10 نمونه از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک املاک و ساختمان
توی این مقاله 10 نمونه از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک املاک و ساختمان رو بهتون معرفی میکنیم. چون همون طور که میدونین، ویدیوهای موشن گرافیک یکی از مهمترین بخش های بازاریابی برای تجارت های مختلف مخصوصا املاک میتونه باشه.
سالهاست که “Silicon Valley” و شرکتهای بزرگ فناوری و بسیاری از مشاغل دیگه با استفاده از ویدیوهای موشن گرافیکی به موفقیت های بزرگی رسیدن اما این نوع از ویدیو ها برای صنایع دیگه مثل املاک وساختمان هم میتونن کارآمد و موثر باشن. اگر توی زمینه املاک و ساخت و ساز هستین، یه ویدیوی موشن گرافیک املاک و ساختمان میتونه همون چیزی باشه که شما برای بازاریابی شرکتتون توی عصر دیجیتال بهش نیاز دارین.
توی این مقاله، نگاهی به 10 تا ویدیوی موشن گرافیکی موفق املاک میندازیم و بهتون میگیم که چرا این نمونه ها موفق بودن و بهتون کمک میکنیم تا نکته ها و ویژگی های مثبتشونو یادبگیرین و توی ویدیو موشن گرافیکی بعدی برای کسب و کار خودتون یا مشتریتون ازشون استفاده کنین.
1.موشن گرافیک املاک و ساختمان Odagled
ویدیوهای موشن گرافیکی نوعی محتوا هستن که به کسبوکارها (مخصوصا کسایی که توی بازار املاک و ساختمان هستن) کمک میکنه تا اعتماد مشتریاشونو جلب کنن. اگه هدف شما بیشتر و بزرگتر از جذب مشتریان برای یکبار خرید از شماست، پس حتما باید به فکر ساختن یه ویدیوی موشن گرافیکی برای کسب و کارتون باشین.
طبق گزارش “Edelman Trust Barometer“، هشتاد و یک درصد از مشتری ها میگن که اعتماد کردن به برند یا شرکت خاصی، روی تصمیم اونا برای خرید تأثیر گذاشته. با دیدن ویدیو موشن گرافیک املاک و ساختمان “Odagled“، میفهمیم که جه جوری یه ویدیو میتونه نحوه درک و دید دیگران، از کسب و کار ما رو کاملاً تغییر بده. یادتون نره که هرچه قدر کیفیت تولید ویدیو تبلیغاتی بهتر باشه، اون شرکت توی چشم بیننده حرفه ای تر و قابل اعتمادتر به نظر میرسه.
2.موشن گرافیک املاک و ساختمان Meet Eqpt
این ویدیوی موشن گرافیک املاک و ساختمان یه ویدیو موفقه چون ایده ها و راه حل های خودش رو یه جوری ساده کرده که برای همه مخاطبا قابل درک باشه. طراحای این ویدیو یه سبک جذاب و دوست داشتنی و یه سرعت آروم و ملایم رو برای ساخت این ویدیو موشن گرافیکی درنظر گرفتن، که این ویژگی ها باعث شده مخاطب ویدیو روی نکته های مهم ویدیو متمرکز بشه و به اونا توجه کنن.
3.موشن گرافیک املاک و ساختمان Walliance
استفاده از رنگ های روشن توی ویدیوهای موشن گرافیکی تبلیغاتی مثل ویدیو بالا، یه ترفند بازاریابی ساده و موثره، که میتونه معجزه کنه. طراحا توی این ویدیو، از سرعت بالا و ایجاد هیجان توی مخاطب استفاده کردن که به خوبی اتونستن مخاطبارو جذب ویدیو کنن.
همه میدونیم که بازی با یه پالت رنگ مناسب میتونه نقش مهمی توی جذب افراد داشته باشه. توی این ویدیو، رنگها یه محرک قدرتمند برای مخاطبا هستن که تا آخر ویدیو اونا رو همراهی میکنن.
یکی دیگه از ویژگی های مثبت این ویدیو که میتونین یادش بگیرین و بعد ازش استفاده کنین، تغییر اشکال هستش که با داستان ویدیو همراه میشه و باعث میشه مخاطب ارتباط بهتری با ویدیو و توضیحات اون بگیره.
4.موشن گرافیک املاک و ساختمان Discover a Better Place to Call Home
استفاده از ویدیوهای موشن گرافیکی با سبک داستان سرایی تصویری، مثل یه زبان جهانی عمل میکنه و اگه به خوبی ساخته بشه، میتونه پیام ویدیو رو خیلی عالی به هر مخاطبی توی هر جای جهان منتقل کنه.
«مکانی بهتر برای تماس با خونه رو کشف کنین» یکی از انیمیشن های مورد علاقه من توی زمینه املاک هستش و این تبلیغ، یه ویدیو زیبا از امکاناتیه که تیم “EYA” ارائه میده.
نکته مهمی که میتونیم از این ویدیوی موشن گرافیک املاک و ساختمان یاد بگیریم اینه که هرچه قدر توضیحات توی ویدیو با جزئیات بیشتر و گسترده تر باشن، شانسمون برای جذب مخاطبا و ارتباط برقرار کردن با اونا بیشتر میشه و یادمون باشه که اضافه کردن تصویرهای جذاب به داستان ویدیو موشن گرافیکی تبلیغاتی، پیام و هدف ویدیو رو بهتر و قابل درک تر و همین طور جذاب تر میکنه.
5.موشن گرافیک املاک و ساختمان Ility
ویدیوهای موشن گرافیکی تبلیغاتی موفق معمولا از اطلاعاتی دقیق با یه توضیح ساختارمند و در عین حال ساده تشکیل شدن.
ویدیوی موشن گرافیک “Ility” دقیقاً به همین دلیل انتخاب شده چون توی این ویدیو به خوبی میتونیم ببینیم که طراحا چه جوری ویژگی های این شرکت رو به صورت ساده ولی سازماندهی شده به مخاطباشون توضیح دادن، این روش مخصوصا برای شرکت هایی که باید راه حل های پیچیده رو برای حل مشکلات مخاطباشون به اونا توضیح بدن، خیلی کارآمد و مفید هستش.
6.موشن گرافیک املاک و ساختمان Spike Construction
صرفه جویی کردن توی زمان می تونه مهمترین جنبه توی یه تجارت موفق باشه. یکی از راه هایی که میشه به کمک اون توی زمان صرفه جویی کرد، تبلیغات پولی هستش. زمان پوله و اگه بتونیم ایده خودمون رو خیلی سریع به مخاطبای زیادی برسونیم، هم تونستیم توی زمان کم، مخاطبای بیشتریو جذب کنیم و هم منابع خودمون رو توی دراز مدت ذخیره کردیم.
همین نکته در مورد طول و زمان ویدیوهای تبلیغاتی ام صدق میکنه. ویدیو تبلیغاتی بالا فقط 30 ثانیه اس، اما این زمان کم باعث نشده که اثربخشی این ویدیو کمتر از یه ویدیو تبلیغاتی طولانیتر باشه. یه ویدیوی موشن گرافیکی کوتاه میتونه توی صفحه اصلی وبسایت یا کانالهای رسانههای اجتماعی خیلی کارآمد و موفق باشه و حتی برای تبلیغات توی تلویزیونم عالیه.
این ویدیو از این نظر منحصر به فرده که میتونیم اون رو هم به عنوان یه انیمیشن تبلیغاتی املاک و هم به عنوان یه ویدیو موشن گرافیکی ببینیم. اگه دنبال راهی برای ساختن یه محتوای همه کاره هستین که توی پلتفرم های مختلف بتونین ازش استفاده کنین، این ویدیو رو خیلی دقیق ببینین و نکته ها و ویژگی های مثبتشو یاد بگیرین.
7.موشن گرافیک املاک و ساختمان About Scioto Properties
بهترین سبک برای ساختن یه ویدیو موشن گرافیک املاک و ساختمان، اگه سبک داستانی نباشه، پس چی میتونه باشه!؟ ثابت شده که هروقت داستانی رو میشنویم، امواج مغزی ما به طور طبیعی با امواج داستان هماهنگ میشه.
اگه درباره این سبک ویدیوها و تاثیرات مثبت اونها روی مخاطب بیشتر تحقیق کنیم، متوجه میشیم که چرا خیلی از غول های تجاری از این سبک برای رسیدن به اهداف خودشون استفاده می کنن. این ویدیو تبلیغاتی نمونه ای زیبا از استفاده از سبک داستان سرایی برای ساختن یه ویدیوی موشن گرافیکی برای املاک هستش.
8.موشن گرافیک املاک و ساختمان Property Works
این ویدیوی موشن گرافیک املاک و ساختمان، با رنگ و طراحی منحصر به فرد خودش، توجه هر بیننده ای رو جلب میکنه.
توی زمینه املاک و ساخت و ساز، مثل هر نوع تجارت دیگه ای، نباید نگران دور شدن از جدیت کار باشیم و توی طراحی ویدیو تبلیغاتیش محافظه کار باشیم. برعکس، بهتره که توی این زمینه متفاوت باشیم و یه ویدیو تبلیغاتی طراحی کنیم که خاطره انگیز باشه و به خوبی تو ذهن مخاطب موندگار بشه.
توی این ویدیو، پیدا کردن یه ملک جدید، به جای اینکه یه کار سخت و طاقت فرسا نشون بده یه کار سرگرم کننده نشون داده. متفاوت عمل کردن و متفاوت بودن همیشه نتیجه بهتری داره چون فکرای منفی که خیلی از مردم دارن رو از بین میبره.
9.موشن گرافیک املاک و ساختمان Private Property at Scale
میدونین که ویدیوهای موشن گرافیکی تبلیغاتی کوتاه میتونن خیلی موثر باشن ولی نمیتونیم بگیم که استفاده از ویدیوهای موشن گرافیکی طولانی برای تبلیغات، کار اشتباهیه! اگه ویدیو به درستی طراحی و ساخته بشه و برای مخاطبش جذاب باشه میتونه خیلی هم موفق و کارآمد باشه پس اصلا طولانی شدن ویدیوهای تبلیغاتی یه ویژگی منفی نیستش.
برای کسایی که دنبال خرید ملک جدید هستن، این ویدیو خیلی میتونه جذاب باشه، چون طراحا یه داستانی واقعی رو با اطلاعاتی دقیق در مورد خدمات خاصی که این شرکت ارائه می کنه، ترکیب کردن و یه ویدیو تبلیغاتی عالی رو ساختن.
با اینکه این یه ویدیوی نسبتا طولانی هستش، اما مطمئنم که هر کسی که این ویدیو رو ببینه ازش لذت میبره. اون چیزی که خیلی مهمه اینه که طراحا توی این ویدیو برای جذب مشتری و استفاده از پورتال آنلاین این شرکت از یه فراخوان قوی استفاده کردن.
10.موشن گرافیک املاک و ساختمان West Green – Auckland
این ویدیوی موشن گرافیکی تبلیغاتی، به طور خاص برای کانال های رسانه های اجتماعی طراحی شده. آمارها نشون میدن که بیش از 50 درصد از کل جمعیت جهان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنن و ساختن یه ویدیوی موشن گرافیکی تبلیغاتی به طور خاص برای رسانه های اجتماعی میتونه یه حرکت بازاریابی خیلی هوشمندانه ای باشه.
توی نمونه های مختلف ویدیوهای موشن گرافیکی تبلیغاتی دیدیم که چه جوری طراحان مختلف با کمک انیمیشن تونستن به شکل ها و مدل های نامحدودی ویدیو تولید کنن و پیامی فوق العاده قانع کننده و جذاب رو برای افراد مختلف به صورت آنلاین ایجاد کنن.
سخن پایانی
ویدیوهای موشن گرافیک تبلیغاتی فقط برای مشاغل خاصی نیستن. همانطور که توی این مقاله هم دیدین، اونها برای بازار املاک و ساخت و ساز ساختمانی هم خیلی تاثیرگذار و کارآمد میتونن باشن، به خصوص وقتی که با طرح های زیبا و داستان های متقاعد کننده ساخته بشن.
اگه شما میخواین یه ویدیو موشن گرافیکی تبلیغاتی برای کسب و کار خودتون بسازین و توی ساختش مشکل دارین و نمیدونین از کجا شروع کنین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.
اگر هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.
مقاله خوبی بود
دید من رو نسبت به زمینه های ساخت و کاربرد موشن گرافیک وسیع تر کرد
چه خوب که همیشه بهترین ها رو به ما ارایه میدید
نمونه های خوبی بودن، ممنون از سایت خوبتون 🌹🌹🌹
خیلی خوبه که توی هر کسب و کاری نمونه های خیلی خوب رو پیشنهاد میدید
اینکه در هر زمینه ای چندین نمونه کار رو با مقداری توضیح ارائه میدهید خیلی عالیه (:
سپاس از شما بابت ارائه نمونه های جالب و توضیحات تحلیلی هر اثر
برقرار باشید