نمونه موشن گرافیک

10 نمونه از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک شرکت حقوقی

توی این مقاله 10 نمونه از بهترین ویدیوهای موشن گرافیک شرکت حقوقی رو بهتون معرفی میکنیم تا برای ساختن ویدیو موشن گرافیکی بعدی خودتون یا مشتریتون ازشون الهام بگیرین. ویدیوهای موشن گرافیکی برای هر شرکت و برندی مهمه و شرکت های حقوقی هم از این قاعده مستثنی نیستن.

هر کسب و کاری باید توی دنیای مجازی حضور قوی داشته باشه، اما بعضی از اونها نیاز دارن که بازاریابی و تبلیغات حرفه ای تری داشته باشن. کسب و کارهایی مثل مراقبت های بهداشتی، مالی و حقوقی همگی تبلیغات قوی نیاز دارن. توی مقاله های قبلی درباره اونا گفتیم بخاطر همین توی این مقاله بهترین ویدیوهای موشن گرافیک شرکت حقوقی رو بررسی میکنیم.

 

1.موشن گرافیک شرکت حقوقی Starks Law

 

امروز، با مجازی شدن همه چیز، مردم برای خدمات حقوقی هم دنبال خدمات آنلاین هستن و داشتن خدمات آنلاین قوی برای هر کسب و کاری ضروری هستش.

چیزی که برای شرکت های حقوقی مهمه، اینه که به مخاطباشون نشون بدن که قابل اعتماد هستن. وقتی قابل اعتماد بودن رو به مخاطبانتون القا کنین اونا به شما نزدیک و جذب شما میشن. پس، اگه یه شرکت حقوقی دارین، حتما باید مطمئن بشین که پروفایل فضای مجازی شما بدون عیب و نقص و جذاب و قابل اعتماد هستش.

ویدیوها فقط برای تبلیغ خدمات نیستن و میتونن برای معرفی یه شرکت یا یه برند توی پلتفرم های مختلف و رسانه های اجتماعی عالی باشن. ویدیو موشن گرافیک شرکت حقوقی ویدیویی هستش که اعتماد رو توی مخاطب به وجود میاره و پیام اصلی شرکت رو سریع و کارآمد به مخاطبا منتقل می کنه. تصویرهای استفاده شده توی ویدیو 30 ثانیه ای بالا، نقش خیلی زیادی توی قابل درک بودن و قانع کردن مخاطبا برای استفاده از خدمات این شرکت، داشته.

 

2. موشن گرافیک شرکت حقوقی Handyman

 

طراحا برای موشن گرافیک شرکت حقوقی Legal Zoom یه ویدیوی موشن گرافیک خیلی کوتاه ساختن که میخواستن توی ویدیو نشون بدن برای رسیدگی به مسائل حقوقی لازم نیس که حتما وکیل باشین و این شرکت میتونه یه وکیل خوب و مناسب به شما معرفی کنه. فقط توی چند ثانیه، این شرکت با اضافه کردن طنز به محتوای ویدیویی تبلیغاتیش، این ویدیو رو توی ذهن مخاطبا موندگار کرده.

اگه دنبال ایده ای هستین تا ویدیو موشن گرافیکی خودتون رو توی ذهن مخاطباتون موندگار کنین و توجه اونا رو به خودتون جلب کنین، باید به فکر راهی باشین تا طنز و کمدی رو به ویدیوهای تبلیغاتیتون وارد کنین.

 

3. موشن گرافیک شرکت حقوقی Think Legal

 

حتی اگه شرکت شما بهترین خدمات یا بهترین ابزار رو برای کمک به مردم توی حل مسائل حقوقی داشته باشه، هیچ تضمینی وجود نداره که بعد از راه‌اندازی شرکت، مشتری های زیادی به شما مراجعه کنن. باید به مشتری ها نشون بدین و بگین که چرا باید اونا شما رو انتخاب کنن و به شما اعتماد کنن و چرا شما بهتر از بقیه رقباتون هستین.

Think Legal” یکی دیگه از نمونه های ویدیو موشن گرافیک شرکت حقوقی هستش که نشون میده که چه جوری میتونیم توضیح واضحی برای خدماتمون هر چه قدرهم که پیچیده باشه توی ویدیو موشن گرافیکی تبلیغاتیمون بدیم. این شرکت با کمک گرفتن از تصویرهای جذاب و جالب، مخاطب رو از اول تا آخر ویدیو مجذوب خودش میکنه.

 

4.موشن گرافیک شرکت حقوقی Notarize!

