10 ویدیوی تبلیغاتی خدمات بانکی و مالی عالی که باید ببینید!
ما تأثیرگذارترین نمونههای ویدیوی تبلیغاتی خدمات بانکی و بانکداری رو توی این مقاله بهتون معرفی میکنیم تا بتونین ازشون الهام بگیرین و توی ساخت ویدیوی تبلیغاتی بعدی خودتون یا مشتریتون از نکاتش استفاده کنین تا بتونین ویدیو کارآمدتری بسازین.
همون طور که میدونین محتوای ویدیویی راهی عالی برای جذب بازار هدف و افزایش مشتری وفادار و دائمی هستش. توی این پست، بعضی از موفق ترین نمونه های ویدیوی تبلیغاتی خدمات مالی و بانکی رو بررسی می کنیم تا به شما توی کمپین بازاریابی بعدیتون کمک کنیم.
بعد از تماشای این نمونه های انتخاب شده از بعضی از شناخته شده ترین شرکت های مالی و بانکی جهان، درک بهتری از عناصر حیاتی برای تولید یه تبلیغ ویدیویی موثر خواهید داشت.
1. ویدیوی تبلیغاتی خدمات بانکی و مالی Naehas
اولین ویدیوی تبلیغاتی بانکی ما نشون میده که چه جوری میشه از اشکال برای جلب توجه بیننده و تأکید بر نکات کلیدی فروش استفاده کرد. شرکت خدمات مالی مبتنی بر ابر، Naehas، از اشکال توی سراسر ویدیوی خودش برای برجسته کردن تعاملات مختلف شخصیت ها، صحنه های مختلف، نشون دادن رابط کاربری و نمایش بصری آمار استفاده می کنه.
همینجوری که توی این ویدیو هم دیدیم، انیمیشن به شما کمک میکنه طرح های هندسی رو توی ویدیو پیاده سازی کنین تا بتونین مخاطبا رو با تصاویر منحصر به فرد درگیر کنین. اشکال به ویژه توی صنعت مالی و بانکی برای تولید ویدیوی تبلیغاتی کمک کننده اس چون با کمک اشکال میتونیم آمار و نمودارهای مختلف رو نمایش و توضیح بدیم.
2.ویدیوی تبلیغاتی خدمات بانکی و مالی Chase
Chase تا به حال ویدیو های تبلیغاتی جذاب زیادی رو توی طول سال ها مختلف تولید کرده. البته ویدیو های تبلیغاتی این شرکت معمولا لایو اکشن هستن اما توی این ویدیوی تبلیغاتی این شرکت از انیمیشن استفاده کرده تا نشون بده برنامه Chase First Banking توی واقعیت چه جوری کار میکنه.
نشون دادن برنامه و رابط کاربری اون توی عمل به مخاطبا کمک می کنه تا سطح انتظارات خودشون از برنامه رو بفهمه و متوجه بشه که این برنامه چه جوری میتونه به اون کمک کنه. اگه در حال تبلیغ یه برنامه خدمات مالی هستین، باید رابط کاربری رو توی ویدیوتون بگنجونین تا بتونین نشون بدین که برنامه خدمات مالیتون چه جوری توی دنیای واقعی استفاده میشه و چه مزیت هایی داره.
3. ویدیوی تبلیغاتی خدمات بانکی و مالی Mintos
ویدیوی تبلیغاتی بانکی بعدی ما از یه گروه سرمایه گذاری اروپایی به نام Mintos هستش. ما این ویدیو رو بخاطر استفاده خوب ان از صدا انتخاب کردیم.
توی سراسر این ویدیوی تبلیغاتی مالی، صداهای ظریفی رو می شنویم که تصاویر رو تکمیل می کنن. مثلا، صدای روی هم چیدن سکه ها رشد سرمایه گذاری رو نشون میده. این موارد اضافه شده به صدای ویدیو ممکنه خیلی به چشم نیان، اما نقش مهمی توی جذب و تمرکز مخاطبا تا پایان ویدیو داره.
گنجوندن صدای کوتاه، ساده و مناسب توی صحنههای مختلف، راه بسیار خوبی برای کمک به بیننده برای تمرکز بر روی نکات مهم ویدیو هستش، فقط نباید با استفاده از افکتهای صوتی زیادهروی نکنین، در غیر این صورت نتیجه عکس میده و باعث حواسپرتی بیننده میشه.
4.ویدیوی تبلیغاتی خدمات بانکی و مالی PlasmaPay
توسعه دادن یه داستان خطی توی تبلیغات کوتاه چالش برانگیزه اما زمانی که به درستی انجام بشه خیلی میتونه موثر باشه.
انیمیشن بانکی PlasmaPay سفر پول یه کاراکتر رو موقع سپرده گذاری، برداشت، تبدیل به بیت کوین و خرید شام نشون میده. نمایش سفر پول به صورت بصری به کاربران کمک می کنه بفهمن چه جوری میتونن از PlasmaPay توی زندگی روزمره شون استفاده کنن.
استفاده از یه داستان خلاق توی ویدیوی تبلیغاتی، باعث جذب مخاطبان میشه و در عین حال به اونا نشون میده که چه جوری محصول یا خدمات شما به زندگی اونا کمک میکنه.
5.ویدیوی تبلیغاتی خدمات بانکی و مالی Behalf
ما تصمیم گرفتیم ویدیو Behalf، که یه شرکت خدمات مالی تجاری، هستش رو جز این 10 نمونه بذاریم چون اونا خیلی خوب از شخصیت های مختلف برای ارتباط با مخاطبان خودشون استفاده کردن. استفاده کردن از یه گروه متنوع از شخصیت ها موقع ساخت یه ویدیو تبلیغاتی بانکی ایده عالیه.
توی سراسر این ویدئو، افراد از طبقات مختلف از خدمات Behalf استفاده می کنن. اگه ویدیوهای شما دارای شخصیت های متعددی هستن، باید از نشون دادن تنها یه نوع شخص خودداری کنین. ویدیوی Behalf نه تنها نشون دهنده قومیت های مختلف هستش، بلکه خیلی از خطوط کاری رو هم نشون میده. پوشش همه اقشار جامعه توی ویدیوی تبلیغاتی نه تنها از نظر اجتماعی کار اخلاقی هستش، بلکه تضمین می کنه که بخش هایی از بازار هدف رو نادیده نگرفتین و نمیگیرین.
6.ویدیوی تبلیغاتی خدمات بانکی و مالی Highvern
استفاده از آمار و ارقام توی خیلی از موثرترین نمونه های تبلیغات مالی و بانکی ضروری هستش. گنجوندن یه آمار مرتبط با موضوع توی ویدیوی تبلیغاتی مهم بودن داستان و فوریت اون رو به مخاطبان شما نشون میده.
Highvern با استفاده از آمار توی ویدیوی بانکداری بالا کار بسیار خوبی انجام داده. “62 درصد از مدیرانی که ارائه دهندگان خدمات رو تغییر میدن، به دلیل خدمات ضعیف تغییر کردن. ” این آمار باعث آگاهی از کاهش کیفیت خدمات توی صنعت Fintech (مخفف Financial Technology یعنی استفاده از تکنولوژی برای کارآمدتر کردن خدمات مالی) میشه.
وقتی مهم بودن این داستان با گفتن آمار و ارقام توی ویدیو مشخص شد، مخاطبای ویدیو به احتمال زیاد به دنبال راه حلی میرن که این مشکل رو حل می کنه.
7.ویدیوی تبلیغاتی خدمات بانکی و مالی First Nation Bank
First Nation Bank اولین آگهی بانکی خودش رو که توی بالا میتونین ببینین، به صورت ساده و کوتاه طراحی کرده. به مخاطبای ویدیو فقط یه صحنه نشون داده میشه، مجموعه ای از اقلام مرتبط به هم که در کنار هم شکل یه خانه توی پس زمینه ای کاملا سفید میشن.
این آگهی فقط 15 ثانیه طول می کشه، اما همچنان نشون میده که چه جوری First National Bank به مردم عادی کمک می کنه تا بهترین وام مسکن ممکن رو دریافت کنن.
مینیمالیسم یه رویکرد عالی برای گسترش آگاهی و شناخته شدن یه برند هستش. با این حال یادتون باشه، اگه شرکت کوچکی دارین که توی این زمینه فعالیت میکنه، زمان بیشتری رو برای توضیح محصول خودتون اختصاص بدین.
8.ویدیوی تبلیغاتی خدمات بانکی و مالی J.P. Morgan Wealth Management
استفاده از کلمات کلیدی راهی عالی برای جلب توجه مخاطبان شما هستن، حتی اگه شرکت شما خدماتی رو که مستقیماً با این موضوعات پرطرفدار مرتبط هستش ارائه نمیده. مثلا، جی پی مورگان از بعضی از پرکاربردترین اصطلاحات توی امور مالی دیجیتال استفاده می کنه تا بینندگان رو توی ویدیوی بالا مجذوب خودش کنه.
در حالی که جی پی مورگان توی Metaverse یا Cryptocurrency دخالتی نداره، تجاری مالی از این اصطلاحات برای برانگیختن علاقه بینندگان استفاده می کنه. کلمات کلیدی نشون دهنده حجم عظیمی از اطلاعاتین که ما درباره امور مالی می بینیم، و طبق ویدیو، J.P. Morgan میتونه به شما توی کم کردن سر و صدا کمک کنه.
موقع ایجاد محتوای بازاریابی مالی می توانین از موضوعات پرطرفدار به صورت منفی یا مثبت استفاده کنین. در هر صورت، این تصمیم به شما کمک می کنن بینندگان رو سرگرم نگه دارین.
9.ویدیوی تبلیغاتی خدمات بانکی و مالی Citi Bank
شروع کردن ویدیوی تبلیغاتی با یه سوال راهی عالی برای جذب مخاطبا هستش.
Citi Bank با برقراری ارتباط با مخاطبان خودش با استفاده از یه سوال ، اونها رو جذب ویدیو میکنه. سوال “آیا میدونین پاسپورت شما کجاس؟” بینندگانی رو که مسئولانه پاسپورت خودشون رو توی مکانی امن نگه میدارن و کسانی که نمیدونن اسناد مهمشون کجا هستن، هدف قرار میده.
جذب بینندگان توی 5 ثانیه اول توی بازاریابی دیجیتال خیلی مهمه. همونطور که اینترنت روز به روز تعاملی تر میشه، کاربران گزینه های نامحدودی غیر از تبلیغات مالی شما دارن. شروع شدن ویدیو تبلیغاتی با یه سوال میتونه اونا جذب ویدیو کنه و اونارو مجبور کنه تا آخر ویدیو رو تماشا کنن.
10.ویدیوی تبلیغاتی خدمات بانکی و مالی Mastercard
استفاده از انیمیشن ساده توی بازاریابی مالی خیلی موثره. یه رویکرد حداقلی به شما کمک میکنه به جای جزئیاتی مثل پسزمینه و ویژگیهای صورت، روی جنبههایی تمرکز کنین که دارای ارزش هستن.
Mastercard از طرحهای ساده توی تبلیغات مالی خودش استفاده کرده و روی تعاملات انسانی با برنامه پرداخت MasterPass تمرکز کرده. به عنوان مثال، صحنه اول زنی رو توی آشپزخونه نشون میده که آخرین پاکت شیر خودش رو مصرف می کنه. بعد به سمت یخچال هوشمند خودش میره تا پاکت دیگه ای سفارش بده.
استفاده از یه صحنه آشپزخانه دقیق و پر از جزییات توی ویدیو غیر ضروریه. تصویر یه یخچال و یه سینک ساده نشون دهنده و القا کننده آشپزخونه هستش. تاکید کردن روی ارزش برنامه پرداخت Mastercard به جای تمرکز روی تصاویر و جزییات بیش از حد این ویدیو رو خیلی تاثیرگذار و عالی کرده.
سخن پایانی:
صنعت بانکداری و خدمات مالی یه صنعت به شدت رقابتی هستش. شرکتهای زیادی برای معرفی محصولات جدید، معرفی برند و برقراری ارتباط با USPها به بازاریابی ویدیویی متکی هستن. در نتیجه، ویدیوی تبلیغاتی بانکی شما باید به خوبی طراحی و ساخته بشه تا بتونه کارآمد و موثر باشه.
یادتون باشه اگه میخواین یه ویدیو موشن گرافیکی موثر بسازین ولی مشکل دارین و نمیدونین از کجا شروع کنین، موشن گورو به شما کمک میکنه تا موشن گرافیک رو سریع و تخصصی یاد بگیرین. فقط کافیه به قسمت محصولات آموزشی سایت برید، اونجا کلی آموزش رایگان داریم. آموزش موشن گرافیک جامع هم داریم که میتونین با اون به یه موشن دیزاینر همه فن حریف تبدیل بشین.
اگه هم برای کسب و کارتون نیاز به یه ویدیو موشن گرافیک قوی دارین، همین امروز سفارش موشن گرافیک خودتونو ثبت کنین.
برای من ساخت سفارش موشن گرافیک برای بانک ها یک مقدار با استرس همراه هست اما با این نمونه های عالی به نظرم اگه همچین سفارشی داشته باشم می توانم راحت تر ایده پردازی کنم و انجامش بدم. تشکر تشکر
ویدیوی CHASE مچ کات های خوبی داشت و البته نمونه های موشن گرافیک مقاله پالت رنگی مناسب این حوزه کاری داشتند. سپاس
موشن گرافیک خیلی برای کارفرماها به صرفه ست طراح با یک سیستم و یا نهایتا با کمک گوینده و تصویرساز پروژه رو خیلی تمیز تحویل کارفرما میده بدون دغدغه های اضافی و خرج های جانبی دیگه
مورد دوم نور پردازی قشنگی داره.
دقیقا سوال اول ویدیو ذهن مخاطب رو قشنگ به چالش میکشه
جالب بود
کاش موشن های بیشتری از برند های معروف به همراه تحلیل یا آموزششون بذارین