24 نمونه از بهترین ویدیو بازاریابی بلاک چین، که باید حتما ببینید!

ما توی این مقاله میخوایم 24 نمونه از بهترین ویدیو بازاریابی بلاک چین رو بهتون معرفی کنیم تا درباره دنیای بلاک چین و ویدیوهای بازاریابی ICO اطلاعات بیشتری به دست بیارین.
اگه میخواین یه شرکت بلاک چین رو تاسیس کنین قطعا به یه ویدیو بازاریابی بلاک چین نیاز دارین و برای این کار هم لازمه که ویدیوهای عالی و کارآمد، توی این زمینه رو ببینین تا بتونین نکات خوبی ازشون یاد بگیرین و توی ساخت ویدیو بازاریابی خودتون یا مشتریتون ازشون استفاده کنین.
بلاک چین، آینده اس! انقلابی، قدرتمند!
بلاک چین نمونه کاملی از یه فناوری نوظهور هستش که ویدیوهای موشن گرافیک می تونن برای توضیح اون به مردم و دادن آشنایی درباره این فناوری بهشون، معجزه کنن.
اگه کسب و کارتون مربوط به فناوری بلاک چین هستش ممکنه گاهی وقتا نیاز داشته باشین که به سادگی اینو به مخاطباتون توضیح بدین یا ممکنه بخواین نحوه استفاده از این فناوری رو برای محصولتون بگین یا خیلی چیزهای دیگه!
به اشتراک گذاشتن یه نمایش دقیق درباره نحوه عملکرد این فناوری برای کمک به مشتریان یا سرمایه گذاران برای درک چیستی و چرایی اون، اهمیت خیلی زیادی داره و خیلی هم توی این زمینه کمک کننده هستش.
پس توی ادامه این مقاله (بدون ترتیب خاصی)، 24 نمونه از بهترین ویدیو بازاریابی بلاک چین رو بهتون معرفی میکنیم و درباره هر کدوم از اونا یه توضیح مختصر میدیم. تا بتونین نکات خوبی ازشون یاد بگیرین و توی ساخت ویدیو برای خودتون یا مشتریتون از اون نکات استفاده کنین.
1. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Buglab
گاهی وقتا ساختن یه ویدیویی که مفاهیم فنی زیادی رو بخواد توضیح بده، خیلی سخته. توی این موقع ها، استفاده از تمام ابزارهایی که داریم میتونه مؤثر و کمک کننده باشه.
برای ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Buglab، سبک 2.5 بعدی و ایزومتریک راهی خوب و مناسب برای رسیدن به جزئیات پیچیده و توضیح اونا به مخاطب این پلتفرم تخصصی بوده که این پلتفرم در حقیقت برای آزمایشکننده های نفوذی امنیتی ایجاد شده.
ارزش بالای این ویدیو و کاری که برای ساخت اون انجام شده رو میشه به خوبی درک کرد و این ویژگی به خوبی تونسته به موفقیت این ویدیو کمک زیادی کنه.
2. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Civic
ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Civic همه چیز رو از گرافیک تا پیام ویدیو ساده نگه داشته. این یه ویدیوی تبلیغاتی B2C هستش که طراحی شده تا به مشتریان هدف این شرکت اطلاعات کلی از نحوه عملکرد برنامه بده. این ویدیو ساده و در عین حال قدرتمند هستش که کارش رو به خوبی انجام داده.
3. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Celsius
شما قطعا تا به حال یه ویدیو بازاریابی بلاک چین یه شرکت رو با استفاده از حیوانات کارتونی زیبا و جذاب ندیدین. احتمالاً به همین دلیله که این ویدیو از شرکت Celsius Networks انقدر جذاب و تو دلبرو هستش.
شما توی این ویدیو به خوبی میتونین بدبختی خرس داستان این ویدیو رو احساس کنین. این ویدیو بازاریابی بلاک چین یه ویدیوی سرگرم کننده هستش که پیام ویدیو رو به خوبی به مخاطبا منتقل میکنه.
4. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Game Gold Ico
ویدیو بازاریابی بلاک چین Game Gold ICO با پیامی قدرتمند بیننده ها رو جذب خودش میکنه. کاری که دوست دارین رو انجام بدین، پول هم به دست بیارین. این یه پیشنهاد شگفت انگیزه و وقتی این پیام عالی با یه سبک هنری عالی تر ترکیب بشه (مثل این ویدیو)، قطعا نمیشه اونو از دست داد و موقع دیدنش چشم ازش برداشت.