 

میدونستین که ویدیوها بهترین محتوایی هستن که میتونین توی اینترنت منتشر کنین تا پیام شما رو به تمام دنیا برسونه؟ مردم الان زمان خیلی کمی رو برای خوندن میزارن و خیلی علاقه ای به تبلیغات متنی ندارن و بیشتر زمانشون رو برای دیدن ویدیو تبلیغاتی صرف میکنن. الان زمان اون رسیده که همه مشاغل برای تبلیغ بهتر برندشون از ویدیوهای موشن گرافیک جذاب و موثر استفاده کنن.

Notarize” یکی از اون ویدیوهای موشن گرافیک شرکت حقوقی هستش که وقتی توی فضای مجازی منتشر شد، این شرکت رو توی سراسر ایالات متحده  مشهور کرد و این یه موفقیت خیلی بزرگی برای این شرکت بود و فقط توی سال 2020، این شرکت 100 میلیارد دلار از معاملات محضری خودش، درآمد کسب کرد. برای شرکت‌هایی که خدمات حقوقی ارائه می‌کنن، این ویدیو میتونه یه منبع الهام و یه مثال عالی از تاثیرگذاری ویدیوهای تبلیغاتی برای این نوع از کسب و کارها باشه.

 

5. موشن گرافیک شرکت حقوقی Affordable Legal Help for All

 

نمونه های زیادی از ویدیو موشن گرافیکی ضعیف توی اینترنت وجود داره و قطعا این نوع از ویدیوها برای خیلی از شرکت ها مناسب نیستن. این ویدیوها، ویدیوهایی هستن که با فیلم‌های استوک یا قالب‌های متحرک مونتاژ شدن و هیچ شانسی برای جذب مخاطب ندارن و استفاده از اونا برای تبلیغات، هدر دادن وقت و پول هستش و حتی ممکنه به شکل یه ایراد برای شرکت شما باشه و شرکت شما رو غیرحرفه ای نشون بده.

از طرف دیگه، ویدیوی «LegalShield» به ما نشون میده که چه جوری با کمک انیمیشن به صورت سفارشی و خاص، به یه شرکت حقوقی هویت حرفه‌ای و جدی‌تری بدیم. ویدیوی موشن گرافیکی سفارشی تنها راه برای ساختن یه برند قوی و کسب اعتبار برای شرکت هستش.

6. موشن گرافیک شرکت حقوقی ?What Makes Tandem a Different Kind of Law Firm

 

استفاده از تخته سفید توی ویدیو موشن گرافیکی میتونه یه ایده خوب باشه. البته، این ویدیوها دیگه خیلی محبوب نیستن چون از این ایده توی خیلی از ویدیوهای تبلیغاتی استفاده شده و این دیگه به عنوان یه ایده کم کیفیت و ضعیف شناخته میشه. اما هنوزم، اگر از این ایده خلاقانه استفاده بشه میتونه با کیفیت و موثر باشه و یه ویدیو تبلیغاتی قوی و موفقی رو به وجود بیاره.

این ویدیو هم به همین دلیل انتخاب کردیم تا بهتون نشون بدیم که یه ویدیوی حرفه‌ای، جدا از سبکی که برای طراحیش انتخاب میکنیم، همیشه میتونه یه ویدیو موفق باشه. این ویدیو با کمک ترکیب کردن یه داستان با جلوهای بصری و تصویرهای جذاب، ناخودآگاه اعتماد بیننده رو به خودش جلب میکنه و اونو جذب ویدیو میکنه.

 

7. موشن گرافیک شرکت حقوقی Estate Planning, Solved

 

استفاده از تصویرهای جذاب و متن تاثیرگذار، ویدیوهای موشن گرافیکی شرکت های حقوقی رو به یه ابزار بازاریابی فوق العاده قوی تبدیل می کنه. به کمک انیمیشن، تیم Qwill تونسته راه‌حل‌های خودش رو به مخاطباش نشون بده و با استفاده از داستانی کوتاه مشکل کتاب درسی و راه‌حل اونو ارائه میده.

این ویدیو با استفاده از کمی شوخ طبعی و صداگذاری کاریزماتیک و داستان سرایی، توی ویدیوی موشن گرافیک تبلیغاتیش، راه خیلی خوبی برای جذب مخاطبا پیدا کرده.

 

8. موشن گرافیک شرکت حقوقی A Message From Australia’s Consumer Protection Agencies

 

بهترین روش برای انتقال سریع و گسترده یه پیام، ویدیوهای موشن گرافیکی هستش. ویدیوهای کوتاه، یه راه معرفی آسان و موثر هستن.

ویدیوی “A Message From Australia’s Consumer Protection Agencies” یه پیام داره و اون پیامش هشدار به مسافرا در مورد خطراتی هستش که میتونن با آگاهی از اونا ازشون دوری کنن. طراحا توی ویدیو با کمک تصویرهای رنگارنگ و سرعت بالا، کل ویدیو رو حول یه کیس مسافرتی ساختن. طراحا سعی کردن مهم‌ترین نکته هایی رو که مسافران باید از آن‌ها آگاه باشن، رو به خوبی توی ویدیو نشون بدن و نکته های لازم و مهم رو توی یه ویدیو به نمایش بزارن. یه ایده عالی که میتونیم از این ویدیو بگیریم اینه که توی ویدیو ایده ها و راه حل ها رو با هم ترکیب کنیم.

 

9.موشن گرافیک شرکت حقوقی This is Patrick

 

برای اینکه گوگل همیشه ویدیوها رو برای جست‌وجو توی رتبه بالایی قرار میده، احتمال اینکه محتوای ویدیویی موشن گرافیک شرکت حقوقی، توی بالای صفحه نمایش داده بشه، خیلی زیاده. این دلیل دیگه ای هستش که به طور جدی در مورد تولید ویدیو تبلیغاتی برای شرکت خودتون، فکر کنین.

یکی از محبوب ترین سبک های ویدیوی بازاریابی که کسب و کارهای مختلف از اون استفاده می کنن، انیمیشن هستش. طراحی یه ویدیو موشن گرافیک برای یه شرکت حقوقی یه تصمیم هوشمندانه ست. طراحا با استفاده از ویدیو موشن گرافیکی هر موضوع حقوقی یا هر چیزی که خیلی پیچیده باشه رو به شیوه ای قابل درک و قانع کننده توضیح میدن.

ویدیوی Lipco که با شیوه موشن گرافیک طراحی شده، نمونه عالی دیگه ای از نحوه ایجاد یه ویدیوی تبلیغاتی برای کسب و کار حقوقی هستش.

 

10. موشن گرافیک شرکت حقوقی Court Experts

 

وقتی زندگی به روزهای سختش میرسه، همیشه به دنبال افرادی هستیم که بتونیم توی حل مشکلات به اونا اعتماد کنیم. “Court Experts” یه پلتفرم عالی هستش که شما رو برای حل هر نوع مشکل حقوقی کمک میکنه.

یکی از دلیلایی که این ویدیو رو توی ده تا نمونه ویدیو موشن گرافیکی شرکت های حقوقی قرار دادیم اینه که طراحا به روشی خیلی ساده کسب و کار این شرکت رو توضیح دادن. استفاده از کمترین ها و سبک مینیمالیستی این ویدیو توجه بیننده رو به پیام ویدیو جلب میکنه و این ویدیو رو به یه ویدیو قانع کننده تبدیل میکنه.

اگر به دنبال ایده ویدیوی موشن گرافیکی برای یه شرکت حقوقی هستین، این ویدیو میتونه برای شما منبع عالی برای الهام گرفتن باشه.

 

سخن پایانی

همانطور که قبلاً هم گفتیم، هر کسب و کاری میتونه به ویدیو موشن گرافیکی قوی و موثر داشته باشه و شرکت های حقوقی هم از این کسب و کارها جدا نیستن. اگه یه شرکت حقوقی دارین و میخواین یه ویدیو موشن گرافیکی تبلیغاتی عالی برای شرکتتون بسازین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.

اگه تو ساخت ویدیو موشن گرافیکی مشکل دارین و نمیدونین از کجا شروع کنین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.

آزاده کریمی

سلام! من آزاده کریمی، معمار و علاقه‌مند به یادگیری و کشف چالش‌های جدید هستم. به همین دلیل از نوشتن مقالات، لذت می‌برم.🌟

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. بسیار عالی. کاش تو یه مقاله هم مقایسه ای بین کارهای ایرانی و نمونه های خوبشون انجام بدین.

  2. بنظرم نمونه 9 بهتر از همه منتقل کرده منظورشو و هدفمندتر و رسانا تر بوده .
    در کل عالی 👌

  3. به طور کلی ایده پردازی از اجرا سخت تره
    البته اگر تکنیک خوبی هم نداشته باشی توانایی ایده پردازیت بالا نخواهد بود

  4. این عالیه که داخل سایت مقالات دسته بندی شده مربوط به حرفه های مختلف قرار میدین تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا