نمونه موشن گرافیک

10 نمونه عالی ویدیوی موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت

داشتن یه ویدیوی عالی موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت یه برند روش مؤثری برای نشون دادن ویژگی های اون کسب و کار و فراخوانی برای جذب افراد بدون خوندن هیچ متنی هستش.

قرار دادن ویدیوی موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت، یه روش خیلی خوب برای بالا بردن فروش، معرفی ویژگی جدید یا گفتن پیام برند، بدون اینکه ببینده متنی رو بخونه، هستش. یه ویدیو عالی موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت، باعث میشه بازدیدکنندگان برای گرفتن اطلاعات بیشتر درباره برند و یا دنبال کردن برند مشتاق بشن.

توی این مقاله، 10 نمونه عالی ویدیوی موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت برندهای معروف طراحی و استفاده شدن، رو بهتون معرفی میکنیم. امیدواریم از این ویدیوهای موشن گرافیکی الهام بگیرین و توی ساخت ویدیو موشن گرافیکی بعدی برای خودتون یا مشتریتون از نکاتش استفاده کنین.

 

1. موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت DotShop

 

 

اولین ویدیوی موشن گرافیک صفحه اصلی وبسایت که برای dotshop هستش یه مشکل رو شناسایی میکنه و بعدش محصول خودش رو به عنوان راه حل ارائه میکنه این انیمیشن خیلی جذاب و دقیق طراحی شده و هیچ زمانی رو توی ویدیو برای جذب مخاطب تلف نمیکنه.

توی 60 ثانیه، بیننده خوبی های انتخاب یه دامنه .shop رو نسبت به یه گزینه سنتی مثل .com یا .org درک می کنه. این یه مثال خیلی خوبی برای گذاشتن این ویدیو موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت برند هستش چون توی زمان کوتاهی به خوبی تونسته ویژگی های برند رو به مخاطباش توضیح بده. این ویدیو به جای اینکه پیشنهادش رو به مخاطباش با متن بگه، از یه انیمیشن رنگارنگ استفاده می کنه و مستقیما افراد مرتبط با خدماتش رو هدف قرار میده و جذب خودش میکنه تا اطلاعات بیشتری درباره این برند بگیرن.

 

2. موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت Network Rail

 

 

Network Rail یه شرکت خصوصی توی بریتانیا هستش. این شرکت از حمل و نقل عمومی و بیشتر از قطار حمایت میکنه و راه حل هایی سازگار با محیط زیست برای پایدارتر کردن ریل های موجود قطار رو میده.

ویدیوی موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت این برند از انیمیشن توی حیات وحش، حومه شهر و اقیانوس برای نشون دادن دیدگاه سازگار با محیط زیست بودنش برای سیستم ریلی بریتانیا، استفاده می کنه.

حتی اگه محصولی رو نمیفروشین یا یه ویژگی جدیدی رو به مخاطباتون ارائه نمیکنین، میتونین از ویدیوی موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت برای نشون دادن اهداف شرکت خودتون استفاده کنین.

 

3. موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت Magnati

 

 

پیدا کردن یه ایده مناسب و خوب برای ویدیوی موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت میتونه چالش برانگیز باشه. Magnati، یه پلتفرم پردازش پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی هستش که برای خاورمیانه و آفریقا ساخته شده، که این شرکت یه کار جذاب برای نشون دادن ماهیت شرکت خود به کمک انیمیشن انجام داده.

این ویدیو، پردازشگر پرداخت خیلی پیشرفته ای رو نشون میده که از هوش مصنوعی برای جلوگیری از کلاهبرداری برای تراکنش ها استفاده می کنه. همه تصویرهایی که توی ویدیو نشون داده میشه، از صدا گرفته تا شکل های پیچیده ای که برای برقراری ارتباط یه تراکنش پیچیده و ایمن در کنار هم قرار می گیره، با موضوع شرکت و ویدیو هماهنگی داره.

 

4. موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت Deskvana

 

 

ویدیوهای موشن گرافیک 30 ثانیه ای برای توضیح دادن درباره چشم انداز آینده شرکت یا اون ویژگی که محصول شرکت رو از رقبا پیش میندازه، کافی نیستش. ولی راه‌های خلاقانه‌ای وجود داره که بیننده ها رو جذب ویدیو کنه و مشتاق کنه که دنبال اطلاعات بیشتری از برند برن.

Deskvana کار جذابی رو برای علاقه مند کردن مخاطبا برای گرفتن اطلاعات بیشتر درباره برند انجام داده. بعد از دیدین ویدیو، سوال های زیادی برای بیننده به وجود میاد، که باید با تحقیق درباره برند به اونا پاسخ بده. Deskvana مشکل و نحوه استفاده از برنامه رو توی ویدیوش نشون میده و اخر با یه فراخوان ویدیو تموم میشه.

 

5. موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت Chase Mobile App

 

 

یه ویدیوی موشن گرافیک میتونه هدف برند رو توی صفحه اصلی وبسایت نشون بده و بزرگ یا کوچیک بودن کسب و کار اصلا اهمیتی نداره. Chase از انیمیشن برای تبلیغ اپلیکیشن موبایل خودش استفاده کرده.

همه با JP Morgan Chase آشنا هستن، این بانکداری جهانی باید از بازاریابی برای موندن توی این بازار رقابتی استفاده کنه. ویدیوی بالا بخشی از حمایت مالی این شرکت توی US Open رو نشون میده و به طور خاص برای طرفداران تنیس طراحی شده.

با کمک انیمیشن، Chase مخاطبای خاص خودش رو که به تنیس هم علاقه دارن جذب خودش میکنه. برندهای شناخته شده توی سطح جهانی باید برای بازاریابی خلاقیت داشته باشن و ویدیوشون برای مخاطباشون قابل درک و جذاب باشه.

 

6. موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت Client Quest

 

 

Client Quest یه پلتفرم که به افراد ماهر و حرفه ای کمک می کنه تا توی دنیای رقابتی کسب و کار به صورت فریلنسری فعالیت کنن. این شرکت از اسم خودش برای بازاریابی و جذب مشتری برای فریلنسرها استفاده می کنه.

ویدیوی موشن گرافیک بالا نشون میده که چه جوری میتونیم از انیمیشن برای برقراری ارتباط با مخاطب خود و جذب اونا استفاده کنیم. انیمیشن به شرکت‌هایی مثل Client Quest که اسم جذابی دارن کمک میکنه که ویدیوهای باکیفیت و با موضوع جذاب و باهزینه مناسب تولید کنن.

 

7. موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت Asana

 

 

Asana یه پلتفرم مدیریت پروژه هستش که برای سازماندهی تیم ها طراحی شده. این شرکت نرم‌افزاری از یه ویدیوی موشن گرافیک توی صفحه اصلی وبساتش استفاده کرده تا راه‌حل‌های خودش رو به بیننده هاش برای جلوگیری از بی نظمی توی مدیریت پروژه، نشون بده.

انیمیشن کمک میکنه تا یه مفهوم انتزاعی رو به خوبی به تصویر کشیده بشه و نشون داده بشه که چه جوری محصول یه برند میتونه مشکل رو حل کنه، که اگه بخوایم اینو بدون تصویر توضیح بدیم اصلا کار آسونی نیستش. Asana کار جالبی برای نشون دادن قدرت پلتفرمش توی پروژه های بزرگ انجام داده و نمونه هایی از اونو توی ویدیوش با کمک انیمیشن به بیننده ها ارائه میکنه.

8. موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت Intuit Mint

 

 

لازم نیستش ویدیوهای موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت یه برند حتما با انیمیشن درست شده باشه. Intuit Mint از ترکیبی از لایو اکشن و انیمیشن برای توضیح دادن ویژگیهای برنامه سرمایه گذاری خودش استفاده می کنه.

