو با انیمیشن های گرافیکی مختلف هیپنوتیزم میکنه. همه عناصر توی این ویدیو نشون دهنده صدای همراه هستش. تصویر پر از گرافیک، داستان رو واضح تر و قابل درک تر میکنه. “Figma” باید به عنوان یه شاهد برای اثبات تبدیل عناصر حرکتی به محتوای بازاریابی باشه.
حرف آخر
موشن گرافیک های 90 ثانیه ای به شما این امکان رو میده که داستان برند خودتون رو طوری بسازین که نرخ تبدیل رو افزایش بده . در صورت امکان، زمان طولانی رو میتونین برای ایجاد یه داستان، ایجاد اعتبار برند و ایجاد دعوت به عمل مورد استفاده قرار بدین.
اگه برای اضافه کردن موشن گرافیک های 90 ثانیه ای به استراتژی بازاریابی خودتون به کمک نیاز دارین، برای مشاوره رایگان با متخصص های انیمیشن ما در موشن گورو تماس بگیرین.
اگه شما میخواین یه ویدیو موشن گرافیکی تبلیغاتی برای کسب و کار خودتون بسازین و توی ساختش مشکل دارین و نمیدونین از کجا شروع کنین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.
اگر هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.
بسیار کاربردی و آموزنده بود
سلام و ممنون از مقاله های خوب سایت موشن گورو. یه پیشنهاد دارم؛ به نظرم یه موضوع یا سناریو تو بخش مقالات گذاشته بشه با توضیحات کامل برای ساخت یه موشن گرافیک؛ و از کاربران سایت درخواست تولید موشن گرافیک بشه، در آخر هم کارهایی که ارسال شدند رو در سایت نمایش بدین. میشه حتی یه کارگاه آنلاین با حضور آقای فاضل بذارین تا ایرادها و یا روش هایی برای بهبود کارهای ارسالی رو بررسی کنند.
لول مقاله های موشن گرو نسبت به بقیه واقعا بالا تره … ممنون از شما
ظاهرا مبحث داستان سرایی که در مقاله اشاره شد، در همه پلتفرم ها و انواع تبلیغات عامل جذابیه
ویدیوهای تبلیغاتی که در زمان محدود بتوانن مخاطب رو جذب ایده و محصول کنند واقعا فوق العاده هستن
سپاس از شما بابت گلچین کردن نمونه های درجه یک و عالی
دیدن موشن گرافیک های خارجی خیلی به ما در امر تولید کمک می کند و باعث می شود دیدمون بازتر بشه.
ممنون
شماره 8 خیلی جالب بود