بهترین ویدیوهای موشن گرافیک یوتیوب
میتونیم از ویدیوهای موشن گرافیک یوتیوب برای معرفی برند خودمون به مشتریان جدیدمون استفاده کنیم. ما یه تعداد از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک یوتیوب رو به شما معرفی میکنیم تا ازشون ایده بگیرین و توی ساخت ویدیو بعدیتون توی این زمینه ازش استفاده کنین.
داشتن یه ویدیوی موشن گرافیک توی کانال YouTube برای هر برندی خیلی ضروریه!
تو این مقاله، بعضی از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک کانال های یوتیوب برندهای خوب رو بهتون معرفی میکینم. بعد از دیدن و خوندن جزییات اونها، میتونیk ازشون ایده بگیرین و توی ویدیو موشن گرافیک کانال یوتیوب خودتون یا برای ساختن ویدیو موشن گرافیک یه برند دیگه ازش استفاده کنین.
1. ویدیو موشن گرافیک یوتیوب Asana
بالا، ویدیو موشن گرافیک یوتیوب شرکت آسانا که یه شرکت نرم افزاری مدیریت کار هستش رو میتونین ببینین. این ویدیو یه نمونه ی خیلی خوب از بیان یه مشکل و راه حلش هستش.
ویدیو با قاب هایی از سیلوهای (محلی برای ذخیره کردن غلات) مختلف شروع میشه. سیلوهای توی ویدیو یه مثال برای فهم بهتر نرم افراز و کاری هستش که این شرکت انجام میده و میشه گفت یه مشکل رایج تو کارهای امروزی مدیریت کار هستش.
آسانا یه ویدیوی کوتاه با استفاده ازسیلوهای غلات رو به مخاطبانش نشون میده تا به اونا بگه که چه جوری پلتفرم این شرکت میتونه کار اونارو بهتر و راحت تر کنه. ویدیو کانال یوتیوب این برند نشون میده که چه جوری میتونین یه رویکرد خلاقانه برای معرفی خدمات برندتون، با بیان یه مشکل و گفتن درباره راه حلش، داشته باشین.
2. ویدیو موشن گرافیک یوتیوب Dropbox
ویدیو موشن گرافیک یوتیوب Dropbox از یه روش خاص برای جذب مخاطب توی ویدیو موشن گرافیک یوتیوب خودش استفاده کرده. در حالی که Airbnb از نوستالژی استفاده میکنه، ویدیو کانال یوتیوب این شرکت تصاویری رو نشون میده که مخاطباشو تحت تاثیر قرار میده.
این شرکت ذخیرهسازی ابری، تصاویر، ویدیوها و فایلهای خاص رو به مخاطباش نشون میده که با امنیت بالا توی پلتفرمش ذخیره سازی شدن. Dropbox برای جذب مخاطبانش به جای گفتن درباره مقدار فضای ذخیرهسازی، قیمت یا سایر ویژگیهای فنی پلتفرمش، بیشتر روی عکس های خاص مثل عکس ها و ویدیوهای خانوادگی تمرکز میکنه.
Dropbox در آخر ویدیوی موشن گرافیک یوتیوب ش شعار برندش رو که، ” همه چیزهایی که ارزش اشتراک گذاری، سازماندهی، امضا، بازبینی، همگام سازی رو دارن ذخیره کنین” هست رو میگه که این یه روش عالی برای تکمیل کردن تصاویری هستش که تو ویدیو به مخاطباش نشون داده و به مخاطباش میگه که ارزش این محصولش بیشتر از یه ذخیره سازی ساده هستش.
داشتن یه ویدیو عالی توی کانال یوتیوب برای جذب مخاطب و تشویق اونا برای گرفتن اطلاعات بیشتر درباره هر برندی، ضروریه!
3. ویدیو موشن گرافیک یوتیوب Slack
[ux_video url="https://motionguru.ir/blog/wp-content/uploads/2022/06/Slack.mp4"]
طراحان با روش های مختلفی میتونن برای برنامه های پیامرسان مثل Slack یه ویدیو یوتیوب جذاب طراحی کنن. طراحان تو این ویدیو مشکل پیام رسان های سنتی قدیمی رو نشون دادن و پیام رسان Slack رو به عنوان یه راه حل به مخاطبا ارائه کردن.
Slack یه سری شغل ها رو با ترکیبی از تصاویر گذشته و آینده به مخاطباش نشون میده. طراحان تو این ویدیو از ترکیبی از انیمیشن، رابط های کامپیوتری و ویدیو واقعی استفاده کردن تا به مخاطباشون بگن که Slack چه جوری با آینده ارتباط برقرار میکنه.
ویدیوی بالا به ما نشون میده که چه جوری میتونیم مشکلات الانمونو به کمک این پیام رسان حل کنیم. Slack، مثل دیگه برنامههای ارتباطی هستش، ولی تو ویدیوش از روش های خاصی برای جذب مخاطباش استفاده کرده.
وقتی که یه محصول یه مشکل رو حل کنه افراد زیادی جذب اون میشن و مشتاق میشن که ازش استفاده کنن.
4. ویدیو موشن گرافیک یوتیوب Childline
از ویدیو موشن گرافیک یوتیوب Childline میتونیم چندتا ایده خوب یاد بگیریم که همشون از خوبی های استفاده انیمیشن تو این نوع از ویدیوها هستن. این ویدیو، یه خط تلفن برای کودکان در زمان های بحرانی رو معرفی میکنه و نشون میده که چه جوری یه کودک ممکنه حتی با خودش احساس راحتی نکنه. سلامت روان، مخصوصا برای کودکان، موضوع حساسی هستش و استفاده خلاقانه این شرکت از Claymation به ما نشون میده که چه جوری میشه مسائل پیچیده رو به سادگی با انیمیشن به مخاطبامون نشون بدیم.
استفاده از انیمیشن به ما کمک میکنه که توی ساخت ویدیو از یه روش خلاقانه استفاده کنیم و ارزشمند بودن برند رو بدون محدودیت نشون بدیم. استفاده از یه ویدیو واقعی با فیلمنامه گیج کننده برای این موضوعات هیچ جذابیتی برای مخاطبا نداره. استفاده از انیمیشن باعث میشه که این شرکت بتونه به راحتی مشکل موجود رو مطرح کنه و راه حل خودش رو بدون اینکه برای مخاطبا آزاردهنده باشه بهشون نشون بده.
5.ویدیو موشن گرافیک یوتیوب Duolingo
ویدیو های شرکت Duolingo طرفداران زیادی داره، چون اونها حال و هوای جذاب و شادی دارن. ویدیوی بالا یه ویدیو فوق العاده توی کانال یوتیوب هست که از یه آهنگ عالی همراه با صدای گوینده به عنوان صدای اصلی توی ویدیو استفاده می کنه و بیننده ها رو مشتاق میکنه تا برنامه یادگیری یه زبان جدید رو دانلود کنن.
آهنگ جذاب ویدیو موشن گرافیک یوتیوب Duolingo با پالت رنگی روشن و شاد باعث میشه، که بیننده ویدیو، احساس کنه که توی خود برنامه هستش و زمان شادی رو با یاد گرفتن زبان جدید داره میگذرونه.
وقتی که دنبال ایده برای ویدیو کانال یوتیوب هستین، مطمئن باشین که این ایدتون میتونه به خوبی برندتونو به مخاطباتون معرفی کنه. نیاز نیست حتما یه آهنگ جذاب داشته باشین ( البته این ایده بدی نیست)، اما مهم تر اینه که با ویدیوتون حس و حال برند خودتونو نشون بدین تا به بهترین شکل محصول یا خدماتتونو به مخاطباتون معرفی کرده باشین.
6. ویدیو موشن گرافیک یوتیوب Motion Design School
نشون دادن اسم شرکت، دادن یه پیشنهاد به مخاطب، بیان یه مشکل، ارائه راه حل و در آخر یه فراخوان برای مشتاق کردن مخاطب، بهترین روش برای ساخت هر ویدیو موشن گرافیکی تبلیغاتی هستش. با این حال، Motion Design School از یه روش منحصر به فرد توی ویدیوش استفاده کرد و از خود ویدیو موشن گرافیک به عنوان یه نمونه خاص از نحوه کار این مدرسه استفاده کرده.
بذارید کامل براتون توضیح بدم.
ویدیوی بالا فقط 30 ثانیه اس! که یه انیمیشن سه بعدی با کیفیت بالا هستش که تو آخر ویدیو اسم دوره و دانشکده به مخاطبا نشون داده میشه. چون این دانشکده، دانشکده طراحی و ساخت انیمیشن هست، نشون دادن هر چیزی غیر از یه صحنه انیمیشنی منحصر به فرد به بیننده کار جالبی نیستش. نداشتن صدای گوینده یا حتی نداشتن فراخوان توی هر ویدیو موشن گرافیکی تبلیغاتی کار خیلی خطرناکیه، ولی تو این ویدیو حذف اینا حتی تونسته کمک کننده باشه.
بعد از دیدن این ویدیو، افراد علاقه مند به انیمیشن سه بعدی، مطمئن میشن که این دانشکده طراحی میتونه براشون بهترین گزینه برای یادگیری باشه.
7. ویدیو موشن گرافیک یوتیوب Adobe
ویدیو موشن گرافیک یوتیوب Adobe نمونه دیگه ای از ویدیو موشن گرافیک تبلیغاتی توی کانال یوتیوب هستش که قدرت این نرم افزار رو به مخاطبانش نشون میده. تو این نمونه یه ویدیو تبلیغاتی رو میبینیم که اجزای سنتی دارن ولی با این حال به خوبی به ببیننده نشون میدن که این نرم افزار توی واقعیت چه قدر میتونه قدرتمند باشه. ویژگیهای باورنکردنی این نرمافزار به خوبی توی ویدیو نشون داده میشه که این باعث اعتماد و جذب افراد برای استفاده از این نرم افزار میشه.
اگر میتونین ویژگیهای محصول یا خدمات خودتون رو توی یه ویدیوی کوتاه به مخاطبانتون نشون بدین پیشنهاد میکنم حتما این کارو انجام بدین. این کار میتونه مخاطبانتون رو برای استفاده از محصول یا خدمات شما مشتاق تر کنه.
8. ویدیو موشن گرافیک یوتیوب iVent
ما ویدیو موشن گرافیک یوتیوب iVent رو به خاطر انتخاب یه صدای خیلی خوب تو این لیست گذاشتیم. انتخاب کردن یه گوینده با یه لحن مناسب، موسیقی خوب و صداهای اضافی هماهنگ با ویدیو از اجزای حیاتی هر ویدیو موشن گرافیکی تبلیغاتی هستش.
توی این ویدیو موشن گرافیک، iVent از یه گوینده رباتیک استفاده می کنه که از این راه این شرکت میخواد، توانایی برنامه شو برای برنامه ریزی و مدیریت رویدادهای مجازی به مخاطباش نشون بده. استفاده کردن از موسیقی شاد با تغییر سریع فریم های ویدیو، این ویدیو تبلیغاتی رو خیلی جذاب کرده.
ویدیوها توی کانال یوتیوب محتوای اصلی هستن و نباید اهمیت صدای با کیفیت رو توی این ویدیو ها نادیده بگیریم.
9. ویدیو موشن گرافیک یوتیوب DriveSavers
این ویدیو موشن گرافیک برای DriveSavers، یه شرکت بازیابی اطلاعات هستش. این شرکت بازیابی اطلاعات فقط به مشتریانی که دستگاه های اپل دارن، خدمات نمیده اما این شرکت برای این ویدیو تبلیغاتیش این مشتریانو هدف قرار داده.
ما به خاطر دو تا دلیل این ویدیو موشن گرافیک توتیوب رو انتخاب کردیم:
1. این شرکت توی این ویدیوش یه روش خاصی رو برای متمایز کردن خودش از رقباش انتخاب کرده.
2.با نشون دادن اپل توی ویدیوشون یه بازار هدف خاص برای خودشون درنظر گرفتن.
درصد بالایی از مشتریان این شرکت دستگاه های اپل دارن چون این شرکت هم مثل اپل توی آمریکا هستش پس هدف قرار دادن مشتریهای این برند توی ویدیو میتونه یه انتخاب هوشمندانه باشه.
طراحان این ویدیو با انتخاب یه شخصیت جوان و بامزه ، محصولات مختلف اپل و تصویرهای مرتبط با سازنده فناوری، به خوبی مخاطب خودشون رو شناخته و جذب این ویدیو کردن.
سخن پایانی
ما توی این مقاله سعی کردیم ویدیوهایی کانال یوتیوب که ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی داشتن رو بهتون نشون بدیم. امیدواریم که نکته هایی که گفته شده رو به خوبی یاد گرفته باشین و یه ویدیو موشن گرافیکی خیلی عالی برای یوتیوب خودتون یا مشتریتون بسازین.
اگر برای شروع مشکل داشتین و قصد یادگیری موشن گرافیک رو دارین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونید با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.
اگر هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.
شماره 4 سناریوی خلاقانه و جالبی داشت درست مطابق با دنیای کودکان در مواجهه شدن با ترس هاشون
اینکه در ویدیو آخر سیب رو به صورت عکس رئال استفاده کرده بود واقعا نقطه تاکید بود و البته عکس رئال بقیه محصولات. آخه بیشتر مخاطب عادت داره موشن دو بعدی رو کامل تصویرسازی ببیند یا نهایتا در ترکیب با ویدیو رئال اما این شگرد خوبی بود برای ایجاد تاکید. تشکر بابت انتخاب ویدیو
MOTION DESIGN SCHOOL
نمونه ی کاملی هست از مچ کات های عالی و به جا