5. ویدیو بازاریابی بلاک چین Bitcoin (By The Guardian)
نگاهی که شرکت Guardia به بیت کوین و ارزهای دیجیتال داره، واقعا عالی و شگفت انگیز هستش. این ویدیو بارازیابی بلاک چین، بیت کوین رو خیلی ساده و سرگرم کننده توی چند دقیقه توضیح داده و تونسته این کار رو به خوبی انجام بده، طوری که اگه هنوز کمی درباره این موضوع نگران هستین، کافیه این ویدیو رو ببینین همه اون نگرانی ها از بین میره.
همچنین، این ویدیو ترکیبی عجیب از تولید موشن گرافیک، اکشن زنده، تخته سفید و چیزهای دیگه هستش، که میشه گفت یه نسخه دیجیتالی از رسانه های ترکیبی هستش. این یکی از سبک هایه که احتمال موفقیتش بالا نیستش، ولی طراحای این ویدیو اونو به بهترین و موثرترین حالت ممکن ساختن و خیلی خوب هم جواب گرفتن.
6.ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت 4art
نکته ویژه ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت 4ART توی سادگی اون هستش. فیلمنامه این ویدیو یه پیام واحد داره، این ویدیو همچنین هنر روان و زیبایی داره.
همه ما میخوایم تا جایی که ممکنه درباره کسبوکارمان اطلاعات کافی به مخاطبانمون بدیم، اما خیلی خوب میدونیم که نباید اونا رو خسته کنیم و هرچه قدر پیام ویدیومون سادهتر باشه، ویدیو قطعا بهتر و موثرتره، بهویژه وقتی که صحبت از فناوری های پیچیده و بلاک چین توی ویدیو تبلیغاتی میشه.
7.ویدیو بازاریابی بلاک چین Dubai Real Estate Blockchain
دیدن این ویدیو بازاریابی بلاک چین خیلی لذت بخشه. این ویدیو از اون ویدیوهایی هستش که معمولا دوست داریم چندین بار اونو ببینیم تا هیچ چیزی رو توی ویدیو از دست ندیم. این ویدیو خیلی زیبا، خنده دار هستش و سبک خیلی خوبی هم داره و خیلی هم فوق العاده طراحی شده.
این ویدیو رو میشه گفت از اون نوع ویدیوهایی هستش که آدم فراموش میکنه که یه ویدیو تبلیغاتی داره میبینه، که این ویژگی هم برای عملکرد خوب طراحان ویدیو بوده.
نکته مهم دیگه این ویدیو اینه که، پیام ویدیو توی ویدیو با اینکه خیلی سرگرم کننده هستش گم نمیشه و به خوبی به مخاطب انتقال داده میشه، جلوههای بصری با فیلمنامه این ویدیو به خوبی با هم هماهنگی دارن و حواس بیننده رو پرت نمیکنن. شما ممکنه برای لحظهای درگیر «سرگرمکننده» بودن ویدیو بشین، اما قطعا حواستون از محصول معرفی شده توی ویدیو پرت نمیشه.
8. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Eloom
این ویدیو نمونه عالی دیگه ای از ویدیوهای بازاریابی بلاک چین هستش. این ویدیو بازاریابی بلاک چین از شرکت Eloom یه مشکل بزرگ رو با دادن پیام توی ویدیو هدف قرار میده.
همین هفته گزارشی درباره میزان انبوه انرژی مورد نیاز استخراج ارز دیجیتال منتشر شده. توی این گزارش اومده که برای استخراج ارز دیجیتال انرژی بیشتری نسبت به استخراج فلزات گرانبها از زمین صرف میشه. با توجه به این اخبار تکان دهنده، تعجب نمی کنم اگه ویدیوی eloom خیلی زود توی سراسر جهان پخش بشه. یه شرکت یا یه کسب و کار خوب همیشه برای حل یه مشکل، درست زمانی که همه از اون آگاه هستن، حاضر و آماده هستش.
9. ویدیو بازاریابی بلاک چین Blockchain And Middlemen
یه ویدیو بازاریابی بلاک چین همیشه نباید چیزی رو بفروشه. گاهی وقتا میشه از ویدیوهای تبلیغاتی فقط به عنوان منابع آموزشی و اطلاعاتی استفاده کرد و اینجا دقیقاً همین اتفاق افتاده.
این ویدیو یه قطعه عالی از موسسه TED هستش و به خوبی به درک کردن فناوری بلاک چین و چگونگی تغییر تراکنش ها به مخاطبا کمک میکنه. پیام این ویدیو خیلی واضحه، تصاویر این ویدیو ساده و موثر هستش و خیلی هم سرگرم کننده اس و بعد از تموم شدن ویدیو اصلا به نظر نمیاد که دو دقیقه رو برای دیدن یه ویدیو زمان گذاشتیم.
10. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Scorum
اگه تا به حال به مدرکی نیاز داشتین که ببینین که بلاک چین رو میشه برای هر کاری استفاده کرد، میتونین ویدیو بازاریابی بلاک چین Scorum رو ببینین.
این پلتفرم مبتنی بر استفاده از ارز دیجیتال برای پاداش دادن به افرادی هستش که دوست دارن درباره ورزش آنلاین بحث کنن.
شما فکر میکنین که بازاری برای این کار وجود داره؟ ظاهراً که وجود داره. چون این ویدیو به اونا کمک کرده تا با ICO خودشون بیش از پنج میلیون دلار آمریکا رو به دست بیارن. جالبه که ببینیم محصول اونا از اینجا به بعد چه جوری توسعه پیدا میکنه.
توی این ویدیو، انرژی و هیجان درگیر شدن توی ورزش های حرفه ای خیلی بیشتر از دیدن اونها توی ویدیو به تصویر کشیده میشه. این کار قطعا تأثیر زیادی توی موفقیت این ویدیو داشته.
11. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Patron
موفقیت ویدیوی بازاریابی بلاک چین Patron توی منحصر به فرد بودن اون هستش. طراحان این ویدیو با فاصله گرفتن از سبک و روایتی که توی بقیه ویدیوهای ICO هستش و با طراحی هنری cyberpunk پیش رفتن و کار متفاوتی رو به وجود آوردن.
حتی گوینده این ویدیو هم متفاوت از بقیه گوینده هاس تا بتونه به خوبی پیام ویدیو رو به مخاطبا منتقل کنه. پیام ویدیو کوتاه و واضح هستش. اگه میخواین بخشی از آینده باشین، توی ICO سرمایهگذاری کنین!
12. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Tempo Ico
این ویدیو بازاریابی بلاک چین برای هدف قرار دادن ICO یا پیشنهاد اولیه سکه ایجاد شده. این ویدیو یه ویدیوی سریع هستش، اما پیام رو به خوبی به مخاطب منتقل می کنه و توضیحات مفصلی از Tempo coin به مخاطب میده.
توی آخر ویدیو هم یه فراخوان قوی برای اقدام وجود داره که یه افزونه قدرتمند هستش. تصاویر، موسیقی و گوینده توی این ویدیو همگی به شکلی طراحی شدن که شاد و سرزنده باشن و نگرش مثبت و پرانرژی توی ذهن مخاطب ایجاد کنن.
13. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Chain
ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Chain’s ICO به خوبی نشون میده که چه جوری همه چیز با نشون دادن “چگونگی اوضاع” شروع میشه، که طراحا برای این کار از طرح ها، خطوط و پیچ و خم های زیادی استفاده کردن.
بعد، درست زمانی که از نگاه کردن به همه چیزای درهم و برهم خسته میشین، ویدیو ساده و زیبا میشه و بعد شما بلافاصله شرکت Chain رو با راه حلی که ارائه میده میبینین. Chain ساده اس، Chain زیباس! این یه تکنیک طولانی هستش که توی این ویدیو استفاده شده، اما میشه گفت این یه تکنیک موثر و مفید برای تبلیغات بوده.
14. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Millioncoin
رنگهای روشن و پر جنب و جوش توی این ویدیو توجه هر کسی رو به ویدیو جلب میکنه و استفاده از این ویژگی باعث شده تا مخاطبا به خوبی جذب ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت MillionCoin بشن.
این شرکت با کمک این ویدیو چند ویژگی پشتیبانی رو به مخاطباش نشون میده و اونا رو مستقیماً به سمت تماس برای اقدام حرکت میده. این ویدیو سریع، متمرکز و قابل درک هستش.
15.ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Itrue
ITrue یه ویدیوی دیگه از ویدیوهای تبلیغاتی بلاک چین هستش که توی ساخت اون پیچیدگی های زیادی وجود داره. توی این ویدیو طراحا از صداهای زیادی برای بیان دیدگاه های مختلف استفاده کردن و این موضوع باعث شده ویدیو به شکلی بشه که توجه بیشتری رو جلب خودش کنه.
صداهای جداگانه ای هم هستن که فضای مکالمه ای رو ایجاد می کنن و از سنگینی ویژگی های فنی که محصول ارائه میده رو کم میکنن. این ویدیو بازاریابی بلاک چین یه ویدیوی جالب هستش و از چیزهایی برای جذب مخاطب استفاده میکنه که معمولاً برای جلب توجه افراد برای مدت طولانی استفاده نمیشه و یا خیلی سخته که استفاده بشه.
16. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Ripple
عجیبه که بگیم ویدیویی که فقط پنج سال از عمرش می گذره در حال حاضر یه ویدیو «کلاسیک» هستش.
ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Ripple به خاطر دو مزیت اصلیش خیلی کارآمد هستش. اول اینکه فیلمنامه قوی و عالی داره. این همون سناریوییه که هر نویسنده ای دوست داره اونو بنویسه.
دوم، این سبک ویدیو نوعی طراحی دستی هستش که کاملاً توی تضاد با فناوری پیشرفته بازاریابی بلاک چینه. این سبک یه انسانیت و گرمایی رو به پیام اضافه می کنه و باعث میشه که ویدیو خیلی موثر بشه.
17. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Algory
یکی دیگه از نمونه های ویدیو بازاریابی بلاک چین این ویدیو هستش که ترکیبی عالی از فیلمنامه قوی و هنر گرم و دوستانه اس. این ویدیو از شرکت Algory به خاطر پایان غافلگیرکنندهاش توی این لیست 25 نمونه عالی قرار گرفته.
درست وقتی که میخواین ویدیو رو بررسی کنین و بهش فکر کنین ( این همون کاریه که ما گاهی وقتا بعد از دیدن چیزی برای یه دقیقه انجام میدیم)، Algory مثل یه صحنه فیلم ابرقهرمانی با یه پیچ و تاب غافلگیرکننده وارد ویدیو میشه. بعد وقتی که دوباره توجه می کنین، با فراخوان رو به رو میشین و این کار واقعا عالیه!
[ux_image id=”20688″]
18.ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Earth Token
همه چیز درباره آینده نباید سرد و تاریک باشه. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Earth Token پیامی عالی با هنری عالی تر رو توی ویدیوش به مخاطباش ارائه داده.
این ویدیو به خاطر پیامش مورد توجه قرار نگرفته بلکه به خاطر توانایی طراحای این ویدیو توی نشون دادن اینکه بلاک چین فقط برای امور مالی و معاملات استفاده نمیشه و میشه ازش برای محافظت از زیستگاه های طبیعی و سیاره خودمون هم استفاده کنیم، مورد توجه قرار گرفته.
19. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Remme
همه از پسورد متنفرن و اونو فراموش میکنن. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Remme از این ویژگی استفاده کرده و راه حل خودش رو برای حل مشکل با یه فیلمنامه عالی و طراحی عالی تری توضیح داده و وقتی که به آخر این ویدیو تبلیغاتی میرسین، دقیقاً می دونین که محصول اونا چیه و مشکل همه ما چیه که اونا قول میدن با کمک محصولشون اون مشکل رو رفع کنن.
20. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Achain
بخشی از موفقیت ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Achain مربوط به ده ثانیه اول اون هستش. استعاره ها روشی فوق العاده برای جذب بیننده ها هستن و ACchain ویدیو بلاک چین خودش رو با سه استعاره تصویری سریع پشت سر هم شروع می کنه.
همه ما میدونیم که ده ثانیه اول ویدیو تبلیغاتی مهم ترین قسمت ویدیو برای جذب مخاطب هستش و Achain بهترین کار رو توی ده ثانیه اول برای جذب مخاطباش انجام داده.
21. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Cloudbric
ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Cloudbric، بهترین نمایشهای بصری رو داره که از دفاع سایبری و دادههای توی معرض خطر دیدیم. تبدیل یک ها و صفرها به هر نوع تصویری موثری میتونه سخت باشه، اما این شرکت با ویدیوی خودش تونسته به خوبی این کار رو انجام بده.
22. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Qwin
طراحی صدا میتونه بخش مهمی از یه ویدیو تبلیغاتی باشه ولی خیلی وقتا این ویژگی نادیده گرفته میشه. ممکنه این نادیده گیری بخاطر کمبود بودجه باشه یا اینکه اون آژانس که انتخاب کردین این ویژگی رو ارائه نمیده یا ممکنه مشتری حتی ندونه که از این ویژگی هم میتونه توی ویدیوش استفاده کنه.
وقتی طراحی صدا برای یه ویدیو انجام بشه و جلوه های صوتی اضافی مثل چیزی که توی ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Qwin میشنوین توی ویدیو پیاده سازی بشه، میتونه تأثیر مثبت زیادی توی مخاطبای ویدیو بزاره.
وقتی که ماشین اسپورت توی ویدیو موتورش رو روشن میکنه انگار شما رو به داخل ویدیو میکشه و این به جذب مخاطب خیلی کمک میکنه.
23. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت eBonus
eBonus با سبک هنری منحصر به فرد و تصاویری خنده دار توجه مخاطب رو از اول ویدیو جلب خودش می کنه و اونارو تا آخر ویدیو همراه خودش نگه میداره. این ویدیو بازراریابی بلاک چین یه ویدیوی سرگرم کننده هستش و نمونه عالی دیگه ای از ویدیو تبلیغاتی خلاقانه ای هستش که میتونه خیلی موثر و کارآمد باشه.
24. ویدیو بازاریابی بلاک چین شرکت Parsiq
این ویدیو یه ویدیو بازاریابی بلاک چین هستش که نحوه عملکرد Parsiq رو به خوبی توضیح میده. این ویدیو اطلاعات کافی درباره نحوه عملکرد بلاک چین برای ایجاد اعتماد توی مخاطب رو ارائه میده. توی این ویدیو جلوه های بصری یه عنصر دوستانه و آموزنده رو به ویدیو اضافه کردن و بیننده رو به خوبی جذب ویدیو کردن.
سخن پایانی
امیدوارم از این ویدیوها لذت برده باشین و مهمتر از اون، امیدوارم که براتون مفید بوده باشه و اطلاعات زیاد و خوبی از دنیای ویدیوهای بازاریابی بلاک چین گرفته باشین.
اگه به نحوه عملکرد بلاک چین یا ارزهای دیجیتال علاقه مند هستین، یا مدیر عاملی هستین که آماده راه اندازی ICO خودش هست و یا میخواین برای مشتریتون یه ویدیو بازاریابی بلاک چین بسازین، توی این مقاله نکات زیادی گفته شد. امیدوارم که از این نکات به خوبی توی ساخت ویدیوتون استفاده کنین.
فراموش نکنین که ویدیوهای تبلیغاتی برای معرفی شرکت های بلاک چین و کاری که اونا انجام میدن، واقعا ارزشمند و حیاتی هستش.
اگه تا آخر این مقاله رو خوندین پس مشخصه که در مورد ساخت یا سفارش یه ویدیوی موشن گرافیک برای خودتون یا مشتریتون جدی هستین. پس اگه میخواین ویدیو موشن گرافیک برای خودتون و مشتریتون بسازین و مشکل دارین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.
اگه هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.
عالی بود 👌🏻 ممنون که توی این شرایطی که دسترسی به شبکه های اجتماعی سخت شده نمونه های مختلفی داخل ساتی اشتراک میزارید 🙏🏻💚
کی بشه نمونه های ایرانی توی این لیست باشه…
سلام
خیلی ممنون
ویدیوی شماره 25 بارگزاری نشده.
سلام ممنون به نویسنده مقاله اطلاع داده شد
٢٠ خوبه واقعاً
بهترین بخش مقاله هاتون فیلم هاست چون حق مطلب ادا میشه و کامل میفهمیم
چقدر موشن گرافیک میتونه جذاب باشه به شخصه از مورد 23 نتونستم چشم بردارم ممنونم از انتخاب شما
تشکر که مقالات را دسته بندی شده درباره یک موضوع خاص می نویسید
سپاس بابت معرفی و ارسال نمونههای بلاک چین