به تصویر کشیدن یه محصول مبتنی بر وب میتونه سخت و چالش برانگیز باشه، اما قابل طراحی و انجام هستش. Intuit ویژگی های خاصی از برنامه خودش رو با کمک بازیگران واقعی نشون میده تا تجربه ای متفاوت تر با کمک انیمیشن و لایو اکشن ایجاد کنه.

 

9.موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت Speak On Chat

 

 

انیمیشن به برندها کمک میکنه تا ویژگی های خودشون رو به روش های خلاقانه به مخاطباشون نشون بدن. Speak On Chat، یه اپلیکیشن پیام‌رسان هستش که از حیوون ها برای نشون دادن ویژگی‌های منحصر به فرد محصولاتش استفاده کرده.

این شرکت با استفاده کردن از حیوون به جای انسان، Speak On Chat یه ویدیوی موشن گرافیکی خنده دار و بامزه رو برای صفحه اصلی وبسایتش ارائه کرده تا ویژگی های برنامه شو به مخاطباش نشون بده. نشون دادن حیواناتی که پیام های زشتی میفرستن و میخوان سریع اونا رو حذفش کنن و رفتار زشتی با هم دارن، خیلی بانمک و خنده داره و این شرکت به خوبی با کمک کمدی تونسته ویژگیهای برنامه شو رو بیننده هاش معرفی کنه.

 

10.موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت Paste by WeTransfer

 

 

Paste یه ابزار ارائه هستش که به طور خودکار ایده ها رو توی اسلایدهایی با طراحی زیبا جاگذاری می کنه. ویدیوی موشن گرافیک این برند از انیمیشن برای معرفی خودش به مخاطبای خاصش و نشون دادن نحوه عملکرد ابزارش استفاده می کنه.

ارائه محصول برای یه مخاطب خاص میتونه چالش برانگیز و خطرناک باشه. انیمیشن Paste خیلی بامزه طراحی شده و برای طراحان جذاب هستش. تصویرهای استفاده شده توی ویدیو، متن و شخصیت های موجود توی ویدیو همگی، یه فرد خلاق رو مشتاق میکنه تا از این ابزار توی کارش استفاده کنه. ویژگی های خوبی مثل صحبت کردن با مشتریان توی Zoom و ODing باعث جذب بیشتر مخاطبا برای استفاده از این ابزار میشه.

 

سخن پایانی

برای خیلی از کسب و کارها، صفحه اصلی وبسایت، شروع معرفی برند به افراد و فروش محصول یا خدمات هستش. داشتن ویدیو توی این صفحه موثرترین راه برای معرفی محصول یا خدمات و رسوندن پیام برند به طور مستقیم به مشتریان هستش.

ویدیوهای موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت پتانسیل بالایی رو برای نشون دادن ویژگی‌ یا محصول و خدمات جدید برند برای ارتباط با بیننده ها داره. اگه میخواین یه ویدیوی موشن گرافیک برای صفحه اصلی وبسایت تون اضافه کنین اما نمیدونین از کجا شروع کنین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.

اگه هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.

آزاده کریمی

سلام! من آزاده کریمی، معمار و علاقه‌مند به یادگیری و کشف چالش‌های جدید هستم. به همین دلیل از نوشتن مقالات، لذت می‌برم.🌟

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. واقعا ایده های خلاقانه ای بود در این ده سایت! به نظر میرسه که موشن گرافیک دارای اقبال عمومی هست بین کارفرمایان خارجی امیدواریم در کرافرمایان داخلی هم این اقبال ایجاد بشه.
    سپاس از نویسنده بابت مطلب خوبشون!

  2. DESKVANA سبک جالبی را انتخاب کرده. انگار با خمیر و تکنیک استاپ موشن پروژه را پیش برده. سپاس از شما بابت گلچین نمونه های عالی موشن گرافیک